Miholl84 je napisal/-a:No Kia ima seveda "vtec" oz VVTI, Bravotov motor mislim da tega nima, ker Fiatov 1.4 90 konjev nima variomata, 100 konjski (najdemo ga v Pandi 100hp ali 500ki 1.4 16v) pa ima variomat - ki je nekakšen "vtec"
Ima pa Bravo 6 prestav...
KARL ABARTH je napisal/-a:Težka odločitev - HONDA je na eni strani »stara«, KIA na drugi strani v osnovni ceni, ki bi bila konkurenčna HONDI, nima klime.
Tako,da tu ni dileme - avtomobil brez klime, za povrhu še nov je enostavno » ne hvala« !
Torej raje izberem »staro« HONDO.
V primeru, da doplačaš klimo oz izbereš drugi, dražji paket si že na ceni rabljene HONDE CIVIC 8.gen. Tu je dilema toliko večja.
Na eni strani imaš nov avto (KIA) z vsemi pripadajočimi prednostmi (izbira, individualnost, garancija … ), na drugi strani pa sicer rabljen ampak v seštevku lastnosti (bistveno) boljši avto, ima pa (odvisno od ponudbe) še vedno leto, dve tovarniške garancije.
Pri tej dilemi je najbolje testirat, pregledat, … eno in drugo, primerjat in izbrat najboljše.
Osebno bi v tem primeru izbral HONDO - po možnosti dizel.
LP
chevy je napisal/-a:Miholl84 je napisal/-a:No Kia ima seveda "vtec" oz VVTI, Bravotov motor mislim da tega nima, ker Fiatov 1.4 90 konjev nima variomata, 100 konjski (najdemo ga v Pandi 100hp ali 500ki 1.4 16v) pa ima variomat - ki je nekakšen "vtec"
Ima pa Bravo 6 prestav...
Kia nima vtec-a in ni isto kot VVTI (Toyota, itd.). Ti verjetno misliš tisto glede sesalnih ventilov. Da razjasnim - se pravi VTEC (Variable valve Timing and lift Electronic Control system) je variabilni sistem krmiljenja ventilov, VVTI je tisto glede sesalnih ventilov oz. prilagodljiv čas odpiranja sesalnih ventilov. Tako ima naš Aveo samo, da je oznaka E-TEC in to se zgodi pri 3500 obr/min.
Ne mešat hrušk in jabolk
simply je napisal/-a:v teh 2 letih nisem imel enega samega problema z avtom kar se tiče mašin!
Kaj pa kaj drugega razen motorja?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov