Glede Legacyja:
http://consumerguideauto.howstuffworks. ... legacy.htm
(tle sicer ni omenjen 2.0 motor, ki je pri nas najbolj razsirjen)
ali pa wiki, ker imas tudi linke na razne forume in info o napakah
sem bivsa lastnica sedana prve generacije in sedanja lastnica druge generacije (pri nas ji zelo radi pravijo trojka torej l.95-99)
moj je en izmed prvih te serije (MY 94), 2litra masina, ima pa kar solidno opremo (klima, airbagi, abs in seveda AWD) btw prednji pogon so cenejsi
napram prejsnjemu je vecja medosna in boljsa lega na cesti, Subarujev motor je znan kot zelo trpezen (zdrzi ogromno km), poraba variira od 8,5 do 10 (pac pogon na 4 zahteva davek), moj zal nima reduktorja (samo pri karavanih) in hillholderja (eni pac niso imeli) - ce vidis eno vzmet na vilci od sklopke, pomeni, da ga ni
rabljeni deli so malo kriza, se tezje dobijo pri nas, novi deli (kopije) so pa nekateri celo cenejsi kot pri prejsnjem modelu, pac odvisno kaj, originalci so seveda dragi
hibe pri mojemu, ko sem ga nabavila (v vecini ze odpravljene)
kak el. kontakt pa vaakumske cevke mu delajo se najvec tezav :P
na rocnem menjalniku se zaradi potisnega lezaja rada znuca ena aluminjasta os (na kar vpliva predvsem nacin voznje pa tudi servis), kar opazis kot tresenje sklopke in se z menjavo le-te zadeva ne resi - od tazga samo bezi, ceprav obstaja resitev
lufti na kriznih zglobih,
zadnji diff lahko pusca
klima pusca, kompresor ropota
servo pumpa pusca skoraj pri vseh, motorno olje na pokrovih ventilov, semering glavne gredi
pri km bodi pozoren na vsakih 100k km se dela vecji servis (jermen + vodna pumpa, mogoce kaka rolca, v najslabsem primeru tudi napenjalec, ki je najdrazja stvar)
mogoce sem se kaj pozabila, ma ne se ustrasit, hocem samo povedat, da bodi pozoren pri nabavi, ce je avto redno in pravilno servisiran, se bos samo vsedel in peljal, tudi, ce bo imel 200k km, dela ko urca
bo se kdo kaj povedal
