limas je napisal/-a:Nakup rabljenega je brez prisotnosti izkušenega mehanika in merilca laka hudo rizično početje.
Ni ga avta, ne pri dilerjih, ne pri fizičnih osebah, ki bi imel urejeno servisno knjigo z računi servisov.
NI RES, moj avto, ki sem ga letos prodal z realnimi km, je imel redno potrjeno servisno knjigo in dobesedno kompletno vse račune, za vsa leta nazaj, od vseh možnih posegov na avtu (razen računov vulkanizerja za premontažo gum). Vse ostalo evidentno, urejeno po datumih, ker sem pač taka oseba in imam tako zasebno kot poslovno vse po fasciklih evidentirano. Bilo je za cel fascikel papirjev! Avto je bil redno čiščen, nikoli nobene svinjarije, kot to vidim pri marsikomu. Tudi kupec se mi je kasneje sam oglasil, da mi je povedal, kako je zadovoljen z avtom. In vem, da mu bo avto ob rednem servisiranju še veliko let služil brez problema, tako da človeka mirne vesti srečam kadarkoli. Jaz sem ga prodal samo zato, ker sem ga bil sit.
Se da kupit dober avto, pri fizični osebi ali pri avtohiši. Je pa takih avtov malo, tudi ne bojo najcenejši. Moj je bil praktično najdražji glede na letnik in km, prodan pa v treh dneh.
Problem je, ker ljudje v tej državi ne razumejo pojma obrabe avta. Če je tržna vrednost avta po petih letih uporabe nekje 8000 eur, velja to za že poservisirano vozilo, ki nima odprtih (skritih) napak, kot je slab jermen, podvozje, zavore na koncu, slab akumulator, slab zaganjač itn. To mora biti servisirano, ker je to rezultat
tvoje uporabe vozila. In če ga hočeš prodat za tržno ceno 8000 eur, bi moral avto prodajat že popravljen tvoje obrabe. Kar se pa pri nas večinoma ne dela, prodajajo zvožene avte za npr. 8000 eur, kot da so že poservisirani, pa niso. Ali pa ga potem poservisira in misli, da je zato vreden npr. 10.000 eur. Ni. Tega pri nas skoraj noben ne razume.