*MiriaM* je napisal/-a:Odločam se za nakup punta, starega nekje 3-5 let, verjetno bom navsezadnje vzela dizla (50 km dnevno),
sem pa malce v dilemi, za katei motor se odločit, za 1.9 naj bi veljalo, da je super, kaj pa 1.3?
Ali lahko kdo pove kaj iz izkušenj, vozi/je vozil ta avto?
Mojster Miha je napisal/-a:*MiriaM* je napisal/-a:Odločam se za nakup punta, starega nekje 3-5 let, verjetno bom navsezadnje vzela dizla (50 km dnevno),
sem pa malce v dilemi, za katei motor se odločit, za 1.9 naj bi veljalo, da je super, kaj pa 1.3?
Ali lahko kdo pove kaj iz izkušenj, vozi/je vozil ta avto?
Osebno brez veliko razmišljanja 1,9 JTD - 80 - eden najboljših agregatov s takšno močjo. Največja prednost agegata je v tem, da ima na račun večje prostornine uporabno območje pri nižjih vrtljajih, za večje zmogjivosti pa ga ni potrebno "tiščat"
Negativna lastnost je predvsem robat zvok
LP
Jan_87 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:*MiriaM* je napisal/-a:Odločam se za nakup punta, starega nekje 3-5 let, verjetno bom navsezadnje vzela dizla (50 km dnevno),
sem pa malce v dilemi, za katei motor se odločit, za 1.9 naj bi veljalo, da je super, kaj pa 1.3?
Ali lahko kdo pove kaj iz izkušenj, vozi/je vozil ta avto?
Osebno brez veliko razmišljanja 1,9 JTD - 80 - eden najboljših agregatov s takšno močjo. Največja prednost agegata je v tem, da ima na račun večje prostornine uporabno območje pri nižjih vrtljajih, za večje zmogjivosti pa ga ni potrebno "tiščat"
Negativna lastnost je predvsem robat zvok
LP
Mojster Miha spet vse ve
Mojster Miha je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:*MiriaM* je napisal/-a:Odločam se za nakup punta, starega nekje 3-5 let, verjetno bom navsezadnje vzela dizla (50 km dnevno),
sem pa malce v dilemi, za katei motor se odločit, za 1.9 naj bi veljalo, da je super, kaj pa 1.3?
Ali lahko kdo pove kaj iz izkušenj, vozi/je vozil ta avto?
Osebno brez veliko razmišljanja 1,9 JTD - 80 - eden najboljših agregatov s takšno močjo. Največja prednost agegata je v tem, da ima na račun večje prostornine uporabno območje pri nižjih vrtljajih, za večje zmogjivosti pa ga ni potrebno "tiščat"
Negativna lastnost je predvsem robat zvok
LP
Mojster Miha spet vse ve
Za razliko od tebe - pišeš, kot kašn smrkavc, ki še ni sedel za volan, kaj šele motorja videl - pričakovat, da bi vedel kaj se dogaja v "drobovju" pa je "misija nemogoče " - ker razen pljuvat, žalit in traparije pisat nisi sposoben.
Sicer pa : od tvojega nizkega nivoja kulture, znanja ... karkoli več itak ne gre pričakovat. Traparije tvoje sorte pa so primerne kvečjemu za kašn gostilniški čvek.
LP
Jan_87 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:*MiriaM* je napisal/-a:Odločam se za nakup punta, starega nekje 3-5 let, verjetno bom navsezadnje vzela dizla (50 km dnevno),
sem pa malce v dilemi, za katei motor se odločit, za 1.9 naj bi veljalo, da je super, kaj pa 1.3?
Ali lahko kdo pove kaj iz izkušenj, vozi/je vozil ta avto?
Osebno brez veliko razmišljanja 1,9 JTD - 80 - eden najboljših agregatov s takšno močjo. Največja prednost agegata je v tem, da ima na račun večje prostornine uporabno območje pri nižjih vrtljajih, za večje zmogjivosti pa ga ni potrebno "tiščat"
Negativna lastnost je predvsem robat zvok
LP
Mojster Miha spet vse ve
Za razliko od tebe - pišeš, kot kašn smrkavc, ki še ni sedel za volan, kaj šele motorja videl - pričakovat, da bi vedel kaj se dogaja v "drobovju" pa je "misija nemogoče " - ker razen pljuvat, žalit in traparije pisat nisi sposoben.
Sicer pa : od tvojega nizkega nivoja kulture, znanja ... karkoli več itak ne gre pričakovat. Traparije tvoje sorte pa so primerne kvečjemu za kašn gostilniški čvek.
LP
1.9 JTD (80 KM) - tehnologija UniJet
1.3 JTD - tehnologija MultiJet
Tu ni kaj razmišljati.
Čudno, da še nisi predlagal Golfa oz. Hondo (kot ponavadi).
Jan_87 je napisal/-a:"Mojster Miha" argumentiraj zakaj 1.9 JTD?
Glede 1.3: je tržno bolj zanimiv motor, zmogljivosti so podobne, tehnika veliko boljša v celoti (MultiJet, 16v), cenejša registracija pa če se ne motim ima ta motor verigo namesto jermena. Dobil pa je tudi nagrado za motor leta.
In ja, vozil sem oba (1.3 pa v Puntu ter Corsi in je super motor z zelo nizko porabo; cca. 5l).
Sicer bi se zadržal, ampak sem na tem forumu prebral že veliko tvojih "biserov"; zlasti v debati o Alfah, ko dobiš trdna dejstva oz. dokaze, pa še vedno rineš z glavo skozi zid in trdiš svoje.
Mojster Miha je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:Glede 1.3: je tržno bolj zanimiv motor, zmogljivosti so podobne, tehnika veliko boljša v celoti (MultiJet, 16v),
Če ti piše pred stavkom OSEBNO to pomeni, da je moje mnenje - če imaš vsaj kanček kulture boš vedel "težo" besede OSEBNO in ne boš pisal "kontra" nekih trapastih izjav, s katerimi zgolj b**** izpadeš - ampak, boš rekel, da je zate oz po tvojem OSEBNEM mnenju 1,3 boljši. Pa amen - tebi je boljši 1,3 - meni 1,9 - debata rešena z OSEBNEGA vidika.
Dalje ALFA - veliko sodelujočih v debatah je imelo na riti plenice, pa dudo v ustih - ali pa mogoče še ni bila med nami - ko sm jst vozil ALFE. Razlike z današnjimi, aktualnimi jasno ne morejo razumet oz bolje rečeno prebolet.
Če govoriš o zadnji debati ACCORD : 159 - sm "prilepil" test, kjer se vidi, da ALFA ni "oh in sploh" kot je nekdo trdil - ampak sta primerljivi (poudarek na zmogjivostih). Kar glede na dejstvo, da je HONDA dizel predstavila jeseni 2003 - ni ravno vzpodbuden rezultat za ALFO. Da o kvaliteti izdelave, zanesljivosti in še kakšnih adutih HONDE, katere bo ALFA težko (če sploh - v kar dvomim) dosegla - če si ALFISTI tega nočejo priznat - njihova stvar. Torej ravno obratno : dokazi so - pa nekdo drug rine skozi zid.
Tako kot ti - ker očitno še ne razumeš pojma OSEBNO.
In če že hočeš razlike : raje kot bi ti razlagal kar sm že zapisal - pejdi na testno vožnjo pa se prepričaj o tem kar pišem.
Pa naj bo: zmogljivosti ne morejo bit iste - večja prostornina, večja moč, večji navor-pri nižjih vrtljajih .... je dovolj povedano ? Najbolje boš to spoznal oz doumel, če oba avtomobila "nabasaš" s prijatelji pa en klanec (najbolje dolg AC klanec) probaj. 1,3 je varčen dokler so "varčne" in temu primere zahteve voznika, ko hočeš več ga ensotavno "zmanjka" napram 1,9 - ki enake zahteve veliko lažje zmore.
LP
Jan_87 je napisal/-a:Mojster Miha je napisal/-a:Jan_87 je napisal/-a:Glede 1.3: je tržno bolj zanimiv motor, zmogljivosti so podobne, tehnika veliko boljša v celoti (MultiJet, 16v),
Če ti piše pred stavkom OSEBNO to pomeni, da je moje mnenje - če imaš vsaj kanček kulture boš vedel "težo" besede OSEBNO in ne boš pisal "kontra" nekih trapastih izjav, s katerimi zgolj b**** izpadeš - ampak, boš rekel, da je zate oz po tvojem OSEBNEM mnenju 1,3 boljši. Pa amen - tebi je boljši 1,3 - meni 1,9 - debata rešena z OSEBNEGA vidika.
Dalje ALFA - veliko sodelujočih v debatah je imelo na riti plenice, pa dudo v ustih - ali pa mogoče še ni bila med nami - ko sm jst vozil ALFE. Razlike z današnjimi, aktualnimi jasno ne morejo razumet oz bolje rečeno prebolet.
Če govoriš o zadnji debati ACCORD : 159 - sm "prilepil" test, kjer se vidi, da ALFA ni "oh in sploh" kot je nekdo trdil - ampak sta primerljivi (poudarek na zmogjivostih). Kar glede na dejstvo, da je HONDA dizel predstavila jeseni 2003 - ni ravno vzpodbuden rezultat za ALFO. Da o kvaliteti izdelave, zanesljivosti in še kakšnih adutih HONDE, katere bo ALFA težko (če sploh - v kar dvomim) dosegla - če si ALFISTI tega nočejo priznat - njihova stvar. Torej ravno obratno : dokazi so - pa nekdo drug rine skozi zid.
Tako kot ti - ker očitno še ne razumeš pojma OSEBNO.
In če že hočeš razlike : raje kot bi ti razlagal kar sm že zapisal - pejdi na testno vožnjo pa se prepričaj o tem kar pišem.
Pa naj bo: zmogljivosti ne morejo bit iste - večja prostornina, večja moč, večji navor-pri nižjih vrtljajih .... je dovolj povedano ? Najbolje boš to spoznal oz doumel, če oba avtomobila "nabasaš" s prijatelji pa en klanec (najbolje dolg AC klanec) probaj. 1,3 je varčen dokler so "varčne" in temu primere zahteve voznika, ko hočeš več ga ensotavno "zmanjka" napram 1,9 - ki enake zahteve veliko lažje zmore.
LP
Ločiš besedi podobno/isto?
Še to glede 1.3 JTD - kljub petim ljudem v avtu ga v klanec ne zmanjka in tudi na splošno je to zelo prožen motor. Očitno se še res nisi peljal z njim...ampak kot vedno: Ti vse veš.
Ne mislim se spuščati v debato s tabo Honda vs. Alfa. Ampak lahko bi se že sprijaznil, da je 159 na skoraj vseh testih povozila Accorda. Edino na kar se lahko opiraš je samo in zgolj "pregovorna kakovost". In zgleda da tudi ti še na daleč nisi videl 159 (kaj šele sedel notri), da vse veš o kvaliteti itd. Zame je tu debata s tabo končana.
Moje mnenje o tebi pa ostaja isto.
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov