škoda je napisal/-a:Kaj pa kakšna škoda OCTAVIA???
maniac je napisal/-a:ok med do sedaj omenjenimi bi pogledal passata al pa octavijo (pa nisem vag fan)...
če bi bil pa moj denar pa bi (zopet) poiskal kakšnega bmw 318.
čeprav, če rabi esp za "sprednji varčen pogon", potem ni ne vem kak voznik in ne zna ceniti zadnjega pogona, odlične lege na cesti...za takše so "navadni" avti, boljših je škoda. (pismo sm piker, ane)
dizl bi jst za ta denar spustu, ker je po vsej verjetnosti zgonjen do amena in bi iskal kaj s preverjeno servisno zgodovino in srednje močnim bencinskim motorjem...1.6-2.0.
pa lagune ne bi vč mel...reveč problemov je blo z njo.
lp
acx je napisal/-a:maniac je napisal/-a:ok med do sedaj omenjenimi bi pogledal passata al pa octavijo (pa nisem vag fan)...
če bi bil pa moj denar pa bi (zopet) poiskal kakšnega bmw 318.
čeprav, če rabi esp za "sprednji varčen pogon", potem ni ne vem kak voznik in ne zna ceniti zadnjega pogona, odlične lege na cesti...za takše so "navadni" avti, boljših je škoda. (pismo sm piker, ane)
dizl bi jst za ta denar spustu, ker je po vsej verjetnosti zgonjen do amena in bi iskal kaj s preverjeno servisno zgodovino in srednje močnim bencinskim motorjem...1.6-2.0.
pa lagune ne bi več mel...preveč problemov je blo z njo.
lp
sori ampak eni ste res ''carji'', kaj usak išče driftmobil, pa da gre ovinke počez itd., če pa rabi se do službe prpelat vsak dan s čim manj kolovritenja, je pa res vseen k*** kater pogon ma, ker za umirjeno vožnjo ni nič bol zmagal, če ma na zadnje pogon
maniac je napisal/-a:acx je napisal/-a:maniac je napisal/-a:ok med do sedaj omenjenimi bi pogledal passata al pa octavijo (pa nisem vag fan)...
če bi bil pa moj denar pa bi (zopet) poiskal kakšnega bmw 318.
čeprav, če rabi esp za "sprednji varčen pogon", potem ni ne vem kak voznik in ne zna ceniti zadnjega pogona, odlične lege na cesti...za takše so "navadni" avti, boljših je škoda. (pismo sm piker, ane)
dizl bi jst za ta denar spustu, ker je po vsej verjetnosti zgonjen do amena in bi iskal kaj s preverjeno servisno zgodovino in srednje močnim bencinskim motorjem...1.6-2.0.
pa lagune ne bi več mel...preveč problemov je blo z njo.
lp
sori ampak eni ste res ''carji'', kaj usak išče driftmobil, pa da gre ovinke počez itd., če pa rabi se do službe prpelat vsak dan s čim manj kolovritenja, je pa res vseen k*** kater pogon ma, ker za umirjeno vožnjo ni nič bol zmagal, če ma na zadnje pogon
moja pikrost je bila usmerjena na obvezen esp pri takih avtih, ker se mi le ta zdi popolnoma nepotreben oz. nadležen.
in ja zadnji pogon je boljši in udobnejši od sprednjega :P
svoje mnenje na to temo sm pa podal-ti ga nisi.
lp
maniac je napisal/-a:ostaniva zdej pri udobju, ker zanesljivost...nima nobene veze z pogonom.
Zadnji pogon avto potiska (sprednji ga vleče), sprednja kolesa so manj obremenjena(pri fwd majo funkcijo pogona in usmerjanja), avto se sili nikamor (nos, kot pri sprednje gnanih avti), je bistveno bolj (ne vsi) uravnotežen in lahkoten za vožnjo.
kako skače čez luknje pa tukaj nima veze, ker je odvisno od tolkih drugih faktorjev.
oz. če pospešuješ po poškodovanem cestišču se tresljaji manj prenašajo do voznika, ker odskakujejo zadnja kolesa, ne pa sprednja, katerih tresljaji se prenašajo na voznika preko volana:P
zakaj pa misliš, da so vse najboljše (luksuzne) limuzine gnane zadaj?!
pa motorji, športni avtomobili, formula, avtobusi, traktorji....razlogov je mnogo
ko ga boš kdaj malce več vozil, boš razumel razliko.
kot pa sem omenil, če ti je avto pač samo nuja (nemesto vlaka npr.) potem niti ni pomembno kaj voziš, ker ne boš doumel in znal ceniti razlike.
lp
ps. pa to ne pomeni, da fwd-ji ne morejo biti udobni, le da je rwd boljši (v udobju, športnost pa je itak na popolnoma drugi ravni)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov