Napisal/-a Sigor Pe okt 31, 2008 11:31 pm
Sam imam različico z dieselskim motorjem M47R, ki je BMW-jevega izvora, pač malo prirejen, saj že prečna postavitev zahteva malo spremembe.
Kaj naj rečem, avto se mi zdi po dveh letih pol, kar ga imam, še vedno super. Ni mi žal, da sem vzel diesela, poraba pri meni je malo pod 6 litrov, več se vidi iz linka v podpisu. Če boš kupoval, vzemi avto s čim več opreme, razlike v ceni res ne bi smelo bit. In če ti ni pogoj, da ima avto ne vem kolko konjev in ne vem kake pospeške, je diesel dobra izbira. Se ga pa da čipat tud, normalno.
Kar se vzdrževanja tiče, je predpisan servisni interval na 25.000 km, vendar jaz olje menjavam na 15.000 (morda celo malo pretiravam), delam pa 25.000 km na leto. Motor ima verigo. Vse dele, tako servisne kot tudi kake malenkosti, dodatke in podobno, naročam večinoma iz Anglije, ker pridejo s poštino veliko manj kot pri nas, seveda je govora o originalih. Če pa delaš samo oljni servis recimo pa itak paše od BMW ojlni filter, tega pa dobiš ali original ali ponaredek za vsakim vogalom.
Sicer je pa avto udoben, limuzina nazaj rahlo nepregledna, zato prav pridejo senzorji, je pa to avto, ki ima neko večno obliko, počasi bo deset let, kar je prišel na trgi in je, roko na srce, še vedno lep. Za malo denarja veliko avta.
