Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Misko89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe nov 09, 2007 1:38 pm

Renault clio napake

Napisal/-a Misko89 Po jul 28, 2008 4:11 pm

pozdravljeni!

Zanimam se za nakup cliota letnik od 2000 naprej pa do 2005 predvsem dizel 1.5.
Ker sem pa zasledil da je pri lagunah ok 2001 letnika nekaj napak na motorju itd. pa me zanime če ima tudi clio kake težave z svojim motorjem ali s čim drugim in se je bolje izogniti nakupu tega letnika?
Odgovore prosim za za benciranja pa dizla.

Recimo kaj takega http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2153308

Opazil sem tudi da so 1.5DCi motorji z 82KM in 65KM zakaj pa je ta razlika?
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Re: Renault clio napake

Napisal/-a FBR Po jul 28, 2008 5:07 pm

Misko89 je napisal/-a:Opazil sem tudi da so 1.5DCi motorji z 82KM in 65KM zakaj pa je ta razlika?



Zato da je širša prodajna paleta... vsakemu svoje.


Sicre pa 1.5 dci nima nekih teških problemov... nekaj časa nazaj so bile šobe problem, pa če se ne motim so to porihtali, oz. se ne tanka več tako slabih goriv...

Načeloma motor odličen za cliota!!!!



Jaz osebno bi te mogoče samo še opozoril na opremo! Zelo veliko ljudi, nasploh na avto.net-u, piše neko opremo kot jo avto sploh nima... malo preglej pa boš videl kdo laže in kdo ne.
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Po jul 28, 2008 9:12 pm

sošolc je mel kr probleme z dci-jem od grelnih svečk pa nekih filtrov itd...tut naj bi bil zelo občutljiv na petrolov dizl...čist odvisn kk natrofiš.čez bencinarja še nism slišu pripomb, čez dizla se je pa kr vlko govorilo...uporabi iskanje pa si preberi
Lep pozdrav :)
 
Misko89
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe nov 09, 2007 1:38 pm

Napisal/-a Misko89 To jul 29, 2008 8:23 am

Saj še premišljujem kaj bi gre se mi predvsem za porabo. No saj bencinarji tudi niso preveč žejni kot sem gledal na poraba.com.

Moram se najprej usest za volan enega cliota ker mi je znanec rekel da ni glih primeren za velike ljudi sam imam 193cm pa se bojim da ne bo mesta za noge ali glavo ker v trenutnem avtu (lanos) je tudi bolj na tesno in mi ni udobno :( :?
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 To jul 29, 2008 10:44 pm

Da ne bo samo teoretiziranje. DCI motorja sta dva. Kot je nekdo omenil sta različnih moči zaradi različnih kupcev. 60KM je različica brez intercoolerja, 82KM pa z intercoolerjem in precej bolj živahnim srcem. 60KM različica je primerna za umirjeno vožnjo in brez kakšnih prehitevanj kamionov. Zvezno vleče že iz prostega teka. Pri 82 KM različici pa je zgodba malce drugačna. Motor potegne iz prostega teka precej bolj živahno med 2 in 3.000RPM pa je prav divji. Poraba je pri močnejši različici za kakšen deciliter manjša.

Kar se vzdržljivosti tiče sta motorja dobra, kot vsi sodobni dizli malce občutljiva na razne nesnage in slabo kakovost goriva. Ob normalnem ravnanju pa nista nič bolj pokvarljiva kot ostali dizli.

Poraba pri mestni vožnji je pri močnejši različici med 5 in 5,5 litri odvisno od teže noge in zastojev. Izven mesta se lahko spusti tudi na dobre 4 litre.

V 5 letih in cca 137.000 km kolikor imam ta avtomobil ni bilo z njim nobenih dodatnih stroškov razen ene ogrevalne svečke. Šobe so še vedno originalne...... Torej če avto redno vzdržuješ ni težav z njim.

Predlagam da izbereš močnejšo različico ki je tudi na AC pri hitrostih nad 150km/h suverena, v mestu in na odprti cesti pa prijetno poskočna. Pri opremi izbiraj Dynamique ali Billabong oz Extreme paket opreme. V osnovi so vsi trije enaki (BC, Klima, vsa elektrika, školklasti sedeži...) razlikujejo pa se po barvnih kombinacijah.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Sr jul 30, 2008 6:15 am

mimogrede, 1.5 dci-ji so trije, pozabil si se na 101KM razlicico, ki jo imam tudi sam. Je pa res, da jo je bolj tezko dobiti. Z avtom sem zelo zadovoljen, cez dobrih 14 dni bo eno leto odkar ga imam in sem prevozil ze cez 25k km. Edini 2 tezavici, ki sem jih imel - crknil mi motorcek za pranje stekel in "kontakt" pri stopalki za plin je nekaj zastrikal (zaenkrat je samo nasprican in dela).
Porabo imam tam okoli 5 litrov, to preracunane, potovalni malo laze in kaze manj in ne vozim ravno pocasi (ce bi, se da spravit na okoli 4,5, mogoce se manj). Z enim tankom naredim od ponavadi vsaj nekaj cez 900 km do malo cez 1000, tankam okoli 50l. In tankam vedno na OMV.
Slika
 
ggg
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Sr jul 05, 2006 8:13 pm

Napisal/-a ggg Sr jul 30, 2008 6:28 am

ne serite z dizli v teh jajckih. s clitom 1.2 16V sem imel povprecno porabo med 5.5-6, s twingotom pa liter manj!
 
Uporabniški avatar
jurre
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Po avg 01, 2005 10:37 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a jurre Sr jul 30, 2008 6:33 am

hja, jaz sem imel prej tud 1.2 16v, poraba okoli 6,5. Se pravi liter vec, s tem da primerjam 75KM v 1.2 proti 101KM in precej vec navora (okoli 100 proti 200Nm). :roll: Da ne omenjam, kako je pri 1.2 prizgat klimo pa peljat ene 3 ljudi notr (kaj sele, da se ti klanec nastavi) :lol:
Slika
 
blazp
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 658
Pridružen: So sep 24, 2005 8:21 pm

Napisal/-a blazp Sr jul 30, 2008 7:22 am

myster je napisal/-a:sošolc je mel kr probleme z dci-jem od grelnih svečk pa nekih filtrov itd...tut naj bi bil zelo občutljiv na petrolov dizl


je*al vas ta petrolov dizel, na firmi tankamo v vse dizle dci izključno na petrolu (magna pa te fore) in delajo kot lisice.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr jul 30, 2008 8:32 am

jurre je napisal/-a:mimogrede, 1.5 dci-ji so trije, pozabil si se na 101KM razlicico, ki jo imam tudi sam. Je pa res, da jo je bolj tezko dobiti. Z avtom sem zelo zadovoljen, cez dobrih 14 dni bo eno leto odkar ga imam in sem prevozil ze cez 25k km. Edini 2 tezavici, ki sem jih imel - crknil mi motorcek za pranje stekel in "kontakt" pri stopalki za plin je nekaj zastrikal (zaenkrat je samo nasprican in dela).
Porabo imam tam okoli 5 litrov, to preracunane, potovalni malo laze in kaze manj in ne vozim ravno pocasi (ce bi, se da spravit na okoli 4,5, mogoce se manj). Z enim tankom naredim od ponavadi vsaj nekaj cez 900 km do malo cez 1000, tankam okoli 50l. In tankam vedno na OMV.


Drži 101 KM različica obstaja, vendar je maja leta 2003 še ni bilo na trgu (drugače bi jo imel tudi jaz). Tako da mu ostaneta več ali manj na izbiro samo 60 in 82KM motorja. Kot sem napisal že v prvem postu edina smotrna izbira je 82KM, zaradi suverenosti v vožnji. Edina pomankljivost teh avtomobilov je tipično Renaultovski položaj za volanom in pa tovarniško preozka dimenzija gum (175/65R14). Vsaj za poletno rabo priporočam 195/50R15 ki ni homologirana, vendar je strošek homologacije smešno manjhen v primerjavi z manjšo obrabo gum in boljšo lego v ostrih zavojih, kjer rado notranje kolo izgublja oprijem.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr jul 30, 2008 8:34 am

tristan01 je napisal/-a:60KM je različica brez intercoolerja, 82KM pa z intercoolerjem in precej bolj živahnim srcem.


60KM ima tudi drugačne šobe od 80 in 100 konjskega primerka... prav tako pa imata 60KM in 80 konjska motorja tudi manjšo turbino od 100 konjskega...

Če smo že tehniški...



Pri teh dci-jih praktično ni straha, da bo šlo vse narobe. Lahko naletiš na takega, ampak ravno tako lahko naletiš na sranje pri BMW-ju ali kateremu koli drugemu proizvajalcu...nobody is perfect.
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Sr jul 30, 2008 9:18 am

myster je napisal/-a:sošolc je mel kr probleme z dci-jem od grelnih svečk pa nekih filtrov itd...tut naj bi bil zelo občutljiv na petrolov dizl...čist odvisn kk natrofiš.čez bencinarja še nism slišu pripomb, čez dizla se je pa kr vlko govorilo...uporabi iskanje pa si preberi


Ojej..ti si sigurn lastnik dci-ja.... :?

Glede filtrov in ogrevalnih svečk - filtre je potrebno menjati, sej se motor servisira. Svečke - neoriginal svečka stane na Renaultovem servisu 10 EUR, original pa 40.

Trenutno sem še lastnik 1.5 dci mlinčka, čipanega na 100 km, glede od tipa vožnje imam porabo med 4.2 in 4.5, rekord 5.1, res umirjena vožnja se pa spusti pod 4 litre (računano in ne po BC). Tisoč kilometrov ni problem narest brez lučke, tako da se ti lučka vklopi čez 1000 prevoženih km, samo z desno nogo malo paziš..

Zaenkrat opravljani samo redni servisi, dodatno je bila ena ogrevalna svečka in filanje klime. In upam, da bo tako še naprej..tok.tok..

V glavnem priporočam,

LP
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr jul 30, 2008 11:07 am

Zdej nevem, al se js motim al pa vi. Kolk js vem obstaja 65 dCi ne pa 60?
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr jul 30, 2008 11:41 am

SpeedyRS je napisal/-a:Zdej nevem, al se js motim al pa vi. Kolk js vem obstaja 65 dCi ne pa 60?


Jaz osebno sem krajšal, vsi vemo o katerem motorju sem govoril, ker se mi ni dalo iskat al je točno 62 ali 65 konjski ta mali motor, in enako ne vem točno kolk je tist okol 80 konjski... se mi zdi da 82 nisem pa ziher... zdej pa če te moti tisth 2-5 konjev razlika potem pa tud vredu :lol:
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Sr jul 30, 2008 3:08 pm

Sm pogledau, 65, 82 in 100 so v cliotih.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Sr jul 30, 2008 5:05 pm

tristan01 je napisal/-a:Pri 82 KM različici pa je zgodba malce drugačna. Motor potegne iz prostega teka precej bolj živahno med 2 in 3.000RPM pa je prav divji.

Lp Tristan01


Do 2.000 vrtjajev je praktično "mrtev" nad 2.000 pa res lepo vleče.

Gre pa za odličen agregat - "leti" ko "sneta sekira", ob tem pa "pije po kapljicah".

Izkušnje z KANGOO-jem (cca 10.000 km v nekaj mesecih)- (zelo) dinamična vožnja - poraba cca 6 l/100 km.



LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov