nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
speedfreak je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Vsa čast teb, ampak dvomm da boš turbino doma sam obnovoli, da boš crknjen računalnik doma na novo skup spacal ipd...pri današnjih avtomobilih lahko vse manj sam doma narediš ampak plačuješ drage serviserje. Pri starejših avtih je pa itak vse tok predimenzionirano da kamot zdržijo 300kkm in več, pa še sam jih lahk popravljaš ( če znaš, jaz nimam pojma o tem :P ). za mojo trenutno kanto, ki ima 60kkm, si ne predstavljam kako bo zgledala z 200kkm in več, medtem ko en star npr mercedes ali subaru zgleda pri tej kilometrini kot nov lahko.
speedfreak je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:kilometri sploh niso važni. Motor tudi ne. Važni so pogonski sklopi (menjalnik, homokinetični zglobi), amortizerji in bremze. Pa važno je da ima dober ali pa popravljen pleh, ker danes je klepanje in štrihanje dražje od tega da doma sam narediš generalko na mašini. Mašina danes ni noben bav-bav. Cene kompletnih repair kitov so od 100 do 200 evrov za navadne avtomobile do 2000ccm, v repair kitu pa dobiš vse dihtunge, teflone in obročke. Je pa tako da za te stare avtomobile lahko dobiš tudi mašino zelo poceni. Za moj avto pride dobra mašina od 100 do 400 evrov (samo tisti, ki jo po 400 prodajajo je ne bodo nikoli prodali).
Vsa čast teb, ampak dvomm da boš turbino doma sam obnovoli, da boš crknjen računalnik doma na novo skup spacal ipd...pri današnjih avtomobilih lahko vse manj sam doma narediš ampak plačuješ drage serviserje. Pri starejših avtih je pa itak vse tok predimenzionirano da kamot zdržijo 300kkm in več, pa še sam jih lahk popravljaš ( če znaš, jaz nimam pojma o tem :P ). za mojo trenutno kanto, ki ima 60kkm, si ne predstavljam kako bo zgledala z 200kkm in več, medtem ko en star npr mercedes ali subaru zgleda pri tej kilometrini kot nov lahko.
nebivedu je napisal/-a:deki988 je napisal/-a:Več k je elektronike slabš po mojem je....
To jst pravim že dolgo časa.
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov