Ja 124 itak rulzzz hehe
Davor:
Moj E 280 ma predvsem nostalgičen pomen (bil od 94 do 97 od fotra k delal v Nemčiji-poj pa zamenjal šiht in ga pustil naprej Planiki, ona ga je uvozila v SLO in ga je tam vozil direktor Planike do 2005. Poj je šla pa v stečaj in so jo zaprl, 2006 so mel pa lecitacijo in sm jo prov pocen dobu). 1 let jim je avto stal.
2005 je planika v avto vložila skoraj 1 mio sit:
-menjala glavo motorja
-menjala končnike
-menjala amortizerje
-avto bil rjast, dala vse odpraviti k ličarju + na novo pobarvat
j*** ga, niso vedl, da jih čez pol leta nav več...
Zdej jo pa še jes rihtam pri Jordanu v Kranju.
Do sedaj :
-kompletni veliki servis (olje motor,olje v avt.menjalniku,olje v servotu,vsi filtri)
-novi nosilci motorja
-nove svečke
-novi nastavki za svečke
-nova šalčka pri amortizerju spredaj
-komplet osvetljava notranjosti (nekje ni več svetilo)
-prostoročna naprava za nokia e61
-radio alpine+daljinski upravljalec
Kaj sedaj:
-naročil nov lonec (zdej se vozim brez, se sliši, kot bi imel reaktivca hehe) od Walkerja (Belgija), ki tudi uradno dela lonce za Mercedese.
-naročil ketne : RUD CENTRAX :http://www.rud.de/de/01_schneeketten/index.php
-naročil xenon-kit+šipce od helle: (tak kot je spodnja slika, kjer je modra w124)
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 115404.jpg
-naročil nove zavore, ker te že slabe
Treba bo pa še:
-menjat jermen
-menjat kable
-zrihtat do konca ozvočenje (ojačevalc + dodatni zvočniki)
Drgač je pa to E 280, automatik, 12/94, 415.000 km, firnweiss uni, sport karo braun-grau stoff, zebrano holz.
Ima pol avtomatsko klimo, napihljiv (ergonomski) voznikov sedež, asr, daljinsko centralno (z displayčki zadaj in na kljuki).
Nov bil takrat 95.000 DM k ga fotr kupu, zej se pa tut v Nemčiji ful dražje prodajajo kt pa pr nm, ker tm jih ful bl cenjo. Na mobile.de ni nbenga e280 l.94 pa automatik pod 5.800 eur. Sm mal razmišljal, da bi ga zrihtal pa zaslužu z njim, sam ga bom raj vozu, k se res fajn pele. Gre 240 km/h, kur mi pa tm 10-14.
evo kle slike, če koga zanima:
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104940.jpg
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104938.jpg
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104937.jpg
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104934.jpg
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104933.jpg
http://www.ptuj-on.net/files/ptujonnet/ ... 104935.jpg
Drgač gre pa za zadnji w124 (torej faza III), zadnji facelift :
-maska že zaobljena
-sprednji smerokazi zaobljeni in beli
-zadnje luči so bihromatske (belo-rdeče)
-krom nad zadnjo tablico
-zvezda že na pokrovu motorja, premična
-spremenjen podvozje (bolj trd)
-avt.menjalnik s 5 prestavami in programom economy/standard
-armaturna plošča postavljena za 5 cm višje (za pridobitev prostora pri nogah)
-serijsko 2x airbag
Izjemno zanimiva generacija mercedesa.
Ti avti majo dejansko sedeže iz kokosove palme. Za les majo prov svoje nasade v S-afriki. Ful je že aluminija uporabljenega. Možnost že 2ih šip.
E500 makina, sploh limited. Za tiste, ki ne vedo, obstajal je tudi E36 AMG in največja žival E 60 AMG (380 KM) !
Lepi E500 se prodajajo tudi po 5-6 mio sit, sploh limited-i.