Niva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.
V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.
esem je napisal/-a:Tole piše v člankuNiva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.
V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.
Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?
Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.
abbe je napisal/-a:esem je napisal/-a:Tole piše v člankuNiva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.
V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.
Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?
Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.
to je pa cist res.niva zmece vecino danasnjih terenceu pa suv-jev
nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.
adamovc je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.
Take izjave pa od tebe ne bi pričakoval![]()
Saj tvoja Feroza tudi ni kaj prida močnejša, ne vem pa, koliko so na terenu potrebni hitri pospeški.
Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.
no_name je napisal/-a:adamovc je napisal/-a:
Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.
bull-bara
adamovc je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.
Take izjave pa od tebe ne bi pričakoval![]()
Saj tvoja Feroza tudi ni kaj prida močnejša, ne vem pa, koliko so na terenu potrebni hitri pospeški.
Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.
W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...
Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...
nebivedu je napisal/-a:W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...
Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...
Sramota je za vse nas, če se kaka tema odpre zaradi katweregakoli golfa. Golf so jetra še večja od lade, pa še zgodovina ni.
Niva je čist dober avto za to, čemur je nemenjen.
W_Golf je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...
Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...
Sramota je za vse nas, če se kaka tema odpre zaradi katweregakoli golfa. Golf so jetra še večja od lade, pa še zgodovina ni.
Niva je čist dober avto za to, čemur je nemenjen.
Ja za nive orat je dober ja...
Zgleda da si favš vsem ki majo W
The Lada Niva (Russian: Лада Нива) is an off-road vehicle vehicle built by Russian automaker AutoVAZ. The car is very popular in its home country. It is also popular in Canada (despite disappearing from show rooms in 1997 it still has a large cult following), South America, Europe, and other regions where the terrain requires a robust and tough car for a reasonable price.
It was one of the first off-road vehicles to feature a unibody architecture and a predecessor to current crossover SUVs. Before it was introduced to the UK, it was referred to by some in the motoring press as the 'Russian Range Rover'.
Transmanche-Link, the consortium of companies organized to construct the Channel Tunnel between England and France, used a fleet of 45 Nivas to aid in the enormous project. Each Niva accumulated in excess of 70,000 off-road kilometres during its employment, and after construction ceased in 1993 the fleet was sold off to a local dealer.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov