Osebno bi raje vzel AUDI-ja, najraje TDI-ja, ampak ti so občutno dražji (začnejo z 1,8 mio SIT/letnik 98 - sodeč po ponudbi. Če že bencinski motor, potem 1,8 T. Sicer pa sam preveri - lahko, da je zate 1,6 čisto dovolj.
ASTRA - na drugi strani ob slabših materialih, opremo, imidžem .... je seveda cenejša. Če daješ prednost cenovni ugodnosti oz racionalnosti, zna bit dober nakup. V tem primeru nekaj takega
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=630888#
Od dizel motorjev je ta zame "naj" - V primeru, da so ti bolj všeč bencinski agregati potem najraje 1,8, minimalno pa 1,6 - zopet preizkusi ... lahko je zate 1,4 dovolj.
Pa še nekaj .... šele z zgoraj naštetim motorjem se je OPEL nekje približal TDI-ju , ki ga je nekdo označil za "čist nikakav " - najprej je treba, da je med njima razlika v nastanku skoraj desetletje TDI 90 : DTI 101 ... na drugi strani ta isti motor (TDI 90) še danes čisto spodobno opravlja nalogo osnovnega turbo-dizla v ponudbi GOLF-a V. Torej gre za neprimerno bolj prizkušen agregat. Zdej če ga pa avtor izjave primerja z DTI 80 je pa to jasen dokaz, da nima predstave o TDI 90. Proti DTI 80 je v vseh pogledih, če malo pretiravam svetlobna leta boljši oz odločno boljši, agregat pa ni čisto nič kriv če nekdo ne zmore trezne, jasne in pravične sodbe. Njegova primerjava GOLF-a IV in ASTRE to samo potrjuje .... zdej če je vozu z*******a GOLF-a .... avto spet ni kriv. Če bi primerjal dva primerljivo ohranjena avtomobila, bi bila slika povsem druga - v prid GOLF-u
LP