Ta dizelček je močnejši izmed nabora motorčkov, ki so ostali od stare Ibize, le da je tokrat navoljo le ta s 80 KM, medtem ko so 70 KM ukinili - čeprav je nova ibiza lažja od predhodnjice. Gre za ! 3 (ne štiri) valjni motor, ki je napram 1.9 TDI v npr. Leonu, Cordobi še bolj glasen in ima zelo specifičen zvok - pozna se da manjka en valj ter ne pozabi da ima motor filter trdih delcev (DPF).
S samimi zmogljivostmi je takole: pri vsakem avtu moraš dat motor iz dna ponudbe stran, da dobiš motor s katerim je avto približno vozen in tako je tudi v tem primeru. Prvič je kočna hitrost te ibize borih 169 kmh, kar prinese gromozanske vrtljaje na avtocesti če se hočeš peljat 130, posledično dvigne porabo goriva ter povzroča tak trušč, da se bolj težko pogovarjaš. Tako, da ta motor je predvsem primeren za primestno uporabo - torej relacije do 90 km na uro, občasen skok na avtocesto s kakih 100 do 110 na uro ter seveda mestno vožnjo. Tuki ti pride prav spodobna količina navora 195 NM ter odzivnost motorja v nižjih vrtljajih. Glede na način vožnje je temu primerna tudi poraba - če maš relacije se približaš 4.5 L, če tiščiš zležeš čez 7, kar se mi zdi normalna. Še mesto: tam okoli 5.5 bo šlo če ne boš stal v koloni. Če povzamem: motor za zelo nezahtevne voznike, ki se ne vozijo po avtocesti, jih ropotanje ne moti ter gledajo bolj na porabo kot zmogljivosti motorja, ker sicer če hočeš pospeške ga moreš začet priganjat, tu pa poraba poskoči bolj kot če bi vozil močnejši motor.
Glede kakovosti izdelave, prostornosti vsekakor občuten napredek napram prejšnjemu modelu, vendar pa ne pričakuješ nivoja mercedesa, če dobro pogledaš boš našel kakšen nepravilno dan skupaj rob in podobne fore. Vendar pa en razmislek: če rabiš res mali avto ajde, vendar pa je cena tele ibize naprem bratcu Seat Leonu prav absurdna: 15.000 € za avto ali na le 1.900 € več za Seat Leona z 1.9 TDI motorjem in daljšim spiskom opreme pa je razmisleka vredno.... Povezava:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2498799&show=. Da ne omenjam druge Seatove akcije za bencinca (1.6 102KM) kjer za isti denar - 15.000 €, razen žejnega motorja, spet dobiš 4x več avtomobila.
Še en namig: po uradnem ceniku pride 1.4 TDI DPF Stylance Ibiza 15.400 €, medtem ko pride 1.9 TDI 105 KM !brez DPF 15.900 €. Mislim, da mi ni treba razlagat, da je razlika med motorjema par svetlobnih let kar se zmogljivosti tiče, porabo pa imaš brez težav 5 L / 100km.