To še ne pomeni, če je prijatelj imel slab avto, da so pa tud ostali slabi, problem je, ker folk ne dela polnih rednih servisov, ponavadi vsi menjajo samo olje ter oljni filter + zračni filter, kaj pa svečke, zavorno olje, kabli, atifriz, bencin filter, kabinski filter....to eni menjajo na 150.000km

pol ko sam doma menjaš vse pa ugotoviš, da ima avto še orinalni filter, ki ima za seboj 150.000km, če boš kupoval classic, preveri delovanje stekel, če so na elektriko, večkrat zapiraj odpiraj, ker če ti to gre bay bay je popravilo vsaj nov mehanizem, kar okol 120 evrov + menjava. Rabljeno pa okol 50 evrov, ampak je povpraševanje veliko.
Menjalnik dobro testiraj, ker so rad ležaji šli, pa na polotih se tud lak na katerem začne luščit, če boš videl, da se kaj malega lušči pričakuj, da se ti bo pozimi X krat povečalo luščenje, vsaj meni se je. Zatole pa nisem čist prepričan, pri golf 2 D si testiral motor tako, da si stisnil odušk in si videl preko merice, kako hitro vrže ven olje, če ga vrže ven v trenutku, kompresija slaba, generalka pred vrati in mehanik mi je povedal še za eno foro, to bi lahko tudi ti preveril, motor ogreješ na delovno temperaturo, počakaš 15 minut in vžgeš, če takoj vžge je vredu, če ne spet nekaj ni vredu. Najbolje bo, da pokličeš mehanika, pa ga vprašaš, če pozna kakšne fore. Kilometre pa ne glej.