Jaz imam takega, tudi enako mašino (samo na kvačkalico, ne avtomatik). Mašina je volvotova, problemov baš ni nekih, avto super komot in za svoj denar (sam sem svojega sicer plačal veliko več kot je tale nastavljen) super stvar.
Zdaj pa na drugo stran

Ne kupuj tega avta če ti diši cena 600.000 SIT!!!
Kot prvo ima veliko kilometrov, kot drugo zelo to dokaj drag avto kar se tiče vrdrževanja. Redni servisi sicer niso baš neki strašnega (če delaš sam ali pri fušarju); 6.5 litra exceliuma 5W40 pa tisti filtri res ni taka kriza.
AMPAK- sam imam avto 2 leti in ti lahko povem da so pooblaščeni serviserji porazni. Ceno upalijo zelo zelo hudo, naredijo pa redko kaj zelo dobrega za avto; zaradi sranja ki so ga naredili serviserji sem imel preglavice. Ne bom našteval kaj vse, sem že o tem po forumu.
Poleg tega, to so le kilometri. Sam imam kar manj kilometrov pa sem moral dat obnovit servo letev (65.000 obnova, nekaj takega so mi računali šefauranje), pa glihkar sem menjal kondenzator klime (original mislim da sem videl v dialogysu 120.000 + davek, mi je fušar zrihtal ponaredek z delom vred za 300€).
Elektrika....problemi so bli predvsem s konektorji (ventilator klime, sirena alarma, modul alarma). Na pooblaščenem servisu so mu hotli "menjati" ventilator (60.000 bivših), sam sem potem zamenjal konektor (500 SIT).
Tako da če misliš imet avto za dat noter ključ in se peljat, nikakor. Če ti je avto všeč (moram priznat da je meni kljub "fintam" dobesedno zlezel pod kožo

ops: ) potem le, ampak sam bi vseeno raje vzel primerek ki bi bil maksimalno ohranjen, ne pa najcenejšega s xenonom in avtomatikom.
Kar se tiče pitja- kolikor daš, tolk pije. Po mestu 13, relacije odvisno kako voziš in tiščiš; če voziš zmerno računaj nekje 10, 11, če greš res hude relacije (npr. nemčija) imaš lahko tudi 8, samo seveda če ne tiščiš.