Slicker je napisal/-a:zakaj FR boljša izbira za civilno vožnjo? sj FR in cupra sta enaka z razliko notranjosti in mašine. tistih 240HP v cupri pa tut ni tok živčnih da se neb mogu normalno vozit, če se sekiraš zarad tega ker je močnejši. če imaš denar vzemi cupro in je to to.
Matey_ je napisal/-a:Slicker je napisal/-a:zakaj FR boljša izbira za civilno vožnjo? sj FR in cupra sta enaka z razliko notranjosti in mašine. tistih 240HP v cupri pa tut ni tok živčnih da se neb mogu normalno vozit, če se sekiraš zarad tega ker je močnejši. če imaš denar vzemi cupro in je to to.
Se popolnoma strinjam ... pa ob današnji elektroniki 240 BHP sploh ni problem ... edino volan bi znal bit nemiren pri polnem pospeševanju (ampak ne zagotavljam da je tako). Če si jo lahko privoščiš je Cupra definitivno najboljša od Leonov ... nč bat ti kr kupi
LP
Matej
WRC555 je napisal/-a:Prvo sam pri sebi razcisti kaksen avto potrebujes, koliko konjev dejansko potrebujes pod haubo, ker da bi kupil Cupro samo zaradi tega, ker je pac spica in ga ne bi izkoristil na vsake kvatre, je malo mimo...izbire je vec kot dovolj, mogoce ze maalo prevec in se je se tezje odlocit...sicer pa, preizkusi jih ce imas moznost.
Koliko sem spremljal oglase na netu, se Cupre in FR-i dokaj tezko prodajo...to me kar malo cudi, glede na to, da veliko ponujajo za malo denarja.
CupraR je napisal/-a:Sploh ne, volan je čisto miren in to pr čipanem na 285ps. Prov smešno je kako je avto nevtralen, sploh nimaš občutka da je tolk konjev pod havbo. Pr prejšnem 1.8T z 210ps je blo pa res veselo![]()
![]()
Glede vožnje: Cupra je res mal nižja in trša, vendar se precej boljše pelje (športnost), boljši sedeži, zavore, res se splača dat več če je možnost. Kar se tehnike tiče in motorja je kr razlika, druga turbina itd..
Kael je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda![]()
![]()
Kael je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda![]()
![]()
adis je napisal/-a:da tako je...a kaj ko se najdemo nekateri tudi z serijo 530d in marsikateri načičkan avto pustimo zadaj![]()
hladni je napisal/-a:pa še investiraš 1000eur za navi in krom dodatke za armaturko pa nimaš kaj piskat, ne pretiravajte no. Ni lepa, ni pa nagnusna...jao bože kolk enega obremenjevanja zaradi delčka avta. Ampak roko na srce, meni je važen izgled avta in ostalo, ne pa malenkosti.Potem se bmw 1 td nebi prodajal, pa ima tudi nikakvo armaturko (razn materialov).
adis je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Ni ga čez filing, ko se pelješ po omejitvah, ti prileti za rit BMW 5, se mu umakneš na pas da te prehiti, nato pa ga prehitiš nazaj... ko revežu pri 200 motor na noben način ne vleče več, ti se pa lahkotno odpelješ mimo... :P :P :P ... tip iz dvakrat ali trikrat več vrednega avta pa te gleda![]()
![]()
da tako je...a kaj ko se najdemo nekateri tudi z serijo 530d in marsikateri načičkan avto pustimo zadaj![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov