Zivjo!
Preiskal sem ze po forumu vendar sem dobil mesane informacije. Ali lahko uvozim Mazdo 121 v Slovenijo iz Avstrije ali Nemcije-avto je letnik 1995?
vsa cast ker se vam da za avto za jurja evrov fukat z uvozom in homologacijo in sploh ostalim... ocitno je tale mazdica prava redkost in poslastica...
ajde
lahko ga uvoziš sam predhodno rabiš papirje od enakega avta pa ga prehomologiraš rabš še par stvari ampak pustmo to
lahko ga uvoziš sam če maš papirje od enakega avta pa cifre pretovčeš
lahka pa uporabš veze pa ti ga homologirajo
ena od možnosti je tudi da avto predelaš in pridobiš potrdilo/certifikat da avto ustreza EURO2 normi.
sej drgač veste da ni edini pogoj za uvoz izpolnjevanje EURO2 norme pri emisijah a ne? so še druge stvari k je treba pazit na njih...
pa še splošno vprašanje - 2 leti nazaj sm slišu da naj bi kmalu (še enkrat, to je bilo rečeno 2 leti nazaj ) prišla v veljavo EURO3 norma.. ve kdo kaj še o tem?
Pogoj je, kot ste že povedali, Euro2 norma ter baje vzglavniki na vseh sedežih, kjer so tritočkovni varnostni pasovi (I think). Oldtimerji temu niso pogojeni, so mal drugačna pravila.
Torej:
-V Nemčiji daš avto predelat na Euro 2 normo (cca. 200€) ter dašp to vpisat v homolomo še v Nemčiji. Najbolje je da to naredi prejšnji lastnik. Drugače je veliko avtomobilov, ki so naknadno predelani na EU2 (tudi letniki pod 1990), ker s tem dobijo nemci popust pri registraciji/zavarovanju. To je prvi pogoj da dobiš pri nas homologacijo, edino zadnje vzglavnike še vgradiš.
-Ali pa pri nas najdeš enak avto (v primeru Ddean1 je to 325i cabrio - good luck btw.) oziroma papirje, ter daš pri nas narest menjavo karoserije ter nato motorja. V prometni imaš nove podatke za VIN,...
jst sem klicu na lpp in mi je model povedal sledece. avto mora ustrezati euro2 normi, kar naj bi pomenilo tudi ce ima avto zadaj 2 naslona za glavo mora imeti tam 3tockovni pas na sredini pa 2tockovni pas, ce pa ima zadaj 3 naslone pa mora povsod imeti 3tockovni pas. kje je tle fora . in to pove referent za homologacijo na lppju