Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
tha_man je napisal/-a:Po statistikah je pri japoncu manj verjetno da bo kaj crknilo kot pri ostailh, kar pa ne pomeni da so problem free. Če bi rad čim manj riskiral in zaupaš statistikam, kupi japonca, sicer pa ni važno. Zdržijo pa mislim da ne nič dlje od evropejcev - to je predvsem odvisno od tega kako avto vzdržuješ.
Od naštetih bi osebno verjetno izklučil Nissana, iz preprostega razloga - oblikovno mi ni všeč
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Fabrizio je napisal/-a:Samotar je napisal/-a:bass je napisal/-a:Teroristi na bližnjem vzhodu z razlogom vozijo toyote.
![]()
![]()
nisem mogel zadržati smeha
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
popči je napisal/-a:ja res je nism terorist, in tud take reči ne bom počev z avtomobilom. Sm si ogledav ta link pa res počnejo nemogoče stvari s toyoto. Za enkrat se še nism odločiv kateri avto naj kupim ampak vidim da mi bo vaša pomoč pomagala.No če mam že to priložnost da lahko kaj vprašam bi vprašav še kar sem tudi zgoraj kaj je razlika med FORDOVIM MOTORJEM: -TDCI
-TDDI
bass je napisal/-a:Toyota je sigurno najboljša izbira tukaj. Ni dileme. Moraš pa turbodizla znat vozit. To ni isto kot bencinar ali pa navaden dizel brez turbine.
Turbo (ozr. turbina, turbopolnilnik - to je majhna vetrnica, ki se zelo hitro vrti in pod pritiskom pumpa zrak v motor, zato motor dobi na moči) se med delovanjem segreje, posledično se materiali raztezajo, moraš pa jih tudi POČASI ohlajati, da je stres na kovino manjši.
Torej avta s turbino ne smeš ugasniti takoj, ko prideš na cilj - še posebej če malo bolj pritiskaš na gas, ampak moraš avto pustiti par minut v prostem teku, da se motor (seveda tudi turbina) POČASI ohlaja.
V nasprotnem primeru ti zna turbino kasneje enkrat med vožnjo, ko se spet zavrti razgnati, ker ta temperaturni stres na material povzroči majhne razpoke v strukturi, čez te razpoke sili zrak pod pritiskom in posledično zadevo lahko razgoni.
Vidim, da ti je pojem "turbo" nov, pa mislim, da ti bodo te informacije koristile, da boš lahko avto pravilno uporabljal 10 let. Če ne bi moral menjati turbino na par let, kar pa je ne ravno majhen strošek.
Po forumu brska: Google [Bot] in 14 gostov