
Torej počasi bo prišel čas ko bo morala iti petka v pokoj (ne bom je prodal prav tako je ne bom dal stran.....) ampak počasi bo odslužla toliko, da ne bo več za vsakdanjo uporabo in bo romala v garažo na renoviranje (v popolno prenovo v original stanje z manjšimi popravki).
Zahteve so nekak:
Obvezno dizel ( o bencinarjih mi ne razlagat prosim),
nekaj okrog 100 konjev,
čim višja kubikatura ( razni 1.5 mlinčki me ne zanimajo),
po možnosti karavan in letnik nekje 2000+ (dobro ohranjem pa možnost tudi od 98..). Razni fordi, kie, opli (korejci in japonci) me ne zanimajo.....do sedaj je v ožji izbor prišel megane karavan letnik 2000 z 1.9 DTI motorjem. Na avto netu sem zasledil da imajo letniki 2000 1.9 DTI motorje.... med tem ko imajo 2001 letniki 1.9DCI motorje...... je kaka razlika ali je razlika samo v oznakah?
Seveda sem odprt tudi za druge predloge. Mora pa bit zanesljiv, dokaj poceni in enostavno vzdrževanje (rezervni deli) in čim manj elektronsko podprt motor.
Klima kot vsa ostala elektronska pomagala niso na prvem mestu. Na prvem mestu je zanesljivost oz. nekvarljivost. Petka me je do sedaj 2x pustila na cesti ampak to v 150.000km pa še to enkrat zaradi počenega jermena (mikro jermen, ki žene vodno pumpo in vožnja ni bila več mogoča ) in enkrat zaradi počene cevke hladilnega sistema. Torej nič dramatičnega ostalo pa vse tipi topi..... čeprav je dost brezveznih popravil ampak vedno pride do cilja, če tudi po dveh cilindrih

Se popolnoma ne mudi saj bo petka tudi brez nepotrebnega vzdrževanja šla še sigurno kako leto ali več poleg tega imam še jeepa, ki mi ga sicer škoda za vsakdanjo jahanje ampak je pa prevoz v končni fazi.....Počasi je pač treba gledat naprej
