Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Razlika med Seat Leon II 1.8 TFSI in FR 2.0 TFSI

Napisal/-a diamant72 Sr sep 16, 2009 9:42 pm

Namen imam kupiti nov avto. Eden izmed kandidatov je Seat Leon II. 1.8TFSI Style z dodatki ali pa 2.0 TFSI FR.

Ju je kdo osebno spoznaval? Imam nekaj vprašanj:

1. Ali je 2.0 bistveno boljši motor od 1.8?
2. Če k 1.8 Style vzamem športno podvozje, ali je to potem enako kot v FR?
3. FR ima serijsko vgrajen diferencial. Koliko se dejansko pozna pri vožnji? V katerih situacijah pride najbolj prav?
4. ABT naj bi bil uradni tuner za seat. Ali je možno čip tuning naročiti kar ob naročilu avta? Ali avto potem obdrži garancijo?
EDIT: 5. Ali je DSG boljša izbira od ročnega menjalnika?

Hvala za odgovore ...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 16, 2009 10:29 pm

1)2.0TFSi je vsakakor boljša izbira. Zelo preizkušena zadeva in več ponuja.
Podvozje pri 1.8 tudi ne bo enako FR-u.
2) Na dif pozabi da bo kaj učinka, ni to mehanski dif. Dobr za v sneg ko spelješ.
3) Pri novem avtu bp uzameš čip od ABT-ja
4) Menjalnik je stvar okusa, treba probat. Kljub temu da DSG hvaljo, mam v Leonu rajš klasiko.
5) Glede na to da FR ni poceni, in si v rangu +130kw razmisli o Cupri. Se splača dat več.
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če sep 17, 2009 3:47 pm

Hvala za kratek/jedrnat odgovor. Točno to sem potreboval :) Cupra bi bila tudi varianta, da. Dve zadevi sta mi na poti - v SLO precej višja cena, pa slišal sem, da je za vsakodnevno "civilno" vožnjo FR boljša izbira. Kako je s tem?

Če bi se odločil za Seata, bi ga najbrž uvozil iz Nemčije ... FR / Cupra je tam kar nekaj k € ceneje. V Slo sem preko vez sicer dobil zelo dobro ceno za Seata, samo razlika je še vedno velika ...
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Če sep 17, 2009 4:39 pm

zakaj FR boljša izbira za civilno vožnjo? sj FR in cupra sta enaka z razliko notranjosti in mašine. tistih 240HP v cupri pa tut ni tok živčnih da se neb mogu normalno vozit, če se sekiraš zarad tega ker je močnejši. če imaš denar vzemi cupro in je to to.
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če sep 17, 2009 5:07 pm

Nekaj testov sem prebral in predvsem angleški pravijo, da je FR boljša kombinacija. Zato sprašujem. Ampak ali sta FR in Cupra tehnično enaka? Cupra naj bi bila še nižja, trša?
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Če sep 17, 2009 5:08 pm

Slicker je napisal/-a:zakaj FR boljša izbira za civilno vožnjo? sj FR in cupra sta enaka z razliko notranjosti in mašine. tistih 240HP v cupri pa tut ni tok živčnih da se neb mogu normalno vozit, če se sekiraš zarad tega ker je močnejši. če imaš denar vzemi cupro in je to to.


Se popolnoma strinjam ... pa ob današnji elektroniki 240 BHP sploh ni problem ... edino volan bi znal bit nemiren pri polnem pospeševanju (ampak ne zagotavljam da je tako). Če si jo lahko privoščiš je Cupra definitivno najboljša od Leonov ... nč bat ti kr kupi :D

LP
Matej
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Če sep 17, 2009 5:42 pm

Prvo sam pri sebi razcisti kaksen avto potrebujes, koliko konjev dejansko potrebujes pod haubo, ker da bi kupil Cupro samo zaradi tega, ker je pac spica in ga ne bi izkoristil na vsake kvatre, je malo mimo...izbire je vec kot dovolj, mogoce ze maalo prevec in se je se tezje odlocit...sicer pa, preizkusi jih ce imas moznost.

Koliko sem spremljal oglase na netu, se Cupre in FR-i dokaj tezko prodajo...to me kar malo cudi, glede na to, da veliko ponujajo za malo denarja.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 17, 2009 7:27 pm

Matey_ je napisal/-a:
Slicker je napisal/-a:zakaj FR boljša izbira za civilno vožnjo? sj FR in cupra sta enaka z razliko notranjosti in mašine. tistih 240HP v cupri pa tut ni tok živčnih da se neb mogu normalno vozit, če se sekiraš zarad tega ker je močnejši. če imaš denar vzemi cupro in je to to.


Se popolnoma strinjam ... pa ob današnji elektroniki 240 BHP sploh ni problem ... edino volan bi znal bit nemiren pri polnem pospeševanju (ampak ne zagotavljam da je tako). Če si jo lahko privoščiš je Cupra definitivno najboljša od Leonov ... nč bat ti kr kupi :D

LP
Matej


Sploh ne, volan je čisto miren in to pr čipanem na 285ps. Prov smešno je kako je avto nevtralen, sploh nimaš občutka da je tolk konjev pod havbo. Pr prejšnem 1.8T z 210ps je blo pa res veselo :lol: :lol:

Glede vožnje: Cupra je res mal nižja in trša, vendar se precej boljše pelje (športnost), boljši sedeži, zavore, res se splača dat več če je možnost. Kar se tehnike tiče in motorja je kr razlika, druga turbina itd..

Izgovor, da je FR boljši ker je bolj umirjen je mimo .. Sploh angleži ne j. FR-a 5% :lol: :lol: Avto je za vsaki dan čisto normalno uporaben, prov užitek se je umirjeno vozit, sam k. ker maš skos feeling da avto hoče da po gasu usekaš :lol:
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a diamant72 Če sep 17, 2009 7:29 pm

Hvala vsem, zdaj mi je mnogo bolj jasno ...
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Če sep 17, 2009 7:31 pm

WRC555 je napisal/-a:Prvo sam pri sebi razcisti kaksen avto potrebujes, koliko konjev dejansko potrebujes pod haubo, ker da bi kupil Cupro samo zaradi tega, ker je pac spica in ga ne bi izkoristil na vsake kvatre, je malo mimo...izbire je vec kot dovolj, mogoce ze maalo prevec in se je se tezje odlocit...sicer pa, preizkusi jih ce imas moznost.

Koliko sem spremljal oglase na netu, se Cupre in FR-i dokaj tezko prodajo...to me kar malo cudi, glede na to, da veliko ponujajo za malo denarja.


Simpl: kot prvi ni VW oz Audi. Ljudje so pri nas obremenjeni z značko. In z armaturko so res mimo usekali :lol:

+ avto ni še toliko star in ni poceni, kar je problem da kupci ki bi radi meli take avtomobile nimajo denarja. Take zadeve so bolj želje mlajših kupcev, katere pa že mine dejstvo ko zve kolk je registracija za +130kw skupino :lol: :lol:

Na splošno je take hot hatche zelo težko prodati, velik jih je tudi zgonjenih u pm.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Če sep 17, 2009 10:02 pm

CupraR je napisal/-a:Sploh ne, volan je čisto miren in to pr čipanem na 285ps. Prov smešno je kako je avto nevtralen, sploh nimaš občutka da je tolk konjev pod havbo. Pr prejšnem 1.8T z 210ps je blo pa res veselo :lol: :lol:
Glede vožnje: Cupra je res mal nižja in trša, vendar se precej boljše pelje (športnost), boljši sedeži, zavore, res se splača dat več če je možnost. Kar se tehnike tiče in motorja je kr razlika, druga turbina itd..

Kolikor sem jaz dosedaj prebral o Leonih, je zadeva takšna: navaden Leon (torej Reference in Style) so si vsi razen opremljenosti (avtomatska klima, meglenke, ipd..) enaki - če vzameš športno podvozje in npr. 17 ali 18 platišča, dobiš precej na vodljivosti, zaradi tršega podvozja in širših pnevmatik. Veljalo bi edino preverit, ali imata najmočnejša Style motorja 2.0 TDI s 140 KM in 1.8 TFSI s 160 KM močnejše zavore ali ne.

Kar se tiče pa Leona FR in Cupre, to je pa spet drug svet. Dobiš občutno boljše športne sedeže, bolj "dirkaško" nastavljeno podvozje ter za FR in nato še za Cupro za po vsak model dodatno izboljšan krmilni mehanizem ter seveda temu primerne močnejše zavore. Po nekaj prebranih testih, sem povsod zasledil, da je predvsem v ovinkih mogoče opaziti bolj natančen volan in učinkovitejše zavore, napram civilnim Leonom. Nekaj kozmetičnih popravkov, sicer ne veliko pa je tudi v zunanjosti. Drugače pa predlagam pa pogledaš katera avtohiša ima testnega 1.8 TFSI-ja s šprtnih podvozjem pa greš na testno vožnjo, nato pa še kakega uporabnika foruma, ki ima Cupro poprosiš za testno vožnjo, da ugotoviš, kateri motor in koliko dirkaškega Leona potrebuješ :). Med civilnim Leonom z navadnim vzmetenjem ter osnovnim motorjem (1.6, 1.9 TDI) ter 1.8 TFSI Style s športnim podvozjem 160 KM je svetlobna razlika - kot da pelješ drug avto. Od tu dalje pa gre za sicer še vedno za opazne razlike med posameznimi modeli, vendar razlika ni več tako očitna kot v prej navedenem primeru. Vozil vse Leone in za moj stil vožnje je že 1.8 TFSI preveč, da Cupre sploh ne omenjam. Vendar pa pri Style opremi imaš še vedno občutek, da sediš v Leonu, ki ga ima vsak in da nekaj manjka... pri Cupri z rdečimi šivi, 18" kolesi, najbolšimi sedeži in brutalnimi pospeški, je pa to doživetje - takrat slogan Leona dobi smisel (Za tiste, ki verjamemo v vožnjo). Mogoče o motorjih še to: 1.8 TFSI-ja začne tam od 170 dalje počasi zmanjkovati, močnejša agregata pa še bistveno lažje dihata. Pa še nekaj dobiš pri Cupri - možnost, da zadaj pustiš marsikaterega preseratorja z štirimi krogci ali belomodrim krogcem. Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda :shock: :shock: :shock:
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Pe sep 18, 2009 5:47 am

Kael je napisal/-a:
CupraR je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda :shock: :shock: :shock:


hehe, vem da otroško na nek način, sami meni bi to tudi bil velik užitek. Hja, mogoče pa kdaj.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe sep 18, 2009 6:48 am

Kael je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda :shock: :shock: :shock:


da tako je...a kaj ko se najdemo nekateri tudi z serijo 530d in marsikateri načičkan avto pustimo zadaj ;) :D
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Pe sep 18, 2009 7:26 am

adis je napisal/-a:da tako je...a kaj ko se najdemo nekateri tudi z serijo 530d in marsikateri načičkan avto pustimo zadaj ;) :D

Dosedaj sem imel največ težav z izpadi voznikov, oziroma jih videl, ko se omu dobesedno prilepli na odbijač predvsem z zelo mladimi vozniki starih BMW-jev in pa predvsem osnovnimi modeli BMW 5 ter 3. Taki se ponavadi prpelejo z tistimi xenonkami in bliskajo že 3 km za tabo, da najprej misliš, da se gasilci pa rešilc za tabo peleta. Sej vemo, smrtno zavarovan v svoj avto, da je uber alles, potem ga pa tako nedolžno prehitiš nazaj :twisted: . Ni ga čez filing, ko vidiš, da tiši v podn gas, sam da ga nebi prehitu, ampak maš premočan avto, da ga nebi... prej je pa tak lepo blisku, daj umakni se njegovemu uber alles wagnu. S tistimi BMW-ji, ki mu res rečeš BMW (npr. 6ka + M paket) ali kakšna konkretna petka, dosedaj nisem videl takih bedarij (razen ko je bil avto od firme noter pa 4je mlečkoti) Enkrat blinkne, odzadaj še celo vidiš luči, se umakneš, po ga pa zmanka... in tako je tudi prav.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe sep 18, 2009 7:51 am

@keal: tudi sam sem za "foro" gledal po fr-kah in so glede na letnico zelo "poceni" napram drugim športnikom v tej klasi. za cca. 13.000-15.000 dobiš že fr z 200hp-ji in to z letnico 07 kar je več kot odlično a le zmoti notranjost z tisto grdo sredinsko konzolo.

off:
kar se pa bmw tiče pa je letnica 2005 ;)
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Pe sep 18, 2009 8:15 am

@adis: od kdaj ti voziš BMW?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe sep 18, 2009 11:14 am

Slicker je napisal/-a:@adis: od kdaj ti voziš BMW?


off:
tu pa tam 330 d coupe ter 530 d z 19 col alu :D ;) sicer pa resno razmišljam o nakupu takega 530d-ja ;)
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 18, 2009 2:10 pm

hladni je napisal/-a:pa še investiraš 1000eur za navi in krom dodatke za armaturko pa nimaš kaj piskat, ne pretiravajte no. Ni lepa, ni pa nagnusna...jao bože kolk enega obremenjevanja zaradi delčka avta. Ampak roko na srce, meni je važen izgled avta in ostalo, ne pa malenkosti.Potem se bmw 1 td nebi prodajal, pa ima tudi nikakvo armaturko (razn materialov). :roll:


Jp obvezno je vsaj 2 din radio in je rešena zadeva z armaturko :D
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Pe sep 18, 2009 2:17 pm

adis je napisal/-a:
Kael je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda :shock: :shock: :shock:


da tako je...a kaj ko se najdemo nekateri tudi z serijo 530d in marsikateri načičkan avto pustimo zadaj ;) :D


S tem da za eno čipano Cupro rabš vsaj čipanga 535D da lahk zravn pelje :lol: Mal heca, da ne boš mislu da kej zajebavam.

Posledično pa leti tole na dejstvo da so zaradi butaste VAG politike, močnejši Leoni oz vsi Leonu bolj ko ne vizualno isti k.. Zdele pride CupraR vn ki je vizualno enak FR-u (res le detallne razlike) in Cupri. Tista drugačnot ki so jo meli močnejši modeli prve serije je enostavno izginila.

Kar se pa FR-a tiče, vsaj jst raj pol GTI-ja vzamem. Jurja razlike in res ne vidm smisla FR-a kupovat bencinarja!! Drugo je dizel.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Pe sep 18, 2009 2:29 pm

CupraR je napisal/-a:...Zdele pride CupraR vn ki je vizualno enak FR-u...

Boš svoj vozni park posodobil, da se bo ujemal z nickom?! :twisted:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov