nebivedu je napisal/-a:Sam več kot 2000 evrov za avto ne dam. Za ta denar dobrega dizla ne dobim. Torej, če hotel dizla, potem moram dati vsaj 3 ali 4000 evrov, da bo imel enako opreme kot bencinar za 2000 evrov. Torej 2000 evrov moram dati več.
V enem letu naredim 80.000km, kar pomeni 10 servisov. Za trenutni avto pride servis:
- svečke (NGK BKR6E-11) 4 evre
- olje (5 litrov liqui molly MOS2) 17 evrov
- zračni filter - 8 evrov
- oljni filter 3 evre
skupaj 32 evrov
Če bi delal večji servis(jermeni in vodna pumpa) me pride zraven še dodatno:
- napenjalec 15 evrov
- jermen 25 evrov
- vodna pumpa 33 evrov
skupaj 73 evrov
Pa še recimo kaki pomembni deli:
Zavorne ploščice prednje - 22 evrov
zavorne ploščice zadnje - 33 evrov
bencinska pumpa - 75 evrov
sklopka aisin(potisni ležaj, lamela in košara) - 129 evra
dihtunga za glavo - 25 evrov
komplet dihtung(tefloni, dihtunge (izpušni k, sesalni k, glava, pokrov ventilov), obročki in še par malenkosti ) - 160 evrov
Če povlečem črto pod vse skupaj, lahko bi na vsakih 8000km delal veliki servis, pa bi dal le 105 evrov za materia l(delam pa vse sam), tako da se mi dizla ne splača imet, ker so že servisi zanj predragi. Tisto, kar bi pri gorivu privarčeval, bi zapravil na servisih.
Torej servisi pridejo za ta avto resnično poceni. Avto je daihatsu feroza.
Če se komu da, pa naj napiše za dizla koliko pridejo deli, da lahko malo primerjamo.
MacTron je napisal/-a:8AK je napisal/-a:Avtoplin
to se pa kvecjemu splaca taksnim kubaturam kot jo imam sam...
ali pa tam od 2.0 ostalo je brez pomena in se ne "povrne" nazaj...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov