Torej situacia je takale:
Oče ima doma Subaru Legacy limuzina, 2200 ccm, 100kW. Motor dela odlično, menjalnik je v redu, na splošno tehnično odličen avto in tudi redno vzdrževan.
Problem je v karoseriji. Rjavijo pragovi pri zadnjem kolesu, prtljažna vrata pod letvico, pa še cel kup drugih lepotnih napak. Pragovi so že čisto prhli in jih je treba pod nujno zamenjat. Menjane so že bile obrobe zadnjih blatnikov (pa očitno niso bile najbolje popravljene, ker se je kit malo posedel in se že vidi).
Oče se odloča, da bi pač dal te pragove in prtljažna vrata popravit, ostalih lepotnih napak pač ne. Jaz sem pa seveda dobil drugo idejo.
Popravljat se po moje tega ne splača, razen če si sam klepar. Sem pa gledal na netu za kak enak model, ki je karoserijsko dober, da bi se naredil engine swap pa bi bilo kul.
Primerek, ki pa je na žalost že prodan.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2322078
Zanima me sledeče:
A paše motor 2,2 v avto z 1,8 ali 2,0?
Kako je z menjalniki, ker naš avto nima reduktorja, karavani pa ga praktično vsi imajo?
Se to splača? Po moje bolj kot popravilo pleha, ki je vprašanje kako dolgo bo držal?
Opcija je tudi enak avto, ki bi imel lepo pločevino pa tudi tehnično dobro ohranjen, tega bi pa obdržali za rezervne dele. Če imate še kak drug predlog, prosim predlagajte. Prehod na drug avto oz. sploh znamko trenutno ni v izboru. Ta Subaru nam je pač prirasel k srcu.
Rad imam ženske, ki znajo bočno parkirat.