lenivec je napisal/-a:izogibaj se 1.4 mašin ker so![]()
pa 1.6 pred 99 letnikom pie več kot po 99 letniku, ker so kasneje mašino zadušili iz 103 na 100 konjev zarad ekologije in spremenili so menjalnik. je vkasnejših letnik bolj varčno naravnan, v prvihletnikih pa bol dinamično.
trafo66 je napisal/-a:Firediver je napisal/-a:Kolikor spremljam te zadeve naj bi bilo pri 1.4 12V mašini kritična točka ozki kanali za pretok olja v zgornjem delu motorja. Zato je motor občutljiv na kvaliteto olja - v primeru pravočasne menjave olja in oljnega filtra do teh problemov ni prihajalo, je pa to težko vedet pri nakupu rabljenega avtomobila..[/quote
pri 1,4 je to res kar praviš glede lajting za olje na ventilih. sam če točiš selenio 20k nimaš niti najmanjših problemov. jaz ga mam 1,4 letnik 95 in sm kupu novga in sedaj po 11 letih ne morem rečt slabe besede za avto. motor dela kot prvi dan , poraba je od 6 do 8 litrov, motor čist suh , vse glede podvozja je na 140000 km še original. celo auspuh še ni menjan. no mogoče mam srečo. ]ampak dejstvo je da mi neverjetno dobro služi. verjetn ljudje kupijo rabljene ki so jih kakšni kovači zalivali s slabim oljem. motor je pač bolj občutljiv. maš pa poln klinc avtov drugih znamk ki majo bolj ali manj občutljive motorje. sicer pa pri bravotu 1,4 ko ga kupuješ starega čist v trenutku slišiš če je dober al ne. sam dročnikom na segretem motorju prisluhneš pa je.če ropotajo je zanič.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Komisar Korozije in 12 gostov