Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
bvb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: So mar 01, 2008 4:48 pm

Audi a6 2,0 tdi letnik 06

Napisal/-a bvb To nov 24, 2009 1:15 pm

Malce me zanima kakšni so stroški vzdrževanja in registracija. Npr to me zanima, če je kaj dražje vzdrževanje z 2,0 tdi mašino od manjšega brata a4? In če je registracija kaj dražja ker je a6 malce višji razred?!
 
h4ck
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 583
Pridružen: So nov 04, 2006 2:25 pm

Re: Audi a6 2,0 tdi letnik 06

Napisal/-a h4ck To nov 24, 2009 1:19 pm

bvb je napisal/-a:Malce me zanima kakšni so stroški vzdrževanja in registracija. Npr to me zanima, če je kaj dražje vzdrževanje z 2,0 tdi mašino od manjšega brata a4? In če je registracija kaj dražja ker je a6 malce višji razred?!


Zavarovanje je isto.. saj je isti motor in isti KW ( znesek zavarovanja pac odvisen kaj bos zavaroval ) , cestnina je ista .. Za vzdrzevanje pa malo poisci po forumu ali pa pocakaj da se kdo napise ki ima tak motor.

lp
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 To nov 24, 2009 1:24 pm

registracija(zavarovanje) ne igra nobene vloge na rang vozila... razlika je le pri kasku , ker se gleda vrednost vozila....

..vzdrževanje naj bi bilo enako (je motor popolnoma enak)kot pri a4...razen če imajo na servisu različne urne postavke za rang vozila....

...no zdej je pa treba počakati samo še junake da se javijo in pišejo da ta motor ni za v a6, in zakaj sprašuješ po stroških če kupuješ tak avto....

lep dan še naprej...
 
bvb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: So mar 01, 2008 4:48 pm

Napisal/-a bvb To nov 24, 2009 1:30 pm

Hvala za odgovore. Se mi je zdelo, da to ne igra nobene vloge edino, ko zavaruješ proti kraji vozila je dražje, ker je avto več vreden.

Hja moral sem prašati tole iz čisto informativne narave. :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 24, 2009 1:45 pm

Bolj kot malenkost dražje vzdrževanje te bodo zadela kakšna večja popravila - če boš kupil slabo vzdrževan avto ali tak, ki bo imel precej prevrten števec.
Če zgodovine avta ne poznaš, poglej temo "Nategatorji" oz preveri prodajalca.
 
bvb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: So mar 01, 2008 4:48 pm

Napisal/-a bvb To nov 24, 2009 1:54 pm

Zgodovino dobro poznam, imel ga je slovenec, ki ga je kupil v Slo ter ga je redno vzdrževal (en direktor). Tok da to mislim neb smil biti problem.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 24, 2009 4:52 pm

Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.

Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 24, 2009 5:36 pm

hladni je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.

Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.


:cry


Smešno, ampak resnično. A hladni? 8)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 To nov 24, 2009 5:47 pm

Če avto poznaš pa vse mislim da nimaš skrbi. Reg in cestni sklad isto za vse 2.0 tdi, višji je edino kasko, ki se gre glede na novo vrednost vozila.
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To nov 24, 2009 6:32 pm

Jože20 je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.

Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.


:cry


Smešno, ampak resnično. A hladni? 8)


off:
tebi jaz resnično in zadnjič rečem, da pazi na tekst, ki ga pišeš... :!:
ne piši neumnosti in ne sodeluj v temah za katere nimaš "tri čiste" ok?
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay To nov 24, 2009 6:36 pm

res je, da je 3.0 Tdi prava izbira in prava vožnja za A6, ampak sem sprobal avanta 2.0 tdi in tudi ni tako napačen motor. V bistvu si ne kupiš A6 za divjat od semaforja do semaforja.

Poraba je malenkost nižja, registracija in cestnina krepko. Po vzdržljivosti pa vodi 3.0tdi.
še vedno pa je 2.0tdi boljši za peljat kot 2.4 v6.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 24, 2009 7:00 pm

adis je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:
hladni je napisal/-a:
Jože20 je napisal/-a:Jaz se nebi igral z 2.0 TDI-em, preveč riskantno.

Js bi uzel 3.0 TDI, to pa za sabo povleče en kup stroškov, ampak boš vsaj manj porabil za izredne servise.


:cry


Smešno, ampak resnično. A hladni? 8)


off:
tebi jaz resnično in zadnjič rečem, da pazi na tekst, ki ga pišeš... :!:
ne piši neumnosti in ne sodeluj v temah za katere nimaš "tri čiste" ok?


Nerazumem, kaj sem narobe rekel.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing To nov 24, 2009 7:04 pm

@joze20: govori iz izkušenj, dejstev, poznanj, ne pa izražati nekaj kar ti za trenutek preskoči v glavi. Predvidevam da se audiju nisi prebližal bolj kot na semaforju, torej...(razen če ni spet ata, mama, stric in podobne čungalunge)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 To nov 24, 2009 7:12 pm

Sej sem govoril iz poznanj in dejstev zato pa sem priporočal 3.0 TDI, namesto 2.0 TDI.
In ne zaradi pohdranjenosti, ampak zaradi same zanesljivosti 2.0 TDI agregata, ki je roko na srce; slaba. In vsi tisti, ki se vneto trdili da so kao napake popravljene, imate narobe, lahko vprašate na bližnjih servisih.

Jaz imam kolega, ki dela pri Berusu in vem kako je.
Zadnjič spremenil Jože20, dne To nov 24, 2009 7:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis To nov 24, 2009 7:13 pm

Jože20 je napisal/-a:Sej sem govoril iz poznanj in dejstev zato pa sem priporočal 3.0 TDI, namesto 2.0 TDI.


a znaš brati naslov teme? kaj avtor kupuje oz. kaj se mu nudi kot nakup? KDO je sploh omenil 3.0 tdi ?
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench To nov 24, 2009 7:38 pm

Glede performansov.
Avto potegne čisto solidno in tudi nad 120 pa vse do 150/160 gre presenetljivo dobro, sploh glede na to da ima 1700kg in 140konjev. Jaz sem sicer vozil ročni menjalnik.
Ni pa dirkalnik in po mojem mnenju je še vedno prešvoh za ta razred.

@Avtorju teme; će že gledaš 2,0 tdi vzami raje A4 ali passata z boljšo opremo za isti denar. Filing bo boljši kot v slabo opremljenem A6.
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiBoy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1534
Pridružen: So jul 01, 2006 1:17 pm
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a AudiBoy To nov 24, 2009 9:40 pm

Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.
[size=75]Volvo. For life.[/size]
 
bvb
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: So mar 01, 2008 4:48 pm

Napisal/-a bvb Sr nov 25, 2009 6:07 pm

Če bo kriza z konji je itak tu še čip tuning, ki da dodatnih 30 konjev.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Sr nov 25, 2009 10:09 pm

Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.

No ja. Ni vse v zmogljivostih. Ampak jaz 4 valjnega dizla nočem imeti v limuzini tipa A6. Ker je enostavno preveč češko vse skupaj. V ta razred sodi šestak (dizel ali bencinc).
Obstaja tudi čip za kultiviranost? :tomidelej: :wink:
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Če nov 26, 2009 2:11 pm

Dr.M3 je napisal/-a:
Cip v 2.0 TDI naredi svoje - 170 konjev, kar je ravno prav.

No ja. Ni vse v zmogljivostih. Ampak jaz 4 valjnega dizla nočem imeti v limuzini tipa A6. Ker je enostavno preveč češko vse skupaj. V ta razred sodi šestak (dizel ali bencinc).
Obstaja tudi čip za kultiviranost? :tomidelej: :wink:


Se čist strinjam s tabo, 2.0 TDI paše v razne A4, Passat pa tak rang. Pa tut čip gor al pa dol, osnova je še zmeri ista.

LP
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov