Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
ElKo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe okt 20, 2006 7:17 pm

S 40

Napisal/-a ElKo Pe okt 20, 2006 7:36 pm

Pozdravljeni!

Zanima me če ima kdo izkušnje oz. pozna vozne lastnosti S 40-ke letnik tam okoli 96!
Za motorje vem da so vzdržljivi kak pa je z lego na cesti?
Pradlagate nakup?

Lp,
Miha
Po ravni cesti zna vsak butl gas tišat!
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne Pe okt 20, 2006 9:23 pm

OK, ponavadi pri okrog 120Kkm gre bencinska črpalka(okrog 120K SIT), potem pri tej starosti se ponavadi ko nakažeš smernik le ta ne povrne samodejno v nevtralen položaj, ampak moraš ročko smernih kazalcev ročno pomakniti v nevtralni položaj. Pozimi rado poka podvozje, radi rjavijo pri tanku bencina, lahko se pokvari ključavnica volana (25K SIT). Podvozje je pri teh letnikih precej trdo in neudobno, tudi zaradi serijskih 195/55/15 pnevmatik, od letnika 2001 naprej imajo 195/65/15 in so nasplošno veliko bolj kakovostni avtomobili kot starejši letniki, tako da če imaš možnost kupiti letnik 2001 in naprej je razen izlgleda praktično drug avtomobil( lega, motorji, menjalniki, udobje, hrup, materiali ...).

Motor 1.8 je s svojimi 115KM dokaj slaboten, ampak njegova največja slabost je da je zelo neprožen in ne mara priganjanja, skratka zelo len motor, menjalniki so pa pri teh letnikih tudi poden, ker se zelo radi zatikajo predvsem pri pretikanju v prvo prestavo.
Varnost je pa na visokem nivoju, je mislim da prvi avto ki je imel serijsko brez doplačila 4airbage, zavore z ABS-om so super, plini na tehničnem tudi. Tako da če potrebuješ varen avto za umirjeno vožnjo in nisi preveč zahteven glede udobja je avto ok. Volvo je še vedno Volvo.
lp
Born to be wild !
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Pe okt 20, 2006 10:44 pm

Se bom oprl na komentar Airborna:
Glede črpalke: Res je, črpalka zdrži cca 120-140k km, potem jo moraš menjat.
glede smernika: prvič slišim
pokanje podvozja: prvič slišim
rjavenje okoli luknje za dolivanje goriva: res je
ključavnica volana: prvič slišim
neudobnost podovzja: zelo velik bull shit, je eno izmed najudobnejših v tem razredu in pri avtu te starosti. Oče ima BMW E46 z manj kot 40k km, pa je moj V40 dosti bolj udobnejši.
glede kakovosti fh1 in ph2: bull shit, da ni za verjet. Res pa je, da se je pametno izogibat letniku 96, medtem ko je letnik 97 in naprej super avto, zanesljivost je pri teh avtomobilih res na zavidljivem nivoju. Avtomobili so identični, razen malenkostnih popravkov na izgledu avtomobila (odbijači, luči, bočne lučke, armatura,sedeži...).
motor: 1.8 115 PS: za športnega voznika to ni, za normalnega pa povsem dovolj. Zbudi se pri 3.300 rpm in zaspi pri cca 6.000 rpm. Po teh vrtljajih je samo še glasen, pospešuje pa zelo malo (rdeče obočje ima pri 6.500, blokado še malo višje). Pospeški so boljši kot pri Ford Mondeo 1998 1.8 16V 115PS, Opel Vectra 1998 1.8 16V 115PS, Peugeot 406 1998 1.8 16V 110 PS, VW Passat 1998 1.8 20V 125PS.

Menjalnik: Natančen, dokaj hiter, pri prestavljanju v prvo prestavo se zatikajo zato, ker so tako narejeni. Ko stojiš pri miru ali se peljaš do cca 5kmh, gre v prvo prestavo kot po maslu. Če se pelješ malo hitreje in bi bilo bolj prestavit v 2., ti menjalnik avtomatsko zablokira, tako da veš da moraš dat v drugo. To je malo nadležna zadeva takrat, kadar se pripelješ do ostrega ovinka za katerim je klanec, ki ga hočeš speljat s 1. prestavo. Takrat se moreš skoraj ustavit in prestavit v prvo predno zapelješ v klanec.

Še par malenkosti:
Poraba: relacija Ljubljana-Korčula s klimo neprestano prižgano 7.0l/100 km.
Servisi: uradni serviserji te bodo obrali do kosti, če pa peljaš k mehaniku, ki ni pooblaščeni serviser, je seris isti kot za vse druge avtomobile.
Zanesljivost: moj ima 202.000 kilometrov. Menjani so bili zadnji amortizerji in enkrat bencinska pumpa. To je to. Ostalo samo potrošni material na servisih.
Lega na cesti: Za ta letnik avta, je to eno najboljših podvozij. Ko je prazen je rahlo podkrmarjen, ko ga naložiš je malo prekrmarjen.

Ali predlagam nakup: JA. Zakaj? Zato, ker je na slovenskem trgu podcenjen. Za recimo 1,5 mio SIT, dobiš lepo ohranjenega Volvota ali do onemoglosti zmahanega Passata ali Audija. Ukradel ti ga ne bo noben, ker ni zanimiv za tatove, preprodajalcem niso zanimivi, tako da je dosti manjša šansa da te nategnejo pri nakupu.

Za več informacij, se obrni na:
www.vozimvolvo.si

Tem o seriji 40 je ogromno, če te pa še kaj zanima, pa kar odpri novo temo in vprašaj.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So okt 21, 2006 12:16 am

Kot informacijo so vsi volvoti serije 40 po letu 1996 do začetka izdelave sedanjega delani na nizozemskem v skupni tovarni skupaj s Mitsubishi Carismami s katerimi si deli precej sestavnih delov in tudi motorje. Menjalniki so Renaultovi razen pri nekarih motornih kombinacijah z dizli.
Dizelski motorji so do 1998 bili od VW po tem pa je šlo za hibride na osnovi Renaultovih 1.9 commonrail motorjev ki so imeli tu nekje podobne performanse kakega konja +/-(pri Mistubishiju koda motorja FQ1(102KM) in FQ2(115KM)).
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
ElKo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe okt 20, 2006 7:17 pm

Napisal/-a ElKo So okt 21, 2006 8:41 am

Hvala za odgovore!

Zanimala me je predvsem dinamika avta ker nisem ravno umirjen voznik ne vem če bi me S40 zadovoljil.
Sedaj vozim maminega Cliota DCI (modri I), ki je presneto živahen za svoje konjičke pa tudi okreten je!
Drgač pa mam Cliota I 1,4, ki bi ga zamenjal za predvidoma S40 al pa kaj druga, še ne vem!

Lp,
Miha
Po ravni cesti zna vsak butl gas tišat!
 
Uporabniški avatar
Airborne
Novinec
 
Prispevkov: 453
Pridružen: Če apr 10, 2003 12:19 pm

Napisal/-a Airborne So okt 21, 2006 10:27 am

Tomaz40 je napisal/-a:Se bom oprl na komentar Airborna:

glede smernika: prvič slišim
pokanje podvozja: prvič slišim
ključavnica volana: prvič slišim
neudobnost podovzja: zelo velik bull shit, je eno izmed najudobnejših v tem razredu in pri avtu te starosti. Oče ima BMW E46 z manj kot 40k km, pa je moj V40 dosti bolj udobnejši.
glede kakovosti fh1 in ph2: bull shit, da ni za verjet. Res pa je, da se je pametno izogibat letniku 96, medtem ko je letnik 97 in naprej super avto, zanesljivost je pri teh avtomobilih res na zavidljivem nivoju. Avtomobili so identični, razen malenkostnih popravkov na izgledu avtomobila (odbijači, luči, bočne lučke, armatura,sedeži...).

Menjalnik: Natančen, dokaj hiter, pri prestavljanju v prvo prestavo se zatikajo zato, ker so tako narejeni. Ko stojiš pri miru ali se peljaš do cca 5kmh, gre v prvo prestavo kot po maslu. Če se pelješ malo hitreje in bi bilo bolj prestavit v 2., ti menjalnik avtomatsko zablokira, tako da veš da moraš dat v drugo. To je malo nadležna zadeva takrat, kadar se pripelješ do ostrega ovinka za katerim je klanec, ki ga hočeš speljat s 1. prestavo. Takrat se moreš skoraj ustavit in prestavit v prvo predno zapelješ v klanec.

Še par malenkosti:
Poraba: relacija Ljubljana-Korčula s klimo neprestano prižgano 7.0l/100 km.
Lega na cesti: Za ta letnik avta, je to eno najboljših podvozij. Ko je prazen je rahlo podkrmarjen, ko ga naložiš je malo prekrmarjen.

Ali predlagam nakup: JA. Zakaj? Zato, ker je na slovenskem trgu podcenjen.



Tomaž40,
Smo imeli doma s40 letnik 97 celih 8 let in vse napake, ki sem jih zgoraj napisal so se zgodile na našem Volvu, poleg tega je pa imel moj dober prijatelj ravno tako letnik 98 in sedaj ima letnik 2004, ki je še vedno enaka oblika vendar faceliftan model. Tudi on je imel problem z bencinsko črpalko in neugašanjem smernikov, tako da če to prvič slišiš svetujem da malo bolje prebereš vozimvolvo forum.
Razlika v udobju med vožnjo, lego, udobnostjo podvozja, uporabo materialov in moči 1.8 motorja(star ima 115 nov 125KM) med l.98 in 2004 je res velika, tudi menjalnik se nič ne zatika in avto ne poka ob vsaki luknji na cesti ampak jih lepo mehko požira.
Pri tem letniku me je motilo tudi da avto zgleda kot da malo visi nazaj.


Res da ima avto boljšo lego zaradi tršega podvozja, nizkopresečnih gum in tudi zgleda tako kot da bil že serijsko malo spuščen. Vendar pa lega zame ni primerljiva npr. s spuščenim A3, ki ga dobro poznam in sem lahko velikokrat primerjal.

Drugače se pa strinjam s tabo da avto če je dobro ohranjen vsekakor je vreden nakupa, in je zelo podcenjen v primerjavi z navedenimi znamkami, pa tudi oblika je še danes dovolj lepa.
lp
Born to be wild !
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp So okt 21, 2006 10:29 pm

-----
Zadnjič spremenil blazp, dne Ne mar 18, 2012 7:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So okt 21, 2006 11:25 pm

blazp je napisal/-a:www.vozimvolvo.si

drugače pa super avto
... mega avto - še posebej, če gledaš koliko daš zanj in kaj vse ti nudi za ta denar ... na žalost pri nas - Koper obstaja dosti primerkov, ki so imeli napake pri sumljivo nizkih kilometrih ... na srečo ve večina ljudi, da se te pojavljajo predvsem pri tistih vozilih kupljenih rabljenih iz uvoza :P :P :P L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne okt 22, 2006 12:51 pm

največ avtomobila za tak denar, z našim še ni blo nič težav razen svečke in zavorne ploščice je bilo potrebno menjat. nakup vsekakor priporočam. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Po okt 23, 2006 4:28 pm

Vem da Mitsubishi carisma ima dosti skupnega z V ali S40 in moram povedati da tisto z obvolansko ročico je res, tudi meni se več ne vrača v prvotni položaj, kaj drugega pa nevem...ja motorčki za krmiljenje loput in raznih vzvodov pri avtomatski klimi radi zafrkavajo. Motorji pa so dokaj zanesljivi vgrajevali so tudi mitsubishijevega GDIja, ki ga tudi sam vozim in sem kar zadovoljen z porabo in zmogljivostmi in zanesljivostjo.
Lahko le priporočam.
BMW E46
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov