Jeep mi je nekako prirasto k srcu.....ford pa je tud razred zase....
Torej kak so predlogi in zakaj? Predvsem zanesljivost....vzdržljivost pogonov...reduktorja....kardanov......poaraba in stroški vzdrževanja.
Letno okoli 30.000 tisoč in pa kakih 3-4 tisoč po terenu ( ljubitelljsko )
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Dal sem gor dva ker se odločam strikno med tema dvema... tako da drugi odpadejo....
Glede kilometrov je pr men tko....raj videm da jih ima več pa vem da so kok tok realni.. ...kot pa da jih ma neki čez 100.000 pa vsi vemo da so zbiti....
Sam pa sedaj vozim jeepa s 325 tisoč prevoženimi... do sedaj ne kaže znake okvar....seveda menjana je bila sklopka in pa križi na kardanih... ostalo je prvo.
Lepa sta mi oba... jeep je še posebi všeč lisici... ampak je pa ford mnogo mlajši.....zaj pa kaj je bolj zanesljivo...ali eno leto star ford ali 5 let star jeep. Vsekakor pa mora zdržat vsaj nasljednjih 5 let. Imet mora ročni vklop prednjega pogona ter reduktorja in zaželjen je ročni menjalnik....glede menjalnika gre plus v prid forda. Ampak to je samo želja.
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Moj glas gre jeep-u. Na tem podrocju ima dosti vec izkusenj kot ford, zaj glede oblike tudi ford deluje usecno, tisto kripo nevem zakaj bi ti rabil sicr pa ok. Jeep ponuja dosti vec opreme, pa se celo starejsi je.Tudi motorjem fordovim ne zaupam.
prov tazga jeepa ima naš prjatu (družinski). nonstop je po avtocestah... ok, vozu sem se v njemu in vam povem da je to razred zase v udobju. zagotovo bi izbral jeepa
Hja no sam ameriški ford ma tud dost izkušenj s pickup-i in terenci.....je pa res da sem sam tud skeptičen nad motorji in pogoni.....zato pa bi rad slišal mnenja...
Glede Jeepa opreme in udobja pa dober vem....sploh novejši jeepi (po letu 2000 se mi zdi.. spredaj posamične obese in zobata letev za volan ( prej toga prema ter polž) in zadaj trikotna vodila ( prej samo toga prema na vzmeteh kot pri tamiču) ,dosti pripomore k bolšemu udobju v sami vožnji....
Zanimajo me predvsem vzdrževanje in pa izkušnje okol pokvarljivosti in poraba
Glede opreme pa... klima je dobro da jo ima ni pa nuja.... ostalo pa majo več ali manj tko al tko vse serijsko. Je pa res da me usnje in pa avtomatski menjalnik malo odvračata od avtomobila... in pa nasploh koliko so kaj vzdržljivi tile avtomatksi menjalniki pri Jeepih?
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Zdi se mi da izbiraš med dvema precej drugačnima avtomobiloma.Pomojem se moraš najprej vprašat zakaj rabiš avto,ker če iščeš neki bolj uglajenega je defenitivno boljši Jeep.Če pa rabiš še malo kesona je pa Ford boljša izbira.
od punce fotr prodaja jeepa 2.7crd , od opreme je svašta,avto je maximalno ohranjen,letnik milsm da je 04,je pa avto zadnji dve leti bil vožen skorej 0,ker je menjal avto...če te zanima mi pošl pm,pa ti bom dal kake slike pa spisek opreme in podobno
Vsekakor se mi ne mudi....in zbiram informacije glede kakovosti,vzdržljivosti in razmerjem med ceno/kvaliteto....
Glede jeepa se strinjam da je popolnoma drugi kot ford....ampak na hitro se mi zdi da je ford še vseen mal bolj "terenski" med tem ko je jeep že čisto "mestni" . More pa vsekakor vsebovat mal offroad duha.....in da ga kaka "vejica" le ne bo pohabila...
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P )
Ja lej mi smo se vozil z prejšnjim modelom Grand Cherokee-ja motor je bil sicer 5.9 bencinar ampak to je šlo tako po cesti kot po terenu.Mislim pa da ima Jeep boljše terenske sposobnosti kot Ford(vsaj kar se pogona tiče).
Lisko, ker vem da rad kdaj pa kdaj noriš z avtom skozi ovinke, ti forda odsvetujem. Je strogo "upokojenski" avto, ker ima zadek prelahek in v ovinkih pickupa zelo hitro zavrti, kjub njegovi dolžini.
Glede všečnosti : testna vožnja, ogled ... pa izberi kar je zate najboljše
Glede vzdrževanja : jasno je, da je nov-novejši v prednosti
Glede terenskih lastnosti : moraš vedet, da sta najprej oba "našminkana" in ju boš težkega srca zapeljal med veje oz po terenu, kjer je možnost poškodb večja-velika, poleg tega sta oba na terenu "štorasta" - rabita veliko "manevrskega prostora - pojdi na testno vožnjo pa probaj FORD-a obrnit na kakšnem parkirišču ali pa se zapelji v kakšno mestno središče kjer gre "na tesno" - potem pa si vse skupaj predstavljaj na terenu, kjer so tako slabši pogoji podlage + prostora ni vedno na pretek - pri tem pa pomisli na kakšen SUZUKI SAMURAI, ki vse te "podvige" (manevriranje, okretnost ... ) opravi veliko bolje - na določenih terenih (kolovozi npr.) se prav na račun zunanjih mer veliko bolje znajde
Glede FORD-a - bi veljalo omenit, da imaš na voljo tudi MAZDO, ki je praktično enaka
Glede osebne izbire (poudarek na tvoji želji po neproblematičnosti, zanesljivosti) : izbral bi TOYOTO LANDCRUISER - naj bo kot alternativa. Mislim, da z omenjenega vidika-lastnosti težko najdeš boljšega konkurenta
JEREMIJA79 je napisal/-a:Pa tudi bolj pogosto,ker na tehle amerikancih hitr kej crkne. Jih je mel od kolega fotr kar nekej pa so bli skoz neki po servisih.
to se ni noben pokazatelj ce je imel od tvojega kolega oce te tezave oz vedno
po servisih...