

bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.
Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.
Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.
Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
bimbambom je napisal/-a:Hja, pa velja to tudi, če je kupec zasebnik in piše v pogodbi Videno - kupljeno? Najbrž ne. Naj pa povem, da je drugače avto videti tipi-topi ohranjen.
protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
Mojster Miha je napisal/-a:protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
In koliko velja menjava omenjenega jermena + pripadajoč "material" (črpalka, natezalci ...) za PRIMERO o kateri teče debata na uradnem NISSAN servisu (če je možno podatek za KRULC in LJ) ?
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov