Napisal/-a lisko Če jun 14, 2007 2:08 pm
Stvar je taka...
Najdu sem enga, ki je 96 letnik in se prodaja za 2500 evrov. Finta pa je u tem da je celi zrisan ( uporabljal se je pač za namene đipa) in mal obrukan ( male praskice) , prevoženih ma 300.000km. Prodaja ga sicer en handler ampak sem zvohu kdo je lastnik. Lastnik je en veterinar kater ga ke pač uporabljal za službene namene za to tudi tok km. Je pa ta gospod star 50 let in je lepo delal z njim ( z izjemo kilometrov)
AVtek ob ogledu ni bil niti opran....motor ni bil pretirano masn ( pač kot 11 let star avto) , nima rje in pelje se ga relativno dobro , tudi malenkosti delajo ( el. okna, zaklepanje,pogoni,diferincjali...)
Gospod je prvi lastnik in ima vse papirje.
Zaj pa stvar je taka. ali kupit tega in v njega vložit 2000 evrov in bo avtek kot nov ( in pa vedu bom kaj imam) Ali kupit enga ki je 96 letnik ter očuvan za 6000 evrov pa je lahko maček v žaklju....
Ma kdo kaj izkušenj s temi motorji? ker 300 tisoč km.....Skrbijo me predvsem: turbina, sam motor in pa prenosi. Za pleh mi ni problem. ga porihtam.. prešpricam če je treba....
Kot primerjava je moja petka mela 340.000km ko sem jo kupu... nardil z njo 50000km in nardil generalko.... pred generalko je mel še vedn 27 kompresije ( 22 je spodnja meja) in je trošu liter olja na 10000km ( kar še sedaj). Po generalki je zdaj narjenih že 60000km pa še vedn nisem menjal kuplunge ( se prav ma zdej 110.00km z moje strani bog ve kok je mela že prej prevoženih) ...vžiga dober pa tud menjalnik je dober čeprav renoji niso nikol blesteli po dizl motorjih in dobrih menjalnikih...
Kak pa je s temi sklopi pri đipu???
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
