Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Patrik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:30 pm

Seat Leon 1.9 105 KM

Napisal/-a Patrik Ne jan 13, 2008 5:05 pm

Nameravam nabavit ta avto, pa me zanimajo vaše izkušnje - namen imam vzeti diesla s 105 konji - sem umirjen voznik, kolikor vidim pa ima avto zame še preveč opreme (tempomat, potovalni računalnik,...), zanima pa me predvsem poraba, grajano nisko sedenje (se da šoferjev sedež nastavit po višini ???) in kvaliteta izdelave (notranjost avtomobila), pa tud preglednost nazaj baje ni ravno najboljša...

Če ima kdo tega Leona, lepo prosim za kratka pojasnila! :D

Lep pozdrav vsem na forumu! :pivo
It's fun to be wild !
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC Ne jan 13, 2008 5:27 pm

S tem motorjem ne boš nočesar zgrešil, če si tako kot praviš umirjen voznik. Pri puncini družini imajo Audija A3 (novi model) s tem motorjem in nimam skoraj nobene pripombe. Odločno pospešuje, zelo gospodaren, sicer ne preveč tih in uglajen (kar robusten in glasen, vendar tega v notranjosti ni preveč slišati). Če te še kaj zanima pa le vprašaj! ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Ne jan 13, 2008 5:34 pm

Živjo!
Plusi:
Športni sedeži
zelo dobro podvozje, vodlivost, ter natačni menjalnik
oblika
sistem opiranja zadnjih vrat
V notrnjosti je zelo prostoren za ta rang avtomobila

Minusi:
Slaba vidlivost nazaj
Plastika na vratih ter na nekaj delih je trda (drugače dobro sestavljena)
Ni 6 prestave.


Poraba je 6.5.
Večinoma krajše relacije
Motor je preizkušen in povsem zadovolji srednje zahtevnega uporabnika, drugače pa čip.
Obvizno vzemi opremo staylece ali +
Starši so z avtom povsem zadovolnji.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Ne jan 13, 2008 5:35 pm

JustMuC je napisal/-a:S tem motorjem ne boš nočesar zgrešil, če si tako kot praviš umirjen voznik. Pri puncini družini imajo Audija A3 (novi model) s tem motorjem in nimam skoraj nobene pripombe. Odločno pospešuje, zelo gospodaren, sicer ne preveč tih in uglajen (kar robusten in glasen, vendar tega v notranjosti ni preveč slišati). Če te še kaj zanima pa le vprašaj! ;)

LP


Ko se ogreje se ga skor nič ne sliši.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Seat Leon 1.9 105 KM

Napisal/-a Kael Ne jan 13, 2008 6:30 pm

Patrik je napisal/-a:Nameravam nabavit ta avto, pa me zanimajo vaše izkušnje - namen imam vzeti diesla s 105 konji - sem umirjen voznik, kolikor vidim pa ima avto zame še preveč opreme (tempomat, potovalni računalnik,...), zanima pa me predvsem poraba, grajano nisko sedenje (se da šoferjev sedež nastavit po višini ???) in kvaliteta izdelave (notranjost avtomobila), pa tud preglednost nazaj baje ni ravno najboljša...
Če ima kdo tega Leona, lepo prosim za kratka pojasnila! :D
Lep pozdrav vsem na forumu! :pivo

Poraba Seat Leona 1.9 TDI s 105 KM ob umirjeni vožnji 6.5 L? Pa si ja nor malo, da bi men tuk žrl, pelem avto kr nazaj. Poleti s klimo imaš ob umirjeni vožnji porabo od 4.9 do 5.3 l / 100km, pozimi od 5.5 do 5.8-5.9 l / 100km, malo mestne, večinoma relacijske vožnje. Mesto, če se znaš po njem vozit, kamot držiš na kanček čez 6. Tako, da glede tega ni problem.
Voznikov sedež je nastavljiv, ledvene opore je dovolj, da te tudi po nekaj urah ne boli nič, sem prevozil v enem dnevu že slabih 1000km, pa sem prišel spočit iz avta, če damo stran, normalno utrujenost od vožnje - tako, da daljša potovanja niso problem. Sedaj pa kr ostalim stvarem ki te zanimajo:
- notranjost avtomobila je definitivno dolgočasna, pa maš Cupro al pa reference pake in platistična. Če maš stylance paket, zgleda malo boljše, vendar je še vedno dolgčas, ker je vse monotonih barv, nikjer skoraj nobenega živega dodatka in ničesar. So ti pa vse komande, tipično nemško (špansko) na svojem mestu, tak da ti je takoj jasno, kjer imaš kaj. Izdelava je za to ceno zadovoljiva, razen če si veliki picajzl in te recimo moti da zadnji odbijač ji čisto poravnan s karoserijo (kdor ima Leona naj od blizu pogleda in tako je na vseh Leonih kar sem jih pogledal) in kje bo zelo picajzlasto oko našlo kaj podobnega, če pa nisi res pikolovski, pa lahko rečem, dosti za to ceno.
- če si umirjen voznik in ciljaš na nizko porabo, se boš pozimi in poleti vozil kr pod 6 litri - v kolikor boš imel relacijsko vožnjo - po mesto se ne vozim, razen enkrat - dvakrat na teden do trgovine in takrat kupim vse, ker je avta škoda za 10x ugasnat v enem dnevu - za take stvari dizel preprosto ni. Ob zagonu in do zagretja je res glasen, ko pa se enkrat zagreje, pa je v idealnem območju vtrljajejev, od 15000 do 2200 glaseh ravno toliko da veš, da se pelješ z dizlom, ni pa krize. Pospeški za ta motor, so napram prejšnjemu TDIju 1.9 TDI s 110 km žalostni (prejšnji model toleda s tem motorjem je letel ko raketa), drugače pa ko zagrabi turbina, lahko brez težav prihtevaš in tudi ko si polno naložen, ma motor dovolj sape za spodobno vožnjo s prižgano klimo. Je pa nekje 150 na avtocesti maximum, kar potegneš iz motorja - gre tudi do 210 po števecu, ampak od 150 je motor huronsko glasen, pospeškui slabi, poraba pa nad 130 gre v nebesa - tam proti 9 - 11 litrim, odvisno koliko tiščiš. Na polno Ce Mb naprimer poraba 10.5, okoli 140 na uro poraba slabih 8, tako da se sam vozim udobnih okoli 110 in vedno pod 6l. Kar se tiče 1.9 TDI motorja in 6 prestav. 6 prestava je pri tem motorju (sedaj se bo dalo dobiti tudi v Leonih s tem motorjem) je bedarija - oziroma, nič nisi naredil. Tako npr. mamin Touran s tem motorjem in 6 prestav in moj s 5timi, sta pri 110 na 2000 rpm plus - torej isti obrati, tako, da nekako zgubi 6 prestava, v kolikor bo Leon isto nastavljen, svoj namen.
- lega na cesti: na suhi in mokri cesti se ti bo Leonček super držal ceste, same pohvale, nimaš kaj... je pa dejtvo dvoje (sicer v pretiravanjih) zelo rado odnaša zadnji konec (dokler ne pretiravaš gre k po tirnicah), v zelo ostrih ovinkih, naprimer krožišča, da ostri zaviješ pa se hitro pelješ naravnost. Zato v primeru, da bi izvajal kakšne športne manevre, ESP obvezno. Za umirjenega voznika, pa bo Leon s dobrimi gumami na suhem in mokrem šel kot po tirnicah. Kar se ABS z EBV tiče, deluje super, res pohvalno, testiral na travi + alfalt, 60 na uro, bremza napolno, sem se levo ustavil, tudi drugače se da super ustavit. O TCS kakšnih zelo posebnih pohval nimam - stvar dobro izpolnjuje nalogo, vendar pa kakšni težki nogi, oziroma res spolzkem cestišču v celoti ni kos, vsaj malo ob speljevanju, avto hitro podrsa z gumami, potem pa gre lepo brez obračanja koles v prazno dalje. Kar pa se snega tiče, pa pri Leonu, dokler se ne navadiš res dobro avta + vožnje v snegu previdno: sam imam namreč občutek, da ves čas gre zadnji konec malo po svoje, ob povsem normalni vožnji - morda je vzrok temu, da sedaj vozim Leona, prej sem pa Ibizo, vendar dokler je lepo asfalt, oziroma samo makadam, gre vse uredu. Pazi pa pri tem avtu na vožnju po snegu čez kakeršne koli bankine, naprimer, se komu umakneš na bankino in potem nazaj na cesto - tu te pa takoj čist spiga, če ma bankina rob. Delno to prispisujem tudi pnevmatikam: 205/R16, kar za zimo ni malo (manj kot R16 na Leona ne gre - ni homologacije). Da pa nebo zgledalo to kot kakšna kriza glede lege - Leon se pelje po snegu oz. spolzki cesti kot po tračnicah, napram maminemu Touranu, z svo mogočo elektroniko, a 4 leta starimi, R15 Sava zimskimi pnevmatikami.... Ti ne nuca ne ESP, ne TCS, ne ABS... tako, da če kupuješ Leona, razmisli o dobrih in kvalitetnih gumam. P.S: Seatov koncern priporoča recimo za normalne voznike Mabor WinterJet R16 205 - gume so dobre za svojo ceno, svetlobno leto pred savinimi vendar, pa Leon z njimi ni najbolj zadovoljen - ni to tista njega prava lega, tako da raje razmisli o Ultragrip 7 - prime, vozil in občutek, mnogo bolj poletno, Leonovski.
- parkiranje: WV Tourana ti brez park senzorjev parkiram kam češ, Leona pa nikakor ne. Za ta avto nikoli ne vem, koliko je širok, koliko je dolg in kdaj bom kam kresnil. Celo hec, Leon je daljši od Alteje..., tako da če ti parkiranje, ni ravno v mezincu, priporočam park senzorje in to iz dveh razlogov. Ko se enkrat navadiš kuk je dolg avto, nikol ne boš čit ziher, zarad "ovalno klinastega odbijača" kdaj se boš kam malo naslonil, ven pa se skozi umito zadnje okno, recimo, spodobno vidi. Največja mora pa je ponoči, ker kuraci pri Seatu niso dali dveh vzratnih luči ampak samo eno - in če si na nepoznanem terenu, je vožnja rikverc,... malo si že pomagaš z meglenko, ampak to vseeno ni isto.

P.S: preveri še privatno sporočilo.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Ne jan 13, 2008 6:44 pm

Poraba je 6.5.
Nekega šparanja ni.
Avto se pa vozi na krajše relacije.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 13, 2008 6:55 pm

Vse lepo in prav ampak če je ta motor tolk požrešen kot kael pravi, pol js ne vidm smisla v tem motorju sploh, če še bencinar manj žre...pri mojem stilu vožnje bi potem jaz imel porabo 8 litrov in več :shock: kar je ful ful preveč za tak avto.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Ne jan 13, 2008 6:56 pm

Kael vsaka ti čast, to so odgovori, ki jih človek potrebuje, če kupuje avto, ker z opisom v dveh vrsticah si ne moreš kaj dosti pomagati.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne jan 13, 2008 6:57 pm

Hm... za na kratke ture, dizel ni - ker je tudi mene lastnica avtohiše resno opozarjala (ve točno kaj pričakujem od ava in kaj mi gre na k...) še posebej opozarjala, da dizel pa kratke relacije ne gredo skupej, zakaj - podobni razlogi, kot so napisani v številnih temah tukaj na forumu - dejansko, je rekla, da če se mislim vedn drkat po par km, da bo avto po 100.000 km več pri njih, kot pri meni doma in da naj resno premislim, kaj in kako bo vozil. In tega, se držim, kratkih relacij je izredno malo, avtek pa poje kot urca.
Ker s porabo 6.5l + uničevanje motorja si tako blizu umirjeni vožnji z 1.4 TSI 125 KM, da je potem ta Leon mnogo volj smoteren nakup, saj ima porabo pod 8 l, cena dizla pa tega bencinca pa je nekje podobna. Motor 1.6 8V (občino sranje ki ga prodajajo), pa naj avtor te teme, podobno kot 1.4 85 KM kar pozabi. Prvi je prešvoh in se več kot 90 bolj težko pelješ, drugi pa tudi jalov in žejen kot k****a, 8.5 minimum, 9.5 brez šparanja, 10-12 teranje, mesto...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne jan 13, 2008 7:04 pm

speedfreak je napisal/-a:Vse lepo in prav ampak če je ta motor tolk požrešen kot kael pravi, pol js ne vidm smisla v tem motorju sploh, če še bencinar manj žre...pri mojem stilu vožnje bi potem jaz imel porabo 8 litrov in več :shock: kar je ful ful preveč za tak avto.

Speedfreak: dokler, vsaj pri tem TDIju paziš koliko pije, se pravi vožnja od 1500 do 2300, se voziš napol zastojn, s punco delava precej kilometrov, oba študenta, in se dejansko napram prej, ko je bila ibiza in bencinc, vozima napol zastojn - seveda pa ni norenja in tiščanja avta. Testiral sem dvakrat, poleti, vedno iste gume, 30 stopinj +, ista pot, podoben stil vožnje, nad 160 na uro, pod 8.5l na avtocesti ne prideš, če pa je pa zaviranj, potem spet pospeševanj, pod 9 sploh sanjaj. Če pa voziš lagano, pa je naftar prijazen, tudi pod 5 gre :).
Da podatki o porabi tega TDI-ja držijo, še dva podobna, katastrofalna podatka: mamin Wv touran, isti motor, 6 prestav, 17" gume (225/45), dvakrat Graz/Celje, povprečna hitrost 160-170, poraba enkrat 9.7 in enkrat 10.1. Dopuščam, da so številke višnje, ker imata oba motorja pod 20.000 prevoženih in naret samo en servis. A še vedno, je vsaj ta WVjev TDI požrešen: ob istem načinu vožnje, s klimo, gume 205/16, sem maminega 1.9 TDI 110 KM Toleda (prejšnji model in tudi prejšnji dizel), s klimo, vozil na relacijo med 4.2 in 4.6 (tudi pa še z takim cjazenjem komaj prideš pod 5) in ob teranju nad 180 nisi prlezu čez 8l. Tako da sklepam, da so podatki relani, je pa res, da so moji rezulatati s toledom, po 60.000 prevoženih km.

... drugače pa TSI motorja še nisem uspel vozit, ampak vsaj testni Leon s 5.000 prevoženimi, 1.6 8V, je po BC, na avtocesti, nad 140 na uro kazal 11-14l / 100km, tako da ne vem, kaj bi bil vzrok takšni, za ta motor, strahoviti porabi. Pa sem po 20 km, ko se je stabiliziral pri 160 na uro na 12.3 nehal tiščat, sicer bi zmankal bencina do pumpe :D Sej mogoče res neznam vozit, a Seat Altea je tak skoraj isti drek kot Leon in naši avtorji pravijo v Testu Seat Alteje z istim motorjem sledeče: citiram:
Povprečna poraba na testu se je gibala okoli 6,6 litra dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov. Kako zelo varčen je lahko ta motor, se pokaže na umirjeni relacijski vožnji s tempomatom, saj je poraba zdrsnila krepko pod šest litrov, medtem ko ji divjanje po avtocestah opazno poveča žejo. Žeja je nekoliko večja tudi pri mestni vožnji, saj se ustavi malce nad sedmimi litri, a tudi ta vrednost je še vedno dober rezultat za tovrsten avtomobil.

Pri samem opisu Leona mogoče dodam še dvoje: zadaj sedi normalen človek brez težav, vožnja bo dovolj udobna in koleni ga nebodo boleli. Je pa Leon kot družinski avto dovolj velik, da se gre na morje, vendar je v tem primeru, nakup truge nekako obvezna stvar - potem je prtljažnik dovolj, sicer jok brate. Prav tako avto tudi ni kaj precej praktičen za prevažanje velikih stvari: v plus lahko štejem, da se da vrata odpret navzgor, ampak za vsako večjo stvar, npr laserski printer hp 2605 bo treba podret zice. Stvar sicer narejena v skundi, vendar sedala ne moreš "poklipit", ampak se podre samo naslonjalni del (po domače, sedala ne moreš dat za zice), kar bolj češko - sem že klel, če bi rad peljal večjo stvar na ravni podlagi... a za kaj takega športni avto verjetno niti ni namenjen - za take stvari, imaš 10x bolj funkcionalno Seat Alteo XL... Mala Altea pa hm no... razen drugačnega zadnjega konca men zgleda isto po uporabnosti in prostoru kot Leon.
Zadnjič spremenil Kael, dne Ne jan 13, 2008 7:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 13, 2008 7:15 pm

Sej jaz tebi verjamem kael..sam zgrožen sem nad to porabo. Glede na to, da po AC vozim nad 160 kmh ponavadi bi imal porabo nad 8 litrov ali celo kje blizu 10 litrov :shock: . Sam nekak ne mislim imat avta zato, da morm skoz pazit da ja vrtljaji ne grejo čez določeno mejo, ne vidim smisla v tem...mene vožnja nekak sprošča, ne pa da morm pazit na vsak deci. Jaz nekak ne gledam kok avto žre če PAZIŠ ampak pri moji normalni vožnji kok žre...v tem primeru ta motor odpade 100%.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne jan 13, 2008 7:31 pm

speedfreak je napisal/-a:Sej jaz tebi verjamem kael..sam zgrožen sem nad to porabo. Glede na to, da po AC vozim nad 160 kmh ponavadi bi imal porabo nad 8 litrov ali celo kje blizu 10 litrov :shock: . Sam nekak ne mislim imat avta zato, da morm skoz pazit da ja vrtljaji ne grejo čez določeno mejo, ne vidim smisla v tem...mene vožnja nekak sprošča, ne pa da morm pazit na vsak deci. Jaz nekak ne gledam kok avto žre če PAZIŠ ampak pri moji normalni vožnji kok žre...v tem primeru ta motor odpade 100%.

Nekako za take hitrosti niti motor 1.9 TDI s 105 KM ni - nad 160 je matraje motorja po domače povedano: pospškov skoraj več ni, motor je glasen in tako dalje. Če hočeš hitro vozit, vzameš 2.0 140 ali 170 KM, ki sa takih hitrostim namenjena, pa tudi poraba pri višjih hitrosti ni tako grozovita, že zaradi tega ne, ker ima vsaj 140 KM motor drugače razporejenih 6 prestav, in se pelješ 140 v nižjih vrtlajih, kot pri 105 konjskem TDIju. Prav tako je Leon na avtocesti in serijskimi gumami Michelin Energy, recimo do 160 nekako tudi dobro vodljiv, nad temi hitrostmi, pa se čuti, da avto takih hitrostim, ni več kos - sej še vedno se da peljat, vendar pa se vodljivost z večanjem hitrost slabša - dobivaš občutek da avto malo plava... recimo, ko sem imel avto na lakiranju vrat, sem imel testno altea 140 KM s športnim podvozjem, ter 2.0, 6 prestav, druge gume - se pravi spremenjeno podvozje. Avto je bil pri 170 povsem miren, pospeški pri 160 so še vedno bili in avto sem zaupal višjo hitrost... Pač moreš ob nakupu vedet, kaj kupuješ in kako boš vozil. Tudi zavore povsem serijskega (reference, stylance, brez športnega podvozja) Leona, če voziš k norc, ogormno bremzaš (tudi se govori o extremih) niso več kos - opazi se, da da se začnejo ob pretiravanju - resnem) pregrevat, prav tako, pa ob zaviranju Leon nad 160 ni miren, spet primer Altea, pri 170 ornk bremzal, avto šel še vedno kot po tračnicah. Če hočeš od Leona dinamično vožnjo - se pravi, da ti avto res ogromno dovoli, potem kupiš ali FR 2.0 170 KM, ali pa 2.0 TFSI 200KM, oziroma Cupro 2.0 TFSI s 240KM. Druge zavore, predelan krmilni sistem, nižje k tlom, predelano še marsikaj in s takim avtom pa lahko mirno se pelješ res kot norc, pa te nau pustil na cedilu. Men je to nekako samoumevno, da ne moreč od avta za 18.000€, pričakovat isto kot za 26.000 €.

@speedfreak: kar se tiče pa samega uživanja v vožnji: recimo, da je Leon pač men bil všeč odkaar je ven prišel in sem si js ta avto vedno noro želel in sma ga s punco potem tudi dobila in nekako je men dovolj užitka, da tak avto sploh imam in ga vozim, pa čeprav v 99% precej umirjeno. Najin namen s punco je, da bi motor še dolgo živel in po nasvetih iz servisa, bo če ga voziš na idealnih obratih. To je prvi razlog zakaj vozima oba s punco avto nežno, drugi je seveda poraba in študentski zaslužki. Seveda je užitek pritiskat na gas (absolutno, mamine avto sem vedno vozil hitreje :P ). Samu trenuto znižujeva stroške na minimum, ker je opremljenost bajte nekako bolj pomembna, potem so tukaj nenehni drugi nakupi, kar pač tipičen par potrebuje, ter priprave na prihod dojenčka. Ko pa bova oba enkrat dobro zaslužila, da se mi ne bo poznalo, al pije 5l ali 8l, pa bom tudi sam z veseljem vozil bolj dinamično. Če bi mi bilo vseeno za porabo in bi bi mi bil avto vse na svetu, bi kamot imel Cupro,...
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne jan 13, 2008 8:33 pm

@speedfreak: kar se tiče pa samega uživanja v vožnji: recimo, da je Leon pač men bil všeč odkaar je ven prišel in sem si js ta avto vedno noro želel in sma ga s punco potem tudi dobila in nekako je men dovolj užitka, da tak avto sploh imam in ga vozim, pa čeprav v 99% precej umirjeno. Najin namen s punco je, da bi motor še dolgo živel in po nasvetih iz servisa, bo če ga voziš na idealnih obratih. To je prvi razlog zakaj vozima oba s punco avto nežno, drugi je seveda poraba in študentski zaslužki. Seveda je užitek pritiskat na gas (absolutno, mamine avto sem vedno vozil hitreje ). Samu trenuto znižujeva stroške na minimum, ker je opremljenost bajte nekako bolj pomembna, potem so tukaj nenehni drugi nakupi, kar pač tipičen par potrebuje, ter priprave na prihod dojenčka. Ko pa bova oba enkrat dobro zaslužila, da se mi ne bo poznalo, al pije 5l ali 8l, pa bom tudi sam z veseljem vozil bolj dinamično. Če bi mi bilo vseeno za porabo in bi bi mi bil avto vse na svetu, bi kamot imel Cupro,...


Vsekakor te razumem in tudi sam bi oziroma bom popolnoma enako razmišljal.

OFF..a je tvoj leonček učasih parkiran pri RC-ju v celju? ( oziroma na parkingu pri železniški postaji)
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po jan 14, 2008 3:22 am

Motorji s cca 100 konji niso namenjeni drvenju po avtocesti s 160+ km/h. Tudi navor ti tukajle ne pomaga nič. Je preprosto potrebno le imeti močnejšo konjenico. Motor se enostavno že preveč napreza, poraba se občutno dvigne...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jan 14, 2008 7:14 am

Naj še jst pristavim svoj piskerc :D
Tudi jst sem se v lanskem letu odločal za nakup novega avtomobila in v ožjem izboru je bil tudi Leon 105hp z "nitro" paketom.
Pa sem vseeno odšel drugam in zakaj...
Leon je proti prejšnemu modelu porazen in to mislim dobesedno najbolj me je razočarala sama notranjost z svojim plastičnim izgledom.Povsod trda plastika kot,da bi vozil nižji razred avtomobila ranga Ibiza....
Res kot je rekel kael notranjost je brez domišlije in preveč monotona.
Prejšni model je bil kar se tiče notranjosti svetlobna leta pred novim modelom in se je vidlo,da si je notranjost delil z takratnim Audijem A3.Novi je pa kriza vsaj za moje pojme.
Zunanjost je lepa in dovolj športna,če je avto v pravi barvi (rumeni,rdeči,črni)
Omenjeni motor sem mel možnost vozit in je tudi proti 110hp staremu motorju daleč zadaj.Drugače je sama lega zadovoljiva oz. precej dobra a me moti nekak okoren odziv avtomobila.Med vožnjo sem mel občutek kot,da vozim kamion.Sedenje je res nisko in tudi bočna linija je precej visoka tko,da bodo manjši vozniki morali sedež precej dvigniti.
Drugače pa je izdelava na nivoju in tudi sama končna ocena je super čeprav imam par graj z moje strani.Zgrešil z nakupom ne boš nič.
Pa velik sreče pri nakupu i pa varno vožnjo
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jan 14, 2008 9:15 am

@seat: tastari TDI od WV rox ane, mater zadnjič sem pelu 90 konjskega TDI-ja v Leonu (star model) - že ta motorček v Leonu 1 je bolj poskočen od 105 konjsekga TDI-ja v novem Leonu. Tak, da glede motorja tudi tvoje mnenje popolnoma drži. Kar se tiče notranjosti vsekakor drži, vendar se vsaj za Leona, da dobiti ogromno delov, kjer lahko notranjost Leona precej poživiš. Kupiš paket kroma kot dodatno opremo in ga zamenjaš (dobi se notranje letvice, dobi se krom za merilnike, za na vrate, obroke zvočnikov, ..., in ko to vse enkrat gor zložiš, zgleda Leon noter dosti boljše.). Žebel na glavo, pa je da daš Leona potem še v usnje oblečt (ne serijsko), ampak pekješ k onemu tipu, ki se ga tukaj na forumu mnogo omenja. Je pa dejstvo ne: vsaj 2500€ ti v takem primeru ne uide, kjer pa se seveda prašaš, če je ob tega vreden...

@speedfreak: ja Leonček občasno tam stoji, ker kadar mama s punco po službi kakšne opravke, grem v službo z avtom.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 14, 2008 9:45 am

Kael je napisal/-a:Nekako za take hitrosti niti motor 1.9 TDI s 105 KM ni - nad 160 je matraje motorja po domače povedano: pospškov skoraj več ni, motor je glasen in tako dalje. Če hočeš

....tukaj pride čip do izraza - drugačna porazdelitev navora in moči naredi svoje...

P.S pojdi do Matjaža (RSR) naj ti da "na probo" en mesec, pa pol opiši občutke (sam imam takega golfa in ne vem kako bi drugače opisal, razen: vredno vsakega centa, ki ga daš za to).......

...sicer si pa kr prav napisal, da pri 160 konstantne vožnje poraba leze proti 8 litrov, a eni ne vedo(ali nočejo vedet) da pri bilo kterem bencincu pri tej hitrosti poraba že zdavnaj presegla 10 litrov....še za primerjavo: moj (tdi) pri 215 po števcu(202 realna) kaže 12.4 lit/100 - 1.4 TSI 170PS pa pri 210 po števcu kaže 21.4 lit........(in to v 6 prestavi)
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Po jan 14, 2008 10:11 am

sašo5 je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Nekako za take hitrosti niti motor 1.9 TDI s 105 KM ni - nad 160 je matraje motorja po domače povedano: pospškov skoraj več ni, motor je glasen in tako dalje. Če hočeš

@sašo: Leon 1.6 8V bencinec, je kazal pri tej vožnji, po BC (res je imel sam 5000 prevoženih) med 12 - 13l, kar sem napisal, kar potrjuje tvoje mnenje. Tako da je dizel z 8 do 9l dokaj normalen potem, oziroma cenejši. Kar se tiče vgradnje čipa, pa ciljam pri motorju na čim daljšo življensko dobo, ne pa na čim večje pospeške, tak da moj motor čipa nebo videl.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po jan 14, 2008 10:46 am

Kael je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Nekako za take hitrosti niti motor 1.9 TDI s 105 KM ni - nad 160 je matraje motorja po domače povedano: pospškov skoraj več ni, motor je glasen in tako dalje. Če hočeš

@sašo: Leon 1.6 8V bencinec, je kazal pri tej vožnji, po BC (res je imel sam 5000 prevoženih) med 12 - 13l, kar sem napisal, kar potrjuje tvoje mnenje. Tako da je dizel z 8 do 9l dokaj normalen potem, oziroma cenejši. Kar se tiče vgradnje čipa, pa ciljam pri motorju na čim daljšo življensko dobo, ne pa na čim večje pospeške, tak da moj motor čipa nebo videl.

...sej sem napisal, da pri 160 poraba na bencincih že zdavnaj preseže 10 litrov.....

P.S kar se pa čipa tiče, pa itak vsak sam zase ve (to o dolgovečnosti motorja je pa kratko malo bedarija - seveda, pa moraš imet za vožnjo s čipanim avtom po domače povedano "vse v glavi pošlihtano")..sam čipam takoj novi avto in na treh nikol nobenga problema (A4 1997 1.8 T se vrti v Novem Mestu s 320.000 tisoč prevoženimi....)seveda vedno pri RSR........kot sem ti že napisal: če ne probaš, ne veš....
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po jan 14, 2008 9:46 pm

Pri mojem bencinarju poraba pri 160 nikakor ne preseže 10, ampak je nekje 8 ..če ne celo manj...
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov