Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
White Pony
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne sep 28, 2008 5:08 pm

Rover 400

Napisal/-a White Pony Po sep 29, 2008 6:52 am

Zivjo!

Rad bi vaše mnenje o tem kakšen se vam zdi Rover 400 (1.4 ali 1.6). Po določenih forumih je spluvan do amena spet na drugih hvaljen češ da za tak denar ne dobiš boljšega avta. Kako je z rezervnimi deli, porabo in nasploh z stroški vzdrževanja.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Po sep 29, 2008 11:58 am

Soseda ga je imela. Menjala mašino prvič in potem drugič...
Sedaj ima sunnya.

Sicer pa ni slab avto (glede vožnje...)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Po sep 29, 2008 12:02 pm

Bratranc ga je imel. Sicer dober avto za vozit, rezervni deli so pa nočna mora. Tako za dobit kot tudi cena le teh...
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
Slavc
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: So maj 13, 2006 1:19 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Slavc Po sep 29, 2008 2:27 pm

Pozdravljen!

Lahko ti podam nekaj info iz prve roke. Moj ima mašino 1.4 16V 76 kW. V spodnjem območju vrtljajev je mrtva, bolj živa postane šele, ko pride nad 4000 rpm, ni pa kaki dirkalnik.
Vožnja: dost nagibanja v ovinkih, sedi se dokaj nizko (to se mi dopade). Je pa za udobno in umirjeno vožnjo, pač nč kaj posebnega.
Oblika: notranjost mi je zelo všeč, moj ima bež. Zunanjost pa tudi ni slaba. Ni mi pa všeč pri tistih modelih roverja 400, ko se jim pritljažnik odpre z zadnjo šipo vred. Zadnji del avta mi je grd.
Kar se pa tiče okvar in popravil je pa tako...tak kot bi vsak rekel, da je veliko na tem kak dobiš ohranjenega. Moj je imel prevoženih 63k ko sem ga dobil, sedaj jih ima 75k. Lastnika sem poznal in avto je bil ohranjen. Notranjost skoraj nova, le zunaj je imal kako lepotno napako, pa kako jamico, vendar nč kaj konkretnega in nikoli ni bil zaleten. Na tem avtu sem poleg rednega servisa (olje, pa menjava zadnjih zavor ter zajli za ročno zavoro (na kateri sem čakal 2 tedna)) še menjal menjalnik (šla sinhrona prve in druge prestave) tak da sem kr drugega poiskal, ker se starega ne splačal odpirat pa psamezne dele iskat, in pa sklopko (komplet). stroški 600 € z deli in delom vred. Popravljal mi je pa kolega. Aja, pa pozoren bodi na dihtungo na glavi, ker rada spusti.
Upam, da se to ne dogaja pri vseh teh avtih, ker drugače pa avto sploh ni slab, tak ko eni govorijo. Zdaj upam, da bo za en čas mir.
Mam ga pa točno pol leta in delam relacije skor vsak dan pa 120 km.
Z deli je pa tako, da se vse dobit, vendar morš te dilerje poznat. Potrošni materijal sploh ni blem, kak drug specifični del je pa drugače...če ne pa kakega rabljenega dobiš pa je.
Skratka, da nem preveč bluzil, poceni avto z veliko opreme, ki pa žal ima napake. Ni pa rečeno, da te bo zabaval. Tudi drugi avti lahko zabavajo in to zelo. Za več info kontaktiraj uporabnika sigor, on ti bo znal veliko povedati o roverjih.

lp
kar je dobro ni slabo ... :)
 
Uporabniški avatar
Sigor
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 546
Pridružen: Pe avg 06, 2004 8:48 am
Kraj: MB - okolica

Napisal/-a Sigor Po sep 29, 2008 2:49 pm

Evo ravno prebiram post od Slavca in kaj naj rečem. Konkretno 400-tke ne poznam, poznam 200-tko res dobro (pa tud 75-ko vedno bolje) in z njo mimam težav, motor je itak isti oziroma 414 je enako kot 214 SI in 416 je enako kot 216. Velikokrat sem že pisal o tem 1,4 motorju, ki vsaj pri meni dela kot urca že 241.000 km. Tesnila na glavi so problem, krivo je pa pomanjkanje hladilne tekočine, ta pa največkrat uhaja pri tesnilu sesalnega kolektorja, ta tesnila so bila slaba. Drugače pa redni servis in mejava olja na vsakih 20.000 ali eno leto ter ostale malenkosti kot so sklopka pa črpalka goriva in vžigalna tuljava je vse kar sem menjal v enajstih letih neplaniranega. OStalo je pa itak treba menjat in porihtat: zavore, zobati jermen, vodna pumpa, napenjalec, ostali jermeni,....
Kar se delov tiče, kot je povedal Slavc, potrošni material se dobijo ponaredki brez težav, mislim da tud vse zgoraj našteto, problem bi znal bit kak specialni del, ki ga je najbolje dobit od kakega trgovca iz Anglije, znajo bit pa cene visoke, sicer pa original deli niso nikjer poceni. Je pa treba zato najt več virov, kjer se zadeve dajo dobit.
Včasih zna pri katerem zafrkavat malo elektrika pa centralno zaklepanje in imobilizator. Za vse take napake je zelo dobrodošel forum o Rover vozilih, kjer sem že tud sam kdaj našel kako rešitev. Nasplošno lahko rečem, da so materiali, vgrajeni v te avtomobile dost dobri, problem je znala bit površnost pri izdelavi. Če je avto res ustrezno vzdrževan tako mehansko kot tudi kar se čistoče tiče, ne bi smelo bit ne problemov in ne kake večje rje.
Za 400-tko sem slišal tudi, da ima kar dobro lego na cesti, tako da, če naletiš na kak ohranjen primerek (ki pa jih je vedno manj), ga dodobra poglej, preizkusi in se po svojih občutkih odloči.
Včasih se malo pohecam in rečem, da škoda da ne delajo več novih Roverjev, bi še ziher kakšnega kupil :)
Slika
 
Uporabniški avatar
Slavc
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: So maj 13, 2006 1:19 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Slavc Po sep 29, 2008 6:52 pm

Hehe, očitno sem glih jaz naletel na tak avtu pri katerem je bil menjalnik fuč. Za sklopko sem pa tak vedel, da dolgo nebo več šla. Menjalnikje pač šov po gobe, kaj hočemo. Zamenjat pa se vozit naprej. Nasplošno sem pa z avtom zadovoljen. Tak, da če najdeš kakšnega ohranjenega, pa po možnosti z klimo, ga kr kupi.

Pa še kot zanimivost :) Tej ko sem avto pripeljal k kolegu na popravilo, je imel na kanalu peugeot-a 307 z nekaj 10k km in fuč menjalnikom. Tak da je to tudi dokaz, da se lahko drugi avti tudi pokvarijo, pa čeprav so "skoraj" novi.
kar je dobro ni slabo ... :)
 
Uporabniški avatar
NoFX
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: To nov 02, 2004 2:23 pm

Napisal/-a NoFX Po sep 29, 2008 7:24 pm

Jaz mislim, da za ta denar ne moreš boljšega avta dobit.

Imel sem ROVER 414 Si in razen tega, da rjavi pri zadnjih blatnikih nimam nekih večjih pripomb. Pri mojem je crknil regulator prostega teka in strešna obloga je odstopila (to je skoraj neka serijska napaka, saj sem videl tudi pri drugih roverjih, da se je to zgodilo). Pa treba je pazit na hladilno tekočino!

Glede delov tudi ni takšen problem (se prodajajo tudi ROVERji po delih).

Povprečno porabo sem imel 7,12 L (motor pa 1.4 16v ~100konjev)
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Po sep 29, 2008 7:30 pm

"Za ta denar"... Za kak denar? Iz zgoraj napisanega sem razbral, da je malo loterija tale avto. "Sicer sem menjal kos, ki košta več kot avto, drugače je pa super." Za nekoga, ki bi rad poceni avto, ki načeloma rabi samo gorivo in redne servise, zna biti kakšen tak poseg kar batina po žepu.
LP
Martin
edit: rAdne servise sem napisal :D
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov