Napisal/-a gogis Po okt 01, 2007 5:22 pm
Saj je že jasno, da oglasi ki ti ne povedo veliko, niso dovolj. Tu se gre samo zate.
Nekdo ima lahko 5 slik iz vseh vzornih kotov, napisano celo knjigo o avtu, a tebi se čez čas pojavi vprašanje "ja kaj je pa z notranjostjo," nakar se ti začne odpirat novo poglavje z naslovom sumljiv.
Nekdo ima lahko malo napisano in veliko slik z notranjostjo, pa je recimo da dovolj zate.
Itd..
Ljudje smo različni, okusi so nam različni, tudi iz dneva v dan se spreminjajo, zato tudi ne pričakuj da je s prodajalci kaj drugače.
1. - Ker nima slike avtomobila.
- Ker je avto nesprejemljiv
2. Recimo da so le malo bolj resni pri prodaji in ne pri kakovosti (slika je ipak le slika).
3. Si že koga kdaj zajebu v življenju? V vrtcu? Objasni si.
Kar se cene tiče, je le marketing. Tudo merkator bi najraje vidu kako bi se ljudje grebli za kruh na kateremu bi pisalo "pokliči za ceno" ampak žal tam to ni sprejemljivo.
Prodajalca zanima koliko bi dal za njega oz. da mal bargla s teboj in to je vse. Kupec ga le z enim razlogom pokliče in ta razlog je cena. A ceno že sam na začetku ve koliko je max. pripravljen dati. Kar je preveč je preveč, naj te ne zavede.
lp