Napisal/-a Templar So nov 22, 2008 9:30 am
Odvisno od pogojev lizinga. Nekateri kjer gre za inhouse lizing (kjer je lizignodajalec neposredno povezan z prodajalcem recimo Porsche lizing, Summit lizing itd) ponavadi vežejo lizing na orignalni servis oziroma zahtevajo od zakupnika/lizingojemalca da se redni servisi delajo samo na pooblaščeni servisni mreži.
Spet pri nekaterih drugih pa se piše samo da more lizingojemalec skrbet za avto kot dober gospodar kar pa je splošna norma. Torej če je kaj narobe z avtomobilom, zaradi izgube garancije se ni popravilo sicer garancijske napake, ko se ga vrne in ni bilo kaj vredu z servisom lahko lizingodajalec zahteva povračilo oz kazen. Oz če se ne servisira na pooblaščenih ampak pri fušarjih/doma lizingo jemalec prevzema celoten riziko.
Je pa res da vprašanje koliko se to slednje preverja sploh če se po preteku lizinga avto odkupi oz. ga v lastništvo prevzame lizingojemalec.
Je pa glede servisne knjige tako da ti na pooblaščenem, vsaj nam, vedno rečejo da ti šteplajo servisno knjigo tudi če ti pozabiš. Vprašaj na katerem servisu je avto bil, ker večina pooblaščenih servisov vodi evidenco za vsak avto kdaj je bil na servisu, če ne drugače zaradi uveljavljanja garancij ipd.
Ps. Šele sedaj sem videl da je avto iz Francije... to zna bit problem preverat... jaz nebi kupil takega avta razen če ti naredi nekdo strokoven pregled in reče da je OK. So pa francozi ponavadi v statistikah na repu narodov, ko gre za skrb za svoje avtomobile.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!