Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Katerega kupeja 323Ci ali 320Ci?

Napisal/-a Borcix Pe maj 11, 2007 6:16 pm

No malo razmišljam o menjavi avta, tako da sem začel malo gledat kaj bolj "športnega" v oko mi je pa padel BMW 323Ci oz. 320Ci oba z 170KM. Kot opcija je še Mercedes CLK 200 z 163KM. Letnik pa 2000 oz. 2001. Cena pa tam do 12.500€.

Zanima me predvsem razlika med 323 in 320 saj imata enako KM.

No da vidim komentarje in nasvete.

LP
Borcix
Zadnjič spremenil Borcix, dne So maj 12, 2007 6:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe maj 11, 2007 8:15 pm

Razlika je predvsem v pospeških, pri porabi se skoraj ne pozna. Zavarovanje je nekoliko cenejše za 320, je pa bolj len. Saj za avto, ki tehta skoraj tono in pol, je 150 KM vsekakor premalo, vsaj za tiste, ki imajo radi bolj poskočen avto... še posebaj se to pozna, če je avtomatik... no, tega se raje tako ali tako izogni, ker ima tudi večjo porabo in ob morebitni okvari menjalnika te bo resnično bolela glava, ko boš videl ceno popravila ... Načelona je pri BMWjih tudi tako, da večji je motor, več dodatne opreme imajo... seveda pa to ni pravilo... odvisno koliko je pač naročnik segel v žep, ko ga je naročil ;) Pri nakupu pazi, kako se zapirajo okna (pri kupeju, ki nima okvirja na oknih je to velik problem, ker če mehanizem ne deluje več kot je treba, potem ti bodo okna pri večjih hitrostih ropotala in puščala vodo. Pri seriji e46, so standardni problemi tudi zadnje vzmeti ... pokajo in jih je treba potem zamenjat. Motor mora v prostem teku teči mirno, brez zaletavanja, drugače je to že znak slabo ohranjenega motorja... vsekakor pred nakupom ne pozabi peljati na servis, da ga priklopijo na tester, saj znajo biti kakšne težave z elekrtoniko drag špas, če bo treba popravljat. Pregled na testerju stane malce čez 40 eur.
Če nisi eden tistih, ki uživajo da na ovinkih lovijo zadnji konec, sploh če je malce spolzka cesta, si raje izberi kak model, ki ima sistem proti zdrsavanju zadnjih koles ali pa stabilnostni program. Svetujem ti tudi, da najdeš model, ki ima sportno opcijo podvozja, saj je avto tako malenkost nižji in se zaradi trših vzmeti lepše drži ceste. Ker je karoserija robotsko sestavljana, morajo tudi zračni razdelki biti simetrično enaki. Večje razlike nakazujejo na razstavljanje karoserije in to po vsej verjetnosti tudi na karamboliran avto.
Pred nakupom ti svetujem, da obiščeš še kakšen forum, ki je namenjen BMW e46 seriji in pogledaš, na kaj vse še opozarjajo lastniki oz. kakšne probleme imajo ... to so ti potem tudi točke, na katerih še posebaj pazi, ko kupuješ avto.
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Pe maj 11, 2007 8:20 pm

Hvala ti za izčrpen odgovor, vendar onih z 150KM niti ne gledam, bolj ali manj gledam one z 170KM. Bom pa vsekakor upošteval tvoj nasvet in avto pred nakupom prečekiral.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe maj 11, 2007 8:32 pm

Borcix je napisal/-a:Hvala ti za izčrpen odgovor, vendar onih z 150KM niti ne gledam, bolj ali manj gledam one z 170KM. Bom pa vsekakor upošteval tvoj nasvet in avto pred nakupom prečekiral.

Hvala.


Enako KM ... sem spregledal... sorry :oops: ... nista enakih letnikov verjetno... 323 ima 170 KM (delajo ga od 98-2000). Novejši motor ... od letnika 2001 ima 320 tudi 170 KM, 323 niso več delali ... nadomesti ga 325 (192KM).
Precej je razlike v elektroniki ... ne vem točno kaj vse, poglej več o tem na forumih ... vzemi raje novejšega, bi predlagal ;)
Zadnjič spremenil Rottie, dne So maj 12, 2007 2:11 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe maj 11, 2007 8:41 pm

kokr sem gledal na carfolio.com ma 320 (170 KM) 2,2 mašino in 8,2 sekunde do 100 ter 225 km/h končno, 323 (172 KM in več navora) pa 2,5 mašino in 7,1 sekunde do 100 in 206 km/h končno. zdej ne vem kok točno je to, nej pove kdo ki si lasti ta avta. sicer pa ne vem, kako je lahko tako velka razlika v pospeških do 100 kmh, sej sta avta po podatkih na tisti strani 35 kg različno težka. a tistih 20 kmh končne tolko pospeška požre?

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe maj 11, 2007 8:53 pm

eclipse_R je napisal/-a:kokr sem gledal na carfolio.com ma 320 (170 KM) 2,2 mašino in 8,2 sekunde do 100 ter 225 km/h končno, 323 (172 KM in več navora) pa 2,5 mašino in 7,1 sekunde do 100 in 206 km/h končno. zdej ne vem kok točno je to, nej pove kdo ki si lasti ta avta. sicer pa ne vem, kako je lahko tako velka razlika v pospeških do 100 kmh, sej sta avta po podatkih na tisti strani 35 kg različno težka. a tistih 20 kmh končne tolko pospeška požre?

lp


Za 320 so podatki točni ... teža avta z ročnim menjalnikom je 1465 kg, navor 210Nm/3500... za 323 nimam preverjenih podatkov, tako da ne morem reči. Verjetno sta tudi prestavni razmerji zaradi večjega navora različni in iz tega večji pospeški... čeprav mi je tehle 7.1 pri 323 malce sumljivih ... 325 letnik 2001 ima pospešek 7.2 sekunde do 100, pa ima 192 KM, navor 245Nm/3500.... končna 240 km/h. Kolker mi je znano, tudi pri drag-anju 325 večinoma pusti 323 za sabo... seveda je tukaj vedno prisoten tudi faktor voznika.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe maj 11, 2007 9:03 pm

tut mene je teh 7,1 malo zmotlo, zato pa sem napisal nej potrdi kdo

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe maj 11, 2007 9:17 pm

eclipse_R je napisal/-a:tut mene je teh 7,1 malo zmotlo, zato pa sem napisal nej potrdi kdo

lp


Tele podatke sm jst našel na netu... se mi zdijo bolj realni, vendar bi vseeno bilo dobro, če jih kdo ki ima 323 potrdi.. točni podatki o performancah pišejo v navodilih od avta:

BMW 323i
Engine Size 2494 cc, in-line
Cylinders 6
Valves 24, VANOS - (Variable Valve Timing)
Max power output 170hp @ 5500 rpm
Max torque 245Nm @ 3500 rpm
Top speed 231km/h (228 for automatic transmission)
0-100km/h 8s (9 for automatic transmission)

Lp, Rottie
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Pe maj 11, 2007 10:34 pm

Če sem prav zasledil je 320Ci tudi 6 cilindraš, ali?
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie Pe maj 11, 2007 10:42 pm

Borcix je napisal/-a:Če sem prav zasledil je 320Ci tudi 6 cilindraš, ali?


Ja, le 316i, 318i in 320d so 4 cilindraši, ostali vsi 6.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe maj 11, 2007 11:11 pm

kakšna pa je sploh razlika med 323 pa 325 (med motorjema mislim, glede na to, da sta oba 2,5)?

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie So maj 12, 2007 2:18 am

eclipse_R je napisal/-a:kakšna pa je sploh razlika med 323 pa 325 (med motorjema mislim, glede na to, da sta oba 2,5)?

lp

325 ima novejši model motorja (M54 B25), 323 še (M52TU B25)... M54 ima tudi 22 KM več. Največja razlika je v elektroniki in odmičnih gredeh, če se ne motim... pa izboljšan izpušni sistem tudi svoje prinese.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So maj 12, 2007 3:50 am

"pa izboljšan izpušni sistem tudi svoje prinese." oz. tuje odnese (bolje) :P :lol:
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix So maj 12, 2007 12:11 pm

Kaj mi pa kdo lahko svetuje glede notranjosti?
Leder, leder-alcantara, navadni žici ...

Ker pri ledru sem opazil da se naguba in ne zgleda več tako lepo, leder-alcantara mi je bombastičen, samo nevem kako je to kaj vzdržljivo.

Kot ponavadi imajo bolj ko ne avtoradijo z kasetnikom :evil: , a je dragi šport najti radio ki not paše? Oz. je možno predelati avte na kaki USB priklop?

Vprašanja nad vprašanji :twisted:
 
Uporabniški avatar
blindek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: Če jun 16, 2005 4:55 pm
Kraj: Pomurje

Napisal/-a blindek So maj 12, 2007 1:42 pm

noter paše samo radio original BMW, razen če kupiš nastavek v katerega potem tudi pašejo normalni radiji velikosti DIN

Nevem kako je pri seriji 3 z potovalnim računalnikom, ali je vgrajen v radijo ali je extra.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3874
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So maj 12, 2007 2:09 pm

Tisti podatki na carfolio.com niso zanesljivi.

Po moje(nisem preveril) ima 323 2.5 motor, 320 pa novejsega 2.2. Oba 170km in 6 cil.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix So maj 12, 2007 2:16 pm

Blinder je napisal/-a:Tisti podatki na carfolio.com niso zanesljivi.

Po moje(nisem preveril) ima 323 2.5 motor, 320 pa novejsega 2.2. Oba 170km in 6 cil.


Jap to smo že ugotovili ;)
 
Uporabniški avatar
Rottie
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: To maj 08, 2007 8:37 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Rottie So maj 12, 2007 3:01 pm

Borcix je napisal/-a:Kaj mi pa kdo lahko svetuje glede notranjosti?
Leder, leder-alcantara, navadni žici ...

Ker pri ledru sem opazil da se naguba in ne zgleda več tako lepo, leder-alcantara mi je bombastičen, samo nevem kako je to kaj vzdržljivo.

Kot ponavadi imajo bolj ko ne avtoradijo z kasetnikom :evil: , a je dragi šport najti radio ki not paše? Oz. je možno predelati avte na kaki USB priklop?

Vprašanja nad vprašanji :twisted:


Navadno usnje je čist kul, samo redno ga je treba vzdrževati (če je trše usnje, potem se ne zguba... pri rednem vzdrževanju ful trpežno, drugače pa sčasoma spoka, če ga ne mažeš in se preveč izsuši)

Športne sedeže boš pa verjetno v 320-ki itak bolj težko našel, saj so bli precej za doplačat pri ne-M modelih... so pa kul za sedet :-)

Radio ... odvisno od osebnega okusa ... jaz nebi dal nič notr razen BMW original.... mi grdo zgleda, je pa to itak stvar okusa. Se pa dobi dodatke, da lahko kakšen iPOD priklopiš in potem lahko poslusas MP3, al pa changer za v prtljažnik.... 6 CD original BMWjev. Vse je pa prilično drago ...tko da je dobro, če ima avto BMW Professional RDS radio že notr ... ta je že s CDjem (žal ne zna igrat MP3)... tukaj zraven je skoraj vedno tudi dobro ozvočenje, saj je bilo to načeloma dodano kot paket opreme. Nekateri avtomobili letnikov okoli 2001 so tudi že opremljenimi z BMW navigacijami... te spoznaš po drugačnem displeju... je bolj kvadratast ... radio brez navigacije ima dolg in ozek displej.... so pa to bolj začetki navigacije in delajo samo na BMWjeve CDje... pa o kakšni SLO mapi po moje lohk kr pozabiš, tko da to ni nek ogromen plus.
Ful dobr je tut, če ima avto xenon luči ... te so zakon... ful razlika od navadnih. Pa dežni senzor je tut dobra zadeva, čeprav mu sneg dela malce problemov včasih ;)
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix So maj 12, 2007 6:49 pm

To glede ledra mi je všečna kombinacija. A kaj lahko naredim pri ledru, ki je že naguban, napokan ... ? A se da to kako popraviti ali ne? A ni alcantara-leder boljša kombinacija?

LP
Borcix
 
Kama
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne jan 15, 2006 4:04 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Kama So maj 12, 2007 7:36 pm

Večina starejših serijsko vgrajenih audio naprav ne podpira niti MP3 niti iPod-ov. Ena od rešitev po AutoMotor und Sportu je adapterska kaseta, ki po njihovem mnenju začuda verno prenaša signal in je vredna svojega denarja. Ostale rešitve, ki so dražje, se slišijo slabše.
Glede 320/323 pa tole: če ti je všeč redizajn-OK; osebno mi je bolj pri srcu novejša 320 Ci, pa še zagotovo je že odpravljena pomanjkljivost zadnjega mostu, ki je pri starejših (AutoBild) pokal.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: cellist, Google [Bot] in 6 gostov