Jaguar je razred nižje od Thesisa, temu primerna je tudi vse kar v avtu najdeš.
O Theisisu ti na hitro lahko kaj povem. Verjetno kupuješ dizla, moj predlog, nujno 2.4 JTD s 175 konji, torej novejša izvedba s tehnologijo skupnega voda, kot pa 150 konjsa verzija.
Zakaj močnejša verzija? Thesis je kar težka limuzina, v bistvu že cilja v razred više, in rabi vsaj 170 konjev za spodobno premikanje, dizel pa pripomore pri premikanju te teže z navorom.
Še ena prednost tega motorja je, da so jih vgrajevali šele proti koncu leta 2003 oz. začetku 2004, takrat je avto dobil tudi nadgradnjo elektronike, saj je letnikom pred tem, rada nagajala, saj je avto skupek velikega števila računalnkov. Vsekakor pa e najlepši motor za ta avto 3.2 V6, ki je prava poezija za ušesa, saj gre za legendarni alfin "Busso" oz. Arese V6, nekoliko prilagojen Theissu, tako da ima več navora v spodnjih obratih.
Če hočeš letnik po 2006 boš videl, da avto ne bo niti tako zelo poceni, sploh kakšen lepši primerek, še vedno bo pa cenej kot enako stara E-klasa, ki se po ceni (nov avto) in velikosti lahko primerja s Thesisom.
Računaj pa da kakšni nepredvideni stroški za Thesisa še zdaleč niso poceni, kajti nov avto je stal nekje od 43.000 € pa do 70.000€, temu primerni so tudi rezervni deli, samo redni servisi niso nevem kako velik strošek. Zakaj so deli toliko dražji? Ker ima Thesis skoraj vse dele specifične in niso enaki nobenemu avtu pri Fiat grupi, še najbolj ji je podobna Alfa 166, mogoče pa še bolj Maserati QP, ki ima ergonomijo v kabini in nekaj delov enakih Thesisu.
Kot si že sam ugovotil sima Thesis ogromno opreme. Še lepše je pa to, da jih je večina kupila skoraj do konca opremljene, skoraj vsi so Emblema (višja stopnja opreme), in vsi imajo serijsko precej stvari, od xenona, do elektronsko krmiljenega podvozja imenovanega skyhook, el. nastavljivi sedeži, alcantara, izredno Bose ozvočenje, gretje sedežev, el. rolo za zadnje steklo in še in še. V še boljše opremljenih boš našel tudi masažo, prezračevanje, gretje, adaptivno nastavljanje prednjih in zadnjih sedežev. Potem je tu še ogromno malenkosti, katere so omenjene v dveh zajetnih knjigah z navodili. Skratka avto ima ogromno opreme, v kabini je praktično vse na elektriko, vse kar manjka je mogoče par stvari, ki jih v limzune vgrajujeujo šele zdaj.
Potem so tu materiali v notranjosti. Našel boš že omenjeno alkantaro ali vrhunsko pelle frau usnje, potem je tu še pravi mahagonijev les, in poliran magnezij.
Sama notranjost je itak prelepa in deluje zelo pomirjujoče, snovana je pa bila s pomočjo svetovno priznanega psihologa

.
Med menjalniki predlagam avtomatika, ker je avto prevelik oz. je malo nerodno če je ročni menjalnik v takem avtu.
Zdaj pa servisi. Šolanje mehanika v Italiji za Thesisa traja po leta, normalno, da Avto Triglav ni poslal nobenega mehanika na ta tečaj, ker se jim ne splača, teh 10 ali 20, ki se jih vozi ps Slo enostavno niso dovolj. Osnovne stvari so itak enake vsem avtom, in če je mehanik dober ni problem, problem je v tem, da je dobrih mehanikov za Alfe in Lancie v sloveniji skoraj enako nič. Problem nastane ko v avtu ne dela kakšna bolj kompleksna stvar, torej elektronika, ki pa je trn v peti vsem večjim limuzinam in imajo po večini vse enake simptome. Se prižge kakšna lučka - za elektronsko ročno, esp, asr, itd... ugasneš avto, vžgeš, pa lučka izgine, ali pa izgine kar med vožnjo. To se rado dogaja pri precej limuzinah višjega in luksuznega razreda, če ne celo pri vseh. Ob takšni zakomplicirani mreži računalnikov je pač to potrebno vzeti v zakup. Probaj najti dober pimerek in avto uvozi sam (v Slo se jih itak prodaja samo ene par, pa še ti so sumljivi) ali preko podjetja ki se s tem profesionalno bavi, ker lahko hitro naletiš na slab primerek, in boš potem imel samee probleme, kar je v bistvu pravilo za vse avte, ampak Thesisov je malo in je toliko bolj pomembno najti dober primerek.
Zdaj pa še k Alfi 166. Vsekakor super križarka, lepega izgleda, bolj športna od Thesisa (ki meri le na udobje, športnosti kaj dosti ne pozna). Naredili so jih tudi precej več, tako da so problemi z njo bolj znani, in mehaniki jih bolj poznajo. A Alfa je starejša in roko na srce, Thesis je enostavno boljši avtomobil, zato tudi dražji.
Moj dodaten predlog bi še bil Citroen C6, verjetno ena najolj udobnih limuzin na svetu, hidropnevmatika pač dela svoje. pravtako ekstravaganten, redek in poseben kot Thesis. Meni je dizajnersko Thesis precej bolj pri scru, saj ima neverjetno tekoče in mehke linije. Vizualno deluje precej daljši kot v resnici je, C6 pa je spet zelo odštekan in odpiljen avto. Skratka kaj ti bolj paše. V C6 imaše pe odličn 2.7 V6 dizel.
Vidim, da sem se kar razpisal. Ponavadi se ko je govora o Thesisu, mi je avto res pri srcu in potem roke kar tipkajo.
Moj glas gre med temi tremi definitvno k Thesisu saj ostala dva nimata kaj brskat zraven njega oz. nje
LP, pa lahko noč.
P.S. Oprostite, ampak sliko te prelepe notranjosti moram prilepit zraven :P
