Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Dizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če apr 27, 2006 7:41 am

vzdrževanje bencinca in dizelaša

Napisal/-a Dizo Ne maj 21, 2006 7:45 am

Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Ne maj 21, 2006 7:49 am

Zraven vzdrževanja primerjaj še ceno avtomobila, ki ga kupuješ.
Sam se mmnenja, da za 50 - 100 km dnevno ni treba dizla.
Lp
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: vzdrževanje bencinca in dizelaša

Napisal/-a Mojster Miha Ne maj 21, 2006 8:02 am

Dizo je napisal/-a:Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.


Bolj natančno moraš opisat "problem" oz ali gre za nov ali rabljen avto, znamka, model, pa kateri bencinski oz dizelski agregat primerjaš, kakšne lastnosti oz zmogljivosti pričakuješ ...

LP
 
Dizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če apr 27, 2006 7:41 am

Napisal/-a Dizo Ne maj 21, 2006 8:28 am

No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne maj 21, 2006 8:55 am

Dizo je napisal/-a:No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]


Med tema dvema brez veliko pomišljanja glasujem za FORD-a. Karavanska različica je kot nalašč za družinske "potrebe", kljub "tovorni" obliki ima odlično lego na cesti + vodljivost, oprema GHIA pa pomeni, da ima praktično vso opremo. Je med najbolj zanesljivimi v svojem razredu. Motor je sicer starejšega datuma, kar pomeni, da ni tako odličen v poglavju dinamika vožnje - gospodarnost, kot novejši TDCI, je pa zaradi tega toliko bolj preizkušen, trpežen in robusten.

LP
 
Uporabniški avatar
zeleni dirkač
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe feb 24, 2006 11:23 am
Kraj: nm

Napisal/-a zeleni dirkač Ne maj 21, 2006 10:10 am

Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.
mare
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne maj 21, 2006 12:13 pm

zeleni dirkač je napisal/-a:Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.


Vzemi dizla.
Dizli so po svoje bolje vzdržljivi,servisi so dražji od bencinarja,nakupna cena višja tam do-od 200 t sit....je pa res da moraš vsak dan dizla vozt na malo daljše fure nikakor ne po par kilometrov na dan ker uničuješ motor, po svoje se ga splača zaradi porabe kot pa bencinarja,tudi pol če ga boš prodajal čez par let boš 100x lažje prodal dizla kot bencinarja......pa če boš vzel različico tdi-ja moraš biti zlastni pozim previdn(zaradi turbine), .... mislm poznam neki folka k majo dizla za po mestu vozt si predstavljate kakšen avto je to ko ga prodajajo,...lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 21, 2006 12:21 pm

če razmišljaš o denarju, ne razmišljaj samo o razliki pri nabavni ceni, ampak tudi o izgubi vrednosti (razliki pri ceni, ko ga boš prodajal), ki je pri dizlih manjša in skoraj izniči razliko pri nabavi, da o korejcih ne govorimo. Pa še lažje boš prodal dizla.
 
Dizo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če apr 27, 2006 7:41 am

Napisal/-a Dizo Ne maj 21, 2006 12:47 pm

:) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne maj 21, 2006 1:56 pm

Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Lumpi Ne maj 21, 2006 5:30 pm

sonček je napisal/-a:
Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp


Prevedi, oziroma povej, kateri slovar naj vzamem v roke, da si razjasnim tvoje stavke :) :) :)

:!: :!:
Boris
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne maj 21, 2006 6:00 pm

sonček je napisal/-a:
zeleni dirkač je napisal/-a:Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.


Vzemi dizla.
Dizli so po svoje bolje vzdržljivi,servisi so dražji od bencinarja,nakupna cena višja tam do-od 200 t sit....je pa res da moraš vsak dan dizla vozt na malo daljše fure nikakor ne po par kilometrov na dan ker uničuješ motor, po svoje se ga splača zaradi porabe kot pa bencinarja,tudi pol če ga boš prodajal čez par let boš 100x lažje prodal dizla kot bencinarja......pa če boš vzel različico tdi-ja moraš biti zlastni pozim previdn(zaradi turbine), .... mislm poznam neki folka k majo dizla za po mestu vozt si predstavljate kakšen avto je to ko ga prodajajo,...lp


Ma moj brat Opel Vectro 2.0 DTI in ima vsak dan do šihta cca. 8km, se prav računej 2x8km na dan zarad šihta + še kej dodatnega, ob konc tedna ko hodjo ven se kilometrine mal več nabere pa pol še vsake tolk cajta ko gresta z ženo na kak daljši izlet. V glavnem, avto je minimalno 2x na dan vsak dan vožen na kratko razdaljo in je z njim naredil že dost kilometrov pa mu še vedno dela brez problema. Nekej resnice je sicer res na tem, da dizli niso preveč pametna izbira če voziš samo kratke razdalje ampak to zarad dejstva, da se dizelski motorji dlje ogrevajo do tistih 90 stopinj celzija, poleg tega je treba pazit pri turbini oz. nasploh pri samem ogrevanju avtomobila.
Tud pri mrzli mašini, avto vžgeš, spelješ in dokler se motor ne ogreje, pač voziš z manj obrati, brez sunkovitih pospeševanj in preden avto ugasneš počakaš, da se turbina ohladi. Tud dizle se da vozit na kratke razdalje pa ni rečeno da boš mel z njim problemov.
Glede vzdrževanja...cena za servis bencinarja in dizla je približno enaka, vsaj kolkr mam jest izkušnje in kukr sem naprimer videl pri bratu če primerjam to Vectro (105KM)ki jo ima zdej in Roverja 316 (115KM).
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne maj 21, 2006 6:06 pm

Lumpi je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp


Prevedi, oziroma povej, kateri slovar naj vzamem v roke, da si razjasnim tvoje stavke :) :) :)

:!: :!:


Kaj ti ni jasn ???
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: vzdrževanje bencinca in dizelaša

Napisal/-a For Ne maj 21, 2006 11:28 pm

Dizo je napisal/-a:Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.

http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 09&start=0
http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 29&start=0

Če se ti da, malo preberi... ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po maj 22, 2006 1:11 am

Dizo je napisal/-a:No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]

Hiundai je čisto ok moj stari ga ima letnik 2000 ima 100000 prevoženih prvi lastnik in niti mrtev ga ne proda ;) avto se ne kvari pije pa okrog 8 litrov ... Glede na to da si kot TD izbral Forda vozi raje bencinca - pijeta isto... Hiundai ima 1300 kg in je še kar živ kot 1.6... da se ga vozit ... in če ne boš pretiraval ti pije tudi 7.5 glede na to da stari kar vozi in da smo v klancu pije 8 ... ni lepotec je pa boljši od konkurence za isto ceno - dobiš lahko mlad poceni avto z malo kilometri...ki traja ;) L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po maj 22, 2006 7:09 am

poleg grelnih svečk in šob vbrizga moreš pri dizlu upoštevati še zamenjavo turbine in hladilnika vstopnega zraka, če se avto bliža cca. 170 kkm (kar je v slovenskem prostoru nekaj običajnega :oops: )
Slika
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Po maj 22, 2006 7:35 am

To pa sploh ni res, dosti dizlov prej zgnije preden jim crkne turbina!
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Torti
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: To mar 29, 2005 8:34 pm

Napisal/-a Torti Po maj 22, 2006 8:16 am

fifi je napisal/-a:To pa sploh ni res, dosti dizlov prej zgnije preden jim crkne turbina!

Seveda! :bonk Mislim, da ta izjava pa ne mora držati! Turbaši v Sloveniji kar hitro crkujejo, ker jih ljudje ne znajo voziti. Avto je hladen pa gas do konca! :/:o:/
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po maj 22, 2006 8:41 am

točno to! pa še tričetrt dizlov je prepeljanih iz zahoda z xxx.xxx kilometri. fantje, turbina je potrošni material! isto grelne svečke, interkuler, šobe vbrizga....
Slika
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Po maj 22, 2006 9:35 am

Saj nisem nikjer trdil, da v Sloveniji kdo zna turbodizle vozit, marsikdo še navadnih dizlov ne zna vozit. Zato pa bi jaz turbodizla kupil le novega, rabljenega pa kvečjemu od bližnjega sorodnika ali znanca. Ob normalni rabi pa seveda turbina ni potrošni material. Velja načeloma podobno kot za sklopko, nekdo ki je popoln antitalent, lahko sklopko skuri že v nekaj tisoč kilometrih. Ponavadi pa sklopke zdržijo vsaj 150 000 kilometrov. S tem da sklopka JE potrošni material, turbina pa ni nikjer predvidena, da bi naj se menjala!
Don`t worry, be happy:)
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov