Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Nakup vw tourana !

Napisal/-a King1 Če nov 19, 2009 9:42 pm

Stvar je taka stoji pa takole.
Oče se je odločil, da svojega sharana let: 2003 počasi zamenja za nekaj novejšega oz. novega.Bližamo se namreč 300.000 kilometrom. Zakaj ravno tourana v tej poplavi t.i. malih enoprostorcev se sprašujem tudi jast a zgodba je predolga, da bi jo razlagal v tej temi. Mogoče zaradi tega, ker je sharan že deveti po vrsti, ki je nosil značko vw.

No po posvetovanju z njim in stricem googlom je odločitev padla. Zato tudi tak naslov teme. V izbor sta prišla modela Adventure oz. Edition. Med njima je nekaj razlike kot so: ksenon žarometi z neko funkcijo sledenja ( popravite me če se motim :oops: ), radio z touch screan-om, parkirnimi senzorji in drugačen model litih platišč, ki si jih mimogrede ne želi. Pač leta :P :P . zelo pa si želi ksenon žaromete. Na netu sem gledal in cene so kar različne ( govorim za nove ). Zakaj je to tako? Naj še omenim, da ostaja pri preverjenem 1.9 tdi- ju saj je z njimi prevozil že skoraj miljon kilometrov in jim zaupa. Moči bo za njega in njegov stil vožnje čisto dovolj zato prosim, da se govoričenju o motorju izogibate.

Kaj mi oz. mu priporočate glede na različen nivo opreme med njima.So ksenon luči in ostale malenkosti vredne mislim, da tri tisoč evrov več ali ne.
Prosil bi tudi lastnike touranov na a.com (vem, da jih ni veliko ) @patrik a3, da podajo kakšno mnenje o samem avto (napake, pomanjklivosti, kaj je treba paziti pri nakupu in ostale stvari ), da jih bomo ob nakupu upoštevali. Vseeno to ni malo denarja.

Prosim če nimate kaj za napisat se vzdržite nepotrebnih komentarjev.
Upam pa tudi, da tema o dotičnih modelih ne obstaja, ker če že jo admini lahko prestavijo kamor spada.

Hvala in lep večer.
king1
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Če nov 19, 2009 10:00 pm

Zdravo!
Evo glih danes sem ga naročil vendar Tourana Cross Adventure. Zdle sem cca. 4mesce študiru kak, kerga, kaj , kolko , kje. uf težko je blo. No ampak odločitev je padla. Res pa je da bo 2.0tdi 140KM, ker rabim konje. Če bi se dalo vzeti 1,9tdi z 130konji, nebi nikoli študiral in bi ga vzel.
Jaz bi priporočal adventure opremo, zaradi xenonk, zatemnjenih šip, meglenk, pa parkirnih senzorjev. tist radio na tač screen je pač zadnji krik mode.

Če bi jaz izbiral. bi sigurno vzel Adventure opremo. Pa še lepše feltne ma :D
Glede trgovca pa pojdi od vrat do vrat razen če nimaš točno določenega svojega prodajalca zaradi popustov. Kaj dosti se še ne da več dobit, nekaj pa sigurno :D

Kak je pa avto, kolko bom navdušen pa ti lahko povem konec januarja ko ga dobim, ker čakalni rok je cca. 2 mesca za dizle.

Dober nakup želim!
 
Uporabniški avatar
M-jack
Novinec
 
Prispevkov: 157
Pridružen: Po mar 24, 2008 6:10 pm

Napisal/-a M-jack Če nov 19, 2009 10:05 pm

Pomoje da bi se najbolj splačalo da bi vzel tourana in xenon luči in pa čimmanj zakomplicirana opreme kot npr. touchscreen (vem da je pregleden ampak koliko bi ga on zares potreboval za normalne pomoje delovanje pomoje da je osnovni čisto uredu), za parkirne senzorje nič ne rečem pridejo prav in so dobra stvar tudi če jih ne vzameta pod dodatno opremo se jih lahko še vedno naknadno vgradi. Najboljše bi bilo da bi z očetom se vsedla v dva različno opremljena tourana in pogledala katere stvari zares potrebujeta in kaj ne.

LP
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Pe nov 20, 2009 2:29 pm

M-jack je napisal/-a:Pomoje da bi se najbolj splačalo da bi vzel tourana in xenon luči in pa čimmanj zakomplicirana opreme kot npr. touchscreen (vem da je pregleden ampak koliko bi ga on zares potreboval za normalne pomoje delovanje pomoje da je osnovni čisto uredu), za parkirne senzorje nič ne rečem pridejo prav in so dobra stvar tudi če jih ne vzameta pod dodatno opremo se jih lahko še vedno naknadno vgradi. Najboljše bi bilo da bi z očetom se vsedla v dva različno opremljena tourana in pogledala katere stvari zares potrebujeta in kaj ne.

LP


Glede radia imaš sigurno prav saj je sedel v enem ki ima 310-ko in mi je rekel, da sploh reže za cd nima. :lol: :lol: . Nimam besed. Kot si omenil, da naj se vsede v enega in drugega se je sam on pač ne opazi neke razlike razen platišči in malenkosti.

Danes mislim, da je šel na testno vožnjo ( sicer ga še nisem vprašal po občutkih) ampak ga bom tekom dneva. No za enkrat hvala za informacije in gremo veselo naprej z iskanjem najboljše variante glede avta.

Hvala za pomoč tudi tebi @matej_ in srečno z novim ko ga dobiš.
Še vedno so dobrodošla mnenja in izkušnje voznikov tega avta.

Hvala in lep dan še naprej.
king1
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Pe nov 20, 2009 2:31 pm

mam enega tourana na lagerju. če vas zanima :P (ni pa čisto nov, 40 000km) :P
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Pe nov 20, 2009 2:34 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:mam enega tourana na lagerju. če vas zanima :P (ni pa čisto nov, 40 000km) :P


Lahko kaj več poveš o njem. Lahko tudi na zasebno ali pa v temi. kakor želiš.
A slučajno misliš tvojega. :P :P

P.s. tebe sem čakal v tej temi, ker vem, da si lastnik podobnega.

hvala
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So nov 21, 2009 12:28 am

Kako je pri touranih Tdijih z vztrajniki, baje da crkujejo nenormalno?
Tudi kolega na tdi golf4 ma ze v 80.000km drugega hin...
Slab material?
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So nov 21, 2009 9:52 am

@king1: vse je odvisno od potreb in želja tvojega očeta ter seveda debeline denarnice. Za nekoga, ki se pretežno vozi sam, ali pa vozi naokoli kakšno večjo vendar ne zelo težko stvar in ne potrebuje pospeškov, je motor 1.9 TDI odlična izbira - če paziš kako voziš, si na avtocesti malo hitrejši od kamionov je poraba pod 6 litri brez težav, če a pa stiskaš, pa tudi 10 litrov ni problem. Je pa motor za take razmere dovolj močan, klima shladi, prostora je dovolj :). Na vsak način pa, da se ne bosta zaletela, predlagam testno vožnjo - za vsenamensko uporabo je vseeno 2.0 TDI boljša izbira, vendar vsakomur svoje ane.

Sedaj pa gremo k opremi: tukaj imaš cel trop mladih ljudi, katerim se (nam) dopade če maš touch screen radio, pa daš noter 20 cdjev z mpji, pa da so fajn temnjena stekla ipd bedarije, vprašanje pa je kaj je všeč tvojemu očetu. Če mu je vseeno za videz avtomobila (pač črna plastika, gume so iste dimenzije, vsa stekla iste barve ne da je zadnji del temnjen), ne namerava uporabljat touch screenm radia ter zna parkirat, se mi zdi bedarija ven vreč 3.000 € in več za kup stvari, za katere vem, da jih ne potrebujem. Mamljivi sta dve stvari:
- smerno prilagodljivi xenonski žarometi: zdej me bo verjetno kdo napadel, vendar tudi xenon ni ultra super duper zadeva, je pa roko na srce napram povsem navadnim žarnicam, ki so sicer zraven svelobno leto boljša rešitev. Če se tvoj oče vozi petkrat na leto ponoči, pa še to po avtocesti, je vlagat v xenonske žaromete za moje pojme bedarija. Za avtocesto, mestno vožnjo s xenonom dobiš sicer malo boljšo vidljivost, vendar ni vredno 1.3000 € (za moje pojme). Če pa se voziš precej ponoči po regionalkah, ki niso osvetljene, imajo dosti ovinkov tudi tiste 90 stopinjske, e tukaj pa xenon zablesti v svoji moči. Namreč tukaj vidiš kot bi peljal podnevi, luči ti svetijo v ovinek (omogoča varnejšo in hitrejšo vožjo), v najostrejših ovinkih se ti prižgeta še meglenki in ti osvetli del ceste, kamor zavijaš (uporabo za videt kako bankino, skrit kamen) - za take ceste in razmere je pa xenon res ultra super duper - če vozi ata po takih cestah, obvezen nakup. Če je pa to trikrat na leto, bo pa po mojem nakup kvalitetnih običajnih žarnic (povečana svetilnost) zadovoljila njegove potrebe. Namreč v extremnih razmerah, kot je megla, temna noč in dež ter gladek asfalt tudi xenon zmrzne. Recimo če poznaš ceste Celje-Velenje - pol leta nazaj ponoči je deževalo. Kljub xenonu v Touranu sem se pelu 40 ker nisem videl ama ništa - da mam luči prižgane se sploh ni poznalo.
- parkirni sistem: za moje pojme je Tourana zaradi velikih steklenih površin zelo enostavno parkirat, predvsem bistveno lažje kot parkiram svojega Leona, še pred tem Toleda ipd. Tako, da če je ata dosedaj dobro parkiral Sharana, je stvar debate če to rabi. Je pa res, da je doplačilo toliko nizko, da ko se prvič kam nasloniš, imaš več stroškov...

Osebno bi šel v salon in pogledal, ali so to res edine razlike med avtomobiloma (tvoje navedbe). Npr. ogledal bi si še kakšno je dno (kuferaun) v obeh Touranih, ali so sedeži enaki (pazi na nastavljanje sedežev - ledveni predel), blago na sedežih, imata hlajen predal pri sovozniku, se dajo pri obeh sedeži popolnoma odstranit?, kakšne so gume na enem in drugem ipd. in se na podlagi tega odločil za nakup:
- vem, da ko je mama kupovala Tourana (redna cena 29.000 € - kup dodatne opreme) je doplačala za ravno v prtlažniku npr. in sedaj brez težav fura cucka in njegov box.
- gume so ponavadi na slabše opremljenih verzijah slabše (npr. na Leonu Reference dobiš Michelin Energy saver, pri Stylance pa Potenzo). Še nekaj pazit - kupite dobro zimsko obutev: letne gume 17" bridgestone potenza - Tourana lahko pelješ kot po tračnicah (+ športno podvozje) nato pride zima in da mat gor 15" ke od save 3 leta stare. Čim je bila malo mokra cesta, mi je v avtu v vsakem ovinku vklopil ESP, zavorna pot dolga kot, da ustavljam tramvaj ipd. Sedaj je kupila nove gume, se je lega bistveno izboljšala, vendar mislim, da bi avto bil lepše vozen na 16" zimskih gumah - dimenzijo 15" odsvetujem (kljub temu, da so za sneg boljše ožje gume). Primerjava med Leonom (navadno podvozje) in Touranom (športno podvozje) glede lege sicer ni najbolj na mestu, vendar če poleti mami v Touranu ne morem sledit v ovinkih, pozimi ko mam pa js 16"ke, ona pa 15" ke ter bistveno kvalitetnejše gume (nove letos), bo že nekaj na tem.

Skratka sam bi šel v smeri, da bi pogledal koliko stane xenon in ali je pri cenejšem Touranu mogoče naročati dodatno opremo. Občutek imam, da tvoj ata ne potrebuje šminke, ampak funkcionalno uporaben avto in ne vidim razloga (v kolikor imaš lahko doplačila) zakaj bi plačeval konec koncev zavarovanje za 3.000 € dražji avto in kupil stvari ki so ti brezvezne. Če je xenon npr. 1300 €, bi mogoče tvoj foter vzel še ravno dno, pa stropne predalčke, pa recimo zimski paket (odmrzovanje šob za pranje stekel,...) in tako bistveno bolj modro porabil 3.000 €, če jih že mora. Mislim, da razumeš kaj hočem povedat. Glede cen pa dobro privijajta trgovce, kajti rezerve imajo kljub so called popustu (drugo leto pride nov Touran) imajo precej. Taktita ki vedno užge je, da zbreš čim več ponudb + avto.net, pogledaš za kako čimbolj zakotno vas, kjer prodajajo WV-jev, jih stisneš in dobiš željeno ceno. Npr. v centru Ljubljane boš teže iztisnil zadnje € popusta, kot pri enem vaškem prodajalcu WVjev.

Kar se pa okvar tiče je pa takole: mat zida hišo, tak da v avtu fura občasno tudi kakšen gradbeni material, smeti, psa, box in če bi ga dali sčistit, bi avto razen nekaj prask bil kot nov (notranjost trpežna). Imela ga je na servisu enkrat zaradi ckrjenga radia, 3x zaradi menjave nosilca zadnje šipe (šipa padla v vrata), sliši se ventilator klime (baje serijski problem), avto pije olje (vsakih 7.000 do 8.000 dobi napis, da je nivo olja prenizek pa ga dolije), poraba je okoli 8 - 9 litrov (zaradi vožnje od prvega kilometra na full, šaltanje na 3000 rpm dost mestne vožnje, klima na ful, krama v avtu), par crkjenih žarnic. Vse ostalo OK. Kar se tiče dvomasovnih vztrajnikov - kolikor sem izvedel po kanalih s strani Seata (isti motorji) so problemi s temi vztrajniki končani v letu 2008).
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So nov 21, 2009 11:05 am

Samo xenonski žarometi pri VWju dobro držijo svojo ceno. Namreč pri BMW seriji 3 je bilo doplačilo zanje cca. 800 EUR.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So nov 21, 2009 11:46 am

@ kael

:shock: :shock: :shock: :shock: , tole je res spisano tako kot sem želel in s tem sem dobil zelo veliko informacij, ki jih potrebujem. Še enkrat hvala za čas, ki si ga namenil, da si tale post spisal.

No želje so približno take: v osnovi si on želi ksenon, črna barva avta, temna stekla od b stebrička do zadka in pa predvsem in samo 16 col platišča. Ostale pomembne stvari imajo pa že vsi modeli (abs, esp air bag, klima in podobne zadeve). Avta ne rabi za šminko, ker je za to že prestar :P ampak za delo, kar pa pomeni veliko časa v avtu. Ker dela zelo veliko kilometrov si želi pač star a preverjen agregat 1.9tdi in mu 2.0 tdi sploh ne odgovarja. Ne vem zakaj. Seveda pa mora biti vse bolj enostavno za uporabo ( radio in podobne zadeve), da se človek ne bo eno leto učil kako uporabljati in nastavljati določene stvari v avtu.

Nisem pa vedel, da je kar nekaj problemov z tem agregatom in čudno se mi zdi, da lahko popije toliko olja saj njegov sharan 1.9 tdi z okoli 300.000km ne pije olja skoraj nič na servisni interval. Poraba je tudi zanimiva saj vsak liter manj od sedaj pomeni kar dosti, če gledamo na prevoženo kilometrino. No sej ne rečem, da sharan popije veliko ampak vseeno.
Sem pa tudi že dobil ponudbo za vožnjo tako, da naslednji teden greva na njo in bova videla kako mu odgovarja celoten avto in samo počutje v njem.

Hvala za odgovore in v tej smeri uporabnih postov lahko nadaljujemo debato.

lp king1
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael So nov 21, 2009 12:05 pm

@king1: daj še enkrat preberi post. Na sumu imam, da mamin Touran popije toliko olja, ker avto ni bil pravilno uvožen in zaradi njenega načina vožnje (od 0 km šaltanje na 3000 rpm, tiščanje, kratke relacije ipd). Sam imam v Leonu isti motor, le da ima avto prestavo manj, pa mi na vsakem servisu ne manjka nič olja (max dosedaj 1 dcl). Tako, da ponavadi je tako: motor in avto ti služita tako, kot z njima ravnaš (razen če je res avto generalni serijski kiks).
O motorju 1.9 TDI posebej tej izvedenki s 105 KM smo že ogromno napisali. Je pa to trenutno v celotni WV grupi še vedno najstarejši in najbolj preverjen dizelski motor, tako da brez skrbi. Je pa res, da je napram staremu 1.9 TDI s 110 KM nekoliko bolj žejen in malo bol len. Malo pobrskaj po forumu, pa boš našel vse živo.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 So nov 21, 2009 10:14 pm

Kael je napisal/-a:@king1: daj še enkrat preberi post. Na sumu imam, da mamin Touran popije toliko olja, ker avto ni bil pravilno uvožen in zaradi njenega načina vožnje (od 0 km šaltanje na 3000 rpm, tiščanje, kratke relacije ipd). Sam imam v Leonu isti motor, le da ima avto prestavo manj, pa mi na vsakem servisu ne manjka nič olja (max dosedaj 1 dcl). Tako, da ponavadi je tako: motor in avto ti služita tako, kot z njima ravnaš (razen če je res avto generalni serijski kiks).
O motorju 1.9 TDI posebej tej izvedenki s 105 KM smo že ogromno napisali. Je pa to trenutno v celotni WV grupi še vedno najstarejši in najbolj preverjen dizelski motor, tako da brez skrbi. Je pa res, da je napram staremu 1.9 TDI s 110 KM nekoliko bolj žejen in malo bol len. Malo pobrskaj po forumu, pa boš našel vse živo.


Ja verjetno imaš prav posebej pa če ga je tako ulavfavala tako, da ga je tiščala od novega naprej. Tega početja vseeno ne razumem ampak vsak po svoje za svoj denar.
Vem, da je o tem motorju veliko napisanega a vseeno je veliko različnih pogledov in mnenj o njem. Očitno velja rek sto ljudi sto čudi tudi pri tem motorju.

Hvala za info in bom poročal kako se bo stvar odvijala naprej in kaj se bomo odločili glede samega avta.

lp
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic So nov 21, 2009 11:23 pm

Ker dela zelo veliko kilometrov si želi pač star a preverjen agregat 1.9tdi in mu 2.0 tdi sploh ne odgovarja.
A to je on že kdaj sprobal ali se je vnaprej kar odločil da mu ne odgovarja? (tako kot fotri dostikrat radi počnejo) :D

Namreč, kot je namignil že Kael, novi 1.9 TDI 105 KM ni identičen kot 'stari' 1.9 TDI, kot ga pozna fotr iz 2003 sharana.

Sem vozil tourana z obema motorjema in je tako: pri obeh je menjalnik s 6 prestavami, a pri 1.9 ima precej krajša prestavna razmerja. Zaradi tega se zdi 1.9 podobno (če ne bolj) poskočen kot 2.0, vendar za 130 km/h je pri 2.0 TDI cca 2500-2600 obratov, pri 1.9 pa 3100-3200 obratov. Razlika, ki se pozna na ušesih in gotovo tudi na porabi.

1.9 je torej OK, če bo avto bolj poredko videl avtocesto (ali če bo po AC ponavadi vozil 100 kmh ali manj), sicer pa je morda vredno razmisliti o 2.0 TDI...
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne nov 22, 2009 8:40 am

sonic je napisal/-a:
Ker dela zelo veliko kilometrov si želi pač star a preverjen agregat 1.9tdi in mu 2.0 tdi sploh ne odgovarja.
A to je on že kdaj sprobal ali se je vnaprej kar odločil da mu ne odgovarja? (tako kot fotri dostikrat radi počnejo) :D

Namreč, kot je namignil že Kael, novi 1.9 TDI 105 KM ni identičen kot 'stari' 1.9 TDI, kot ga pozna fotr iz 2003 sharana.



Ja prav si ugotovil. 2.0 tdi -ja še ni vozil ampak se je kar sam odločil, da bi mu bolje odgovarjal. Kaj, da rečem zdej ima 1.9 tdi 85 kw z šestimi prestavami in avto glede na svojo težo kar solidno pospešuje. Očitno več ne potrebuje. Imeli smo tudi prejšnega sharana letnik 1998 z 1.9 tdi-jem, ki pa je bil stari dobri 81 kw. Pa je med njima bila kar velika razlika glede same vožnje in pospeševanja. Verjetno on misli, da je touran pač toliko lažji in se tistih 10 konjev pač ne bo poznalo.

Mislim, da bo jutri, ko greva na vožnjo stvar jasna in se bomo potem odločali naprej kako in kaj. Samo imam vseeno občutek, da ga bo težko prepričati v nakup 2.0 tdi-ja.
Bomo videli ali ga bo pusti hladnega ali mu bo dovolj za njegove potrebe.

Hvala za koristne informacije in prijaznost pri svetovanju.

lp
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Ne nov 22, 2009 10:05 am

Še to bi rad rekel. na VW strani i maš konfugurator vozl s cenami. Ni slabo, da si ogledata kaj spada pod serijsko opremo in kaj se da dokupit. Ko so mi pri več avtohišah delali ponudbo za avto so imeli interni konfigurator, kjer imajo cene identične tem na strani in nekako točno veš kolko te pride tak model. Seveda potem pa prodajalec da še nekaj popusta in izbereš najugodnejšega/najprimernejšega. Nekaj hudo dost popusta ne boš dobil, vsaj men so samo pri eni a.hiši od petih vprašanih dali popust glede na to akcijsko ceno adventure. Men je bilo bolj kot najugodnejša ponudba tudi pomembno, da recimo v primeru okvar ali pa česarkoli drugega nudijo oreng in pošten servis ter da "stojijo zadaj" za avtom se pravi da so zmeraj na razpolago. Pa tudi dva avta smo že kupli pri njih in je bilo zmeraj vse tipi topi, pa še kaj več.

Verjetno je pa tudi res, da so me mal postrani gledali v drugih a.hišah, da kupujem avto za 30k€ star sem pa 25let pa zgledam ko smrkavc. In to me full razpi.zdi, da te kr ocenijo kak zgledaš in se te po domače losajo. Dober je pač da avta ne kupiš pri takih.
lp
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne nov 22, 2009 11:35 am

Sam imam pa drugačne izkušnje glede internetnega cenika in programa pri VW prodajalcih. Predvsem pri Passatu je bilo kar nekaj razlik, oziroma so bile cene v konfiguratorju nižje kot dejansko.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Ne nov 22, 2009 11:41 am

@matej_ hvala za idejo bova pogledala tudi v tej smeri.
Glede servisa pa imaš tudi prav.

Kar pa se tiče tvojih let in nakupa avta za 30. tisočakov pa je to živa resnica. Še vedno je preveč tega, da se človeka sodi po obleki in letih. To je čisto zgrešena politika a vendar proti temu ne moremo nič.Če si resen in te postrani gledajo se pač obrneš in denar neseš drugam. Čisto enostavno.

lp
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Ne nov 22, 2009 2:55 pm

sonic je napisal/-a:
Ker dela zelo veliko kilometrov si želi pač star a preverjen agregat 1.9tdi in mu 2.0 tdi sploh ne odgovarja.
A to je on že kdaj sprobal ali se je vnaprej kar odločil da mu ne odgovarja? (tako kot fotri dostikrat radi počnejo) :D

Namreč, kot je namignil že Kael, novi 1.9 TDI 105 KM ni identičen kot 'stari' 1.9 TDI, kot ga pozna fotr iz 2003 sharana.

Sem vozil tourana z obema motorjema in je tako: pri obeh je menjalnik s 6 prestavami, a pri 1.9 ima precej krajša prestavna razmerja. Zaradi tega se zdi 1.9 podobno (če ne bolj) poskočen kot 2.0, vendar za 130 km/h je pri 2.0 TDI cca 2500-2600 obratov, pri 1.9 pa 3100-3200 obratov. Razlika, ki se pozna na ušesih in gotovo tudi na porabi.

1.9 je torej OK, če bo avto bolj poredko videl avtocesto (ali če bo po AC ponavadi vozil 100 kmh ali manj), sicer pa je morda vredno razmisliti o 2.0 TDI...


Ob brata 1.9TDI v ocativi (2006, 80.000km) cuka in ne znajo popravit, kar se mi zdi :x (na servisu so rekli, da je to pogosta napaka in včas pomaga če na novo naložijo računanik, včas pa ne.)
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Ne nov 22, 2009 3:03 pm

 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne nov 22, 2009 3:52 pm

nevermind je napisal/-a:http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-touran-2.0-tdi_58765.html

Poglejte si tabelo.

:jao:

Saj ne, da gre za tri leta star test avtomobila, ki je vmes doživel že zelo konkretno prenovo in izboljšave?! :roll:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov