tristan01 je napisal/-a:Mislim, da avtor teme ni dorastel takemu avtomobilu. Ne hondi, še manj pa M3. V vsakem primeru je to športen avtomobil, ki je lahko jama brez dna, če ni dobro vzdrževan. Vsekakor je za nadebudnega lastnika Honda precej cenejša. Registracija za BMW stane krepko čez 1000 EUR, da ne omenjam gum, kjer za spodoben komplet tudi ni dovolj 1000 EUR. Seveda pa tudi vzdrževanje takega stroja ni poceni. Potem pa je tu še tveganje, ki je pri takih avtomobilih izredno veliko, ker zgodovina ponavadi ni znana. Skratka kot so že drugi povedali tak avto je težko kupiti, še težje pa primerno vzdrževati.
Poleg vsega pa sta to dva povsem različna avtomobila. Honda s 160KM in FWD, proti M3 s skoraj enkrat več (286 oz 321) KM in RWD, brez raznih magičnih ASR, ASC, TC in podobne elektronske navlake. Vse kar imata ta dva avtomobila skupnega, je podobna okvirna cena.
LP Tristan01
Spidojc je napisal/-a:Nevem kva vi mislte,a da na BMWju je pa treba vsak dan menjat batne obročke pa na 14dni bate pa na en mesc ojnice.... mislm folk ej,nebi reku če bi bil turbo,tist je pol mal hitrej kej narobe,sam tut tist dela če znaš...,ok sej so stroški iz takmu avto,sam tolk velki pa tut ne,ok pa sej kej crkne kšn senzor al pa kej sam necrkne pa tut vse na enkrat da bi mogu pol v enmu mescu 3000€ gor vršt,lohk se bo pa 2 leti še brez problema vozu sam benci olje filtri...potrošni materijal pač,sam je pa treba lepo ravnat iz takmu avto,ne pa ko k kšni kekci k sm jih tmle na R gledu ,stojijo zuni 2-3 ure pol pa v avto pa takoj gas do konca, k bi ga kr...... rajš ne rečem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov