Napisal/-a mmiki Po avg 28, 2006 12:18 pm
Najvecja razlika je v registraciji. Izracunaj si na netu ce se ti splaca za 20 KM razlike pasti v visji razred pri zavarovanju in povracilu za uporabo cest. Na splosno razlike v porabi ni, suce se okoli 8 litrov pa so 10 pri mestni voznji. Ze 1,8 motor gre dovolj da ne bos zadnji na cesti, vendar pa niti 1,8 niti 2,0 (razen ce se bos odlocil za mocnejso verzijo 2.0 TRI s 140 KM) ni za dirkanje. V osnovi ima boljsi motor nekaj vec opreme, lahko pa kupis 1,8 razlicico ki je imela se kaj dodatne opreme pa je to to. Foter je imel 1,8 l. 94 pa ni bilo nikoli nekih vecjih tezav. Zavorne ploscice so tako potrosni material (pri cemer so tiste ki ti jih vgradijo na Renault servisu povsem zanic), poraba olja je zanemarljiva, z rjo (razen pri slabo vzdrzevanih) ni tezav. Na splosno dober in udoben avtek za malo denarja. Sam trenutno kupujem R Laguno letnik 98 pa sem se malo pozanimal za ceno nadomestnih delov. NA Renaultu me pride veliki servis (tekocine, tesnila, ploscice, jermeni, vodna crpalka, polnjenje klime) dobrih 200K, pri kaksnem dobrem "domacem" avtomehaniku pa slabih 150K. Pac ce bos zelel biti preprican da bo z avtom vse ok tudi naslendjih 100.000 kilometrov. Aja, pa se to: izogibaj se kupovanju na sejmu, od normalnega lastnika lahko dobis kar lepo ohranjen avto z normalnimi kilometri, ker Lagune v nasprotju s Passati, Audiji, BMW-ji in podobno niso toliko kupovali ljudje, ki delajo pa 50 do 100 tisoc kilometrov na leto.
LP, M.