Evo ravno prebiram post od Slavca in kaj naj rečem. Konkretno 400-tke ne poznam, poznam 200-tko res dobro (pa tud 75-ko vedno bolje) in z njo mimam težav, motor je itak isti oziroma 414 je enako kot 214 SI in 416 je enako kot 216. Velikokrat sem že pisal o tem 1,4 motorju, ki vsaj pri meni dela kot urca že 241.000 km. Tesnila na glavi so problem, krivo je pa pomanjkanje hladilne tekočine, ta pa največkrat uhaja pri tesnilu sesalnega kolektorja, ta tesnila so bila slaba. Drugače pa redni servis in mejava olja na vsakih 20.000 ali eno leto ter ostale malenkosti kot so sklopka pa črpalka goriva in vžigalna tuljava je vse kar sem menjal v enajstih letih neplaniranega. OStalo je pa itak treba menjat in porihtat: zavore, zobati jermen, vodna pumpa, napenjalec, ostali jermeni,....
Kar se delov tiče, kot je povedal Slavc, potrošni material se dobijo ponaredki brez težav, mislim da tud vse zgoraj našteto, problem bi znal bit kak specialni del, ki ga je najbolje dobit od kakega trgovca iz Anglije, znajo bit pa cene visoke, sicer pa original deli niso nikjer poceni. Je pa treba zato najt več virov, kjer se zadeve dajo dobit.
Včasih zna pri katerem zafrkavat malo elektrika pa centralno zaklepanje in imobilizator. Za vse take napake je zelo dobrodošel forum o Rover vozilih, kjer sem že tud sam kdaj našel kako rešitev. Nasplošno lahko rečem, da so materiali, vgrajeni v te avtomobile dost dobri, problem je znala bit površnost pri izdelavi. Če je avto res ustrezno vzdrževan tako mehansko kot tudi kar se čistoče tiče, ne bi smelo bit ne problemov in ne kake večje rje.
Za 400-tko sem slišal tudi, da ima kar dobro lego na cesti, tako da, če naletiš na kak ohranjen primerek (ki pa jih je vedno manj), ga dodobra poglej, preizkusi in se po svojih občutkih odloči.
Včasih se malo pohecam in rečem, da škoda da ne delajo več novih Roverjev, bi še ziher kakšnega kupil
