Croma 1.9 Multijet 16v Liberty C.A.
MOTOR
Delovna prostornina (cm) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 320 pri 2000
Delta 1.9 TwinTurbo Multijet 16v Platino
MOTOR
Delovna prostornina (cm³) 1910
Število valjev 4
Največja moč kW (KM) pri vrt./min 139,5 (190) pri 4000
Največji navor Nm pri vrt./min 400 pri 2000
IcEm4n je napisal/-a:Verjetno je mislil 1.9 TiD s 180 konji, ki je očitno še mejčkn bolj navita 150 konjska različica (ni nč vidt, da bi bil BiTurbo).
1.9TiD 150 KM
Največja moč 110 kW (150 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor 320 Nm pri 2000 - 2750 vrt./min.
Gorivo Dizel
1.9TTiD 180 KM
Največja moč 132 kW (180 KM) pri 4000 vrt./min.
Največji navor M6 400Nm pri 1850-2750 vrt./min.
A6 370 Nm pri 1850-2750 vrt./min.
Gorivo Dizel
PogachnyK je napisal/-a:carloabarth je napisal/-a:Pri Saab-u gre za enak motor z različno nastavitvijo elektronike, ki v eni verziji izkašlja 150 in v drugi 180 konjskih sil. In ta drugi motor nima veze z 190 konjskim twin-stage multijetom iz Lancie Delte.
se pavi tid ni italjanski jtd?
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov