Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Alfa 33

Napisal/-a zoranwagen So avg 02, 2003 1:13 pm

Men je vsec! Samo kje dobit je vprasanje?

http://www.avto.net/rabljena2002/oglasP ... p?id=88407
...ne smem kar želim...
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So avg 02, 2003 2:07 pm

he he pošlji mail na darja_1@hotmail.com :P :P :P

važn da je spet ena čist x slika... (www.fasetuning.com če jaz prov preberem...) pomoje spet nateg...

drugače se pa strinjam...zgleda pa res hudo :o :o :o
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
grilzz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: To dec 02, 2003 8:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a grilzz Če jan 15, 2004 7:52 pm

Ali ima kdo izkušnje s 33 1.3 ali 1.5?
Predvsem kaj gre lahko narobe in kako je s plehom?
Pa ali je sprememba med <90 l. in >90 l. le facelift ali spremembe segajo tudi pod karoserijo.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To mar 09, 2004 3:55 pm

najvecje slabosti: pleh rjavi ko za stavo, lezaji v amortizerjih so praviloma pri vseh starih alfah v k.. , masina ce ni lepo nastelana, in saj pribljizno ohranjena ne bo nikol laufala pod standgasom.

pol modeli po l90 majo kabino z armaturo vred totalno zanic, vse komplet se maje za 5-7 cm. starejsi modeli so imeli velik boljsi interior.
 
Uporabniški avatar
nightrider31
Uporabnik
 
Prispevkov: 1343
Pridružen: Po dec 01, 2003 7:18 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a nightrider31 To mar 09, 2004 4:27 pm

Voith je napisal/-a:najvecje slabosti: pleh rjavi ko za stavo, lezaji v amortizerjih so praviloma pri vseh starih alfah v k.. , masina ce ni lepo nastelana, in saj pribljizno ohranjena ne bo nikol laufala pod standgasom.

pol modeli po l90 majo kabino z armaturo vred totalno zanic, vse komplet se maje za 5-7 cm. starejsi modeli so imeli velik boljsi interior.


mislim da si povedal ze skoraj vse :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
AR-146
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Pe sep 19, 2003 10:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR-146 To mar 09, 2004 5:30 pm

vidm ja da si brihten ko veverca mel sm obe 33 1.3S l.87-90 in novi model 33 1.5 l90


novi model sm mel 9 let 290000km skos na polno edino kar je blo je bil menjalnik 1x zamenjan in pa amortizerji (kilometri so naredil svoje) drugač pa redni servisi (v italiji) k kle pri nas še vedno ne znajo servisirat drugače kar se tiče rje pri moji je bil samo del podna za pošvasat za vrata nebi mogu rečt ker so bila menjana (pač karambol) okoli tanka nič gnilo k vidm da jih precej gnije drugač majalo se je kvečjemu za kake 0,5cm ne ti men o 5-7cm k vidm da pojma nimaš. glede motorjev je pa tko leta 91 (sredina nevem točno ) so začeli dajati IE (elektronsko ubrizgavanje goriva - brez zavga) zaradi česar so bile bolj švoh do sredine 91 so imele 1.5 105KM dvojni frgazer in 9,8 - 100kmh porabe ti nebom omenjal (pač dvojni frgazer) sicer je bil pa tud bencin smešno poceni da se ni bilo za obremenjevat to je bil tiste čase avto 1A če bi jo danes dobil lepo ohranjeno bi jo takoj vzel.


če te pa še kej zanima mi pa povej ti z veseljem povem!!!


PS: voith pa brez zamere
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr mar 10, 2004 8:01 pm

AR-146 je napisal/-a:vidm ja da si brihten ko veverca mel sm obe 33 1.3S l.87-90 in novi model 33 1.5 l90
če te pa še kej zanima mi pa povej ti z veseljem povem!!!
PS: voith pa brez zamere

:wink: mislm da si me narobe zastopu. jz sm se v 33ko nesmrtno zaljubil in sem jo sraufal, brusil, obdeloval kr neki cajta. avto je v zasnovi in obliki naddober(kar se mene tice) sam zamerim jim pa da je sla po l 87(ko so zaceli vgrajevati nove armature) kvaliteta armature in notranjosti(tud celega avta) kar se tice kvalitete porazno dol.
zdj nevem ce se strinjas, sam post 1987 interior je ciz bedn, plastika je taka ko bi jo jz uporabu za loncke za roze. tist z 7 cm sm mal pretiravu sam prou dost ne. v bistvu je novejsa armatura cisti kontrast starejse, ki je bla nekak ferrarijevska. torej ima namesto mikro majhnega pepelnika ogromen predal, namesto ful izrazite srednje konzole cisto ravno sr. konzolo in kar je najbolj bedno narejena je iz plastike k ni za nikamor. lezaji v sprednjih amortizerjih pa so bolezen tega avta, ker so kovinski in nezasciteni zgnijejo. najnovejsi so obleceni v plastiko. pleh svinsko rjavi, to se da lepo vidt ce mal pogledas 33ke(starejse modele) po slo cestah. moja je bla gnila po podnu pragovih, zadnjih blatnikih in okol tanka, samo sem zamenjal oba pragova in oba zadnja blatnika. masina je spet svoja zgodba. ce je bla prevec zgonjena in nevzdrzevana(kar po vecini so) je nemogoce nastimat zanesljivo standgas. za miren tek pod standgasom mora biti vseh 7 cevcic za iberlauf brezhibnih in ne smejo bit zabasane. ker sta 2 dvojna fergazerja ju je zelo tezko nastavit, sploh ce jih je prej nastavljal kak umetnik na pamet. cevke za bencin so pri starejsih modelih smrtonosne. skozi zgodovino je v 33kah je ze dosti ljudi zgorelo. razlog je v dejstvu da je pod havbo vsaj 4m cevi za bencin, ki po 10-15letih prepari in potem bencin veselo sprica po masini, sveckah ipd. (oblecene so v blago tako da se preperelosti ne vidi) sreca je da so bile gumice na kablih za svecke pri moji alfi super tesne in se avto ni uzgal, ko je spustil luzico v garazi. vsec pa mi je pri alfah 33 da so sestavljene ko lego kocke in se da po tem ko nekaj razstavis to tudi setavit nazaj. recimo pri renojih je to dosti tezje. drgac pa svecke pri 33ki morajo biti nujno Golden Lodge, ker z drugimi sveckami vzig avta postane podoben loteriji.

in ja jz sm si tud lastil alfo 33qv letnik 86 ki sm jo presraufal, dal bi se rect restavriral v celoti. tako da mi noben sklop tega avta ni tuj. poznam pa tud kr ene par lastnikov alf 33 in jih vcasih pripeljejo do mene posraufat.

ljubim design avta, zvok in odzivnost alfinega boxerja. ne maram pa armature v novejsih modelih.

drgac mam pa tud 500 stranski alfa33 workshop manual, kjer so vsi sklopi narisani razstavljeni do zadnje podlozke, vijacka. notri je tudi ves know how tega avta, tko da sm si tudi iz tega kr dost pomagal.

drgac pa alfa je avto z duso kakrsne ne premore nobena druga avto znamka.(<- to je sam moje mnenje )
Zadnjič spremenil Voith, dne Sr mar 10, 2004 11:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr mar 10, 2004 8:35 pm

evo tole je pa moja ljubica po licarskih delih. tle na sliki se brez zadnga odbijaca pa plasticnih pragov, in z original feltnami.
Slika
tole je pa interior 1986 sam tle na sliki je bla armaturka ciz prasna.
Slika
tole je pa ista kot moja sam da ma na desni volan pa da je grde barve :D :
http://alfa33qv.tripod.com/
drgac pa avto ki bi si ga najbolj zelel imeti, je definitivno tale sexi lepotica: alfa 33 tipo stradale mod2: :-P :-P :-P

Slika
http://www.fast-autos.net/alfaromeo/alfaromeo33t.html
sam na zalost jih je blo narejenih samo 18 komadov, kar pomeni da je moznost da bi si tak avto kdaj lastil cca. 1proti par sto mio.
:? :( :cry: :cry: :cry: :evil:
 
Uporabniški avatar
Stuhec
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Ne mar 21, 2004 10:42 pm
Kraj: M. Sobota

Napisal/-a Stuhec Sr mar 24, 2004 2:41 pm

skoda da je ze prodana, da bi jo videl in bi se jaz kaj povedal, pri meni ni avta cez alfo :lol:
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov