pristas VW, me je avto pozitivno presenetil.



Lahko da je bilo na tem forumu ze kaj napisanega o vsem tem, vendar tudi druge teme se ponavljajo...

LP
Valjo je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:Pri Golfu I in II še je oznaka GTI pomenila nekaj. Pri Golfu III je najmočnejša verzija bla/je VR6. Pri IV pa je GTI samo še oznaka za opremo. Maš V6 in R32.
ja to pa ne bo cist tko. pri iv gti ni oznaka za opremo (GT je bla oznaka pr III za opremo). Oznaka gti pr 4ki pomen motor 1.8T (150,180KM), al pa motor 1,9TDI GTI k je baje zlo dobr, mislm da ma pospeske namerjene na testo okol 8s. Tut un 180km se je prodaju v SLO, mislm da ma 6 prestav, 17 col feltne.... to je bla posebna serija ob 25 letnici golfa GTI
cresh je napisal/-a:Valjo je napisal/-a:zoranwagen je napisal/-a:Pri Golfu I in II še je oznaka GTI pomenila nekaj. Pri Golfu III je najmočnejša verzija bla/je VR6. Pri IV pa je GTI samo še oznaka za opremo. Maš V6 in R32.
ja to pa ne bo cist tko. pri iv gti ni oznaka za opremo (GT je bla oznaka pr III za opremo). Oznaka gti pr 4ki pomen motor 1.8T (150,180KM), al pa motor 1,9TDI GTI k je baje zlo dobr, mislm da ma pospeske namerjene na testo okol 8s. Tut un 180km se je prodaju v SLO, mislm da ma 6 prestav, 17 col feltne.... to je bla posebna serija ob 25 letnici golfa GTI
Ja, tko kot je reku Valjo. Ja, je pa res da se je z prihodom III VR6, končala doba GTI, kot najmočnejšega golfa. Čeprav imajo GTI še vedno en statusni simbol
Sam kuker jst vem so IV GTI delal tut z mašino V5, brez turbine.
Hmmm, sam men se zdi pa IV GTI(1.8T) prov luštna zadevca, seveda je nujna menjava čipa(iz 150KM-->190KM), pol pa stvari postanjeo že kr zanimive.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov