Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

saab, fiat, opel

Napisal/-a PogachnyK Po nov 16, 2009 11:40 am

se opravičujem, če je bilo na to temo že kaj povedano, samo v družini kopujemo saab-a, pa me določene stvari zanimajo

saabi naj bi imeli danes notri fiatove motorje, predvsem dizle jtd, kako to, da so sabovi motorji toliko močnejši? http://saab.si/modeli/9-3-sport-sedan/tehnini-podatki
ali ni tako, da je dti v prencipu jtd, zakaj potem nekateri trdijo, da ko je saab šel na jtd motorje veliko pridobil?

hvala za odgovore
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 16, 2009 11:52 am

Od fiatovih nimajo predvsem dizle, ampak samo dizle. Bencinarji so v glavnem Saab-ovi (morda kakšen oplov).

Od kje tebi, da so "toliko močnejši"?

Naj drugi iščemo zate?

Izvoli: :evil: :roll:

Croma 1.9 Multijet 16v Liberty C.A.
MOTOR
Delovna prostornina (cm) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 320 pri 2000


Delta 1.9 TwinTurbo Multijet 16v Platino

MOTOR
Delovna prostornina (cm³) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 139,5 (190) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 400 pri 2000
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po nov 16, 2009 5:54 pm

Verjetno je mislil 1.9 TiD s 180 konji, ki je očitno še mejčkn bolj navita 150 konjska različica (ni nč vidt, da bi bil BiTurbo).

Drugače je pa oplov motor verjetno še 2.8 V6.
Slika
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK Po nov 16, 2009 6:34 pm

ni tid ampak ttid


vseeno najlepša hvala za odgovore
Zadnjič spremenil PogachnyK, dne Po nov 16, 2009 7:07 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Po nov 16, 2009 6:48 pm

pardon, nisem opazil dvet T-jev pri TTiD (sem samo opis gledal) ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Po nov 16, 2009 7:01 pm

Saj ni BiTurbo ampak je TwinTurbo, BiTurbo so V6 in naprej ki imajo dve ločene turbine, TwinTurbo ima pa v eni rešeno
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po nov 16, 2009 11:36 pm

IcEm4n je napisal/-a:Verjetno je mislil 1.9 TiD s 180 konji, ki je očitno še mejčkn bolj navita 150 konjska različica (ni nč vidt, da bi bil BiTurbo).


Saj sem mu za oba SAAB-ova dizla dal FIAT-ove verzije. Kaj je tu "samo" verjetno?

1.9TiD 150 KM

Največja moč 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor 320 Nm pri 2000 - 2750 vrt./min.
Gorivo Dizel

1.9TTiD 180 KM

Največja moč 132 kW (180 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor M6 400Nm pri 1850-2750 vrt./min.
A6 370 Nm pri 1850-2750 vrt./min.
Gorivo Dizel


Če kdo ne ve, zakaj ima Lancia 190 KM, SAAB pa samo 180 KM - Italijani so zase zadržali malo močnejšo verzijo, drugim prodajajo 10 KM šibkejšo, a motor je v bistvu isti.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To nov 17, 2009 10:01 am

beri moj prejšnji post. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So nov 21, 2009 9:37 pm

Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
PogachnyK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 741
Pridružen: Sr maj 27, 2009 6:39 am

Napisal/-a PogachnyK Po nov 30, 2009 6:23 pm

carloabarth je napisal/-a:Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D


se pavi tid ni italjanski jtd?
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po nov 30, 2009 6:31 pm

PogachnyK je napisal/-a:
carloabarth je napisal/-a:Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte. :D


se pavi tid ni italjanski jtd?


beri :!:

http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov