hja, tukaj si dal dokaj zanimiv izbor terencev, ki so vsak po sebi različni po obliki, namenu uporabe...Verjetno je najbolj terenski tukaj Pajero, tudi ostali so bolj terenski kot pa cestni, saj imajo vsi (razen LR) preklopljiv štirikolesni pogon in če se boš šel nek offroad, so pravi. Land rover Freelander je tu izjema-je edini "cestni" terenec, čeprav je na večini testov dobesedno povozil konkurenco alias Toyota RAV4, Hyundai Tuscon, Honda CR-V... glede svojih terenskih sposobnosti za ta razred. Dostojno se mu je po robu na koncu postavil le Nissan X-trail. Žal pa so ga vsi zgoraj našteti premagali na področju vzdržljivosti. LR je Freelanderja pač spravil na trg v času svoje vihrave zaroke z BMWjem, ko so se lastniki tovarne menjavali kot po tekočem traku, tako da je na ta račun trpela predvsem tehnika, ki ni bila tako preizkušena, saj LR ni imel tako velikoserijske proizvodnje, da bi svoje motorje in rešitve preizkuševal v več modelih. Še ena velika hiba (poleg polno majhnih) je bil prenos do zadnjega kolesnega para (zloglasni IRD), ki je predvsem v modelih 98, 99 in 2000 crkoval kot za šalo. LR o napaki ni želel slišati. 2001 pride prenovljen model z na novo dimenzioniranim IRDjem. Glede na ceno, ki si jo postavil, bi moral verjetno vzeti ravno enega izmed teh letnikov, saj so kljub napakam tej Freeji kar dobro držali ceno. Dobil bi bencinarja 1.8 s 120KM in kar malce visoko porabo, saj ima Freelander še eno lastnost, ki ga loči od ostalih mehkih terencev. To je stalni 4x4 pogon, kar poviša porabo za kak liter, vodljivost v ovinkih je malce boljša, čeprav ima Free malce mehkejše podvozje od ostalih. To ti govorim, ker smo ga imeli doma, bencinarja in nam je vsa leta dobro služil, terenskost smo preizkušali le v snegu, a nas ni nikoli pustil na cedilu, kljub zimsko-letnim pnevmatikam. Sem pa z njim ostal na avtocesti, a je bila kriva samo varovalka, pa prednje zavore so nam malo nagajale. A vseeno mi je bilo malce hudo, ko se je odpeljal zadnjič z dvorišča, saj je vseeno LR, kar ga malce loči od konkurentov, tako da mu odpustiš kako hibo (kot npr Alfi :P ) . Vseeno ti odsvetujem kakega Jimnya, Ferozo ali Samuraja, saj so za prikolico malce prešibki, zanimiv izbor bi bila Vitara, Frontera tudi, čeprav je dokaj star model, Galoper in Pajero sta pa že dokaj klena terenca. Če imaš mogoče kakega tisočaka več na rapolago pa poglej za Freelanderjem novejšega letnika, Subaru Foresterjem (zelo dober+ima reduktor) ali pa X-trailom, čeprav tega pod 11000€ ne boš dobil. Za cestno vožnjo in izlet na makadam so cestni terenci najboljša izbira, Freelander pa je imel tudi dokaj kratko 1. prestavo, tako da bi z njim zlezel marsikam.
pa še par primerov:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1358647
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1580626
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1548478 obvezna dodatna oprema :P
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1499503
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1549534 za žejo :P
