corsa16v je napisal/-a: je pa vzpodbudno, da je vgrajen mitshubishijem motor, ki ima vgrajeno pogonsko verigo...
CHAN je napisal/-a:Minus zna biti tudi dokaj požrešni 2.3 bencinski motor z dokaj "zastarelim" avtomatskim menjalnikom.
cruiser1 je napisal/-a:CHAN je napisal/-a:Minus zna biti tudi dokaj požrešni 2.3 bencinski motor z dokaj "zastarelim" avtomatskim menjalnikom.
Kakšno porabo ima ta motor ne vem, ampak pomojem ni ravno nek požeruh. Je pa odvisno kaj je zate velika poraba pri takem avtomobilu. Kaj pa je tako zelo zastarelega pri menjalniku? Najbolj pomebno je, da bo dolgo dobro delal in ob rednem in pravilnem vzdrževanju tudi bo.
Prodal ga boš res zelo težko oziroma z zelo veliko izgubo.
Avto oblikovno res ni nič posebnega sicer pa ne vem kaj lepšega (novega) se dobi za ta denar.
Moje mnenje je, da ga NE kupiš, ker te preveč skrbi in kompliciraš pri vsaj zame dokaj nepomebnih stvareh. Pa še všeč ti ni.
CHAN je napisal/-a:Vendar, poraba ter menjalnik sta še kako pomembna dejavnika. Že tovarna navaja kombinirano porabo 8.9l bencina, kar se v realnosti kaj kmalu prezrcali v vsaj 2 l višjo - to pa je že dokaj nekonkurenčna poraba med današnjo konkurenco. Menjalnik s svojimi 4 stopnjami tudi ni več v koraku s časom, čeravno je najbrž zelo ameriško uglajen ter dovolj dober za povprečnega uporabnika.
CHAN je napisal/-a:, nekaj komponent najbrž izvira še iz časa poroke z Daimlerjem (tudi večja natančnost izdelave).
Ivan36 je napisal/-a: in na srečo ima tisti celo električni pomik voznikovega sedeža
Ivan36 je napisal/-a:Saj v tem je pa čar tega modelaglih v PON. sem v NG sedel v njem ( prazen acu) drugače ima tisti BBE sound tudi DVD not
točno bere DVDje in na srečo ima tisti celo električni pomik voznikovega sedeža
zanimisivost pa je ta, da je tisti model za Mehiko narejen
![]()
![]()
. Izgled pa je 10 točk sploh na tistih ogromnih kolesih
Mislim pa ,da se ga da kupiti tudi za okol 15990€ samo, da se keri odloči
CHAN je napisal/-a:Bencinski konkuretni srednjega razreda se ponašajo z motorji manjših prostornin, posledične manjše porabe, menjalniki z dvema sklopkama, ipd...
~toMmy~ je napisal/-a:Osebno bi za ta denar izbral veliko bolje motoriziranega in modernejšega predstavnika tega razreda, a bi pač bil eden izmed mnogih.
Templar je napisal/-a:Mogoče bo koga to presenetilo vendar jaz bi se za tako eksotiko odločil takoj. Zakaj?
-motor je relativno nov in bo z nekaj predelave in dodelave (2 generacija tega motorja) bo v novi sonati/i40, kar pomeni da ti ga lahko znajo in servisirajo tudi na hyundai servisu če je treba. Glede na to da vsaj dve od treh znamk delata precej kvalitetne motorje mislim da ni to samo plus
-ekskluziviteta proti raznim nemcem in japoncem
-precej precej opreme, ki jo zgornji ponujajo v premium paketih
-predelava na plin reši problem porabe katere krivec je edino avtomatski menjalnik, ki pa je kljub vsemu verjetno čisto na nivoju za križarjenje ter mestno in primestno vožnjo, hitrostni rekordov pa res ne bo podiral. Poraba pa se po moje giblje med 8-12l/100km kar s plinom postane precej znosno.
Takega avta ne prodajaš po 5ih letih. Tak avto voziš dokler se ne razpade ali pa postane klasika. Torej vsaj minimalno 10 let(ko že tako katerikoli avto tudi za več denarja nov ni vreden več kot kakega tisočaka ali dva), kar pa bi morala tako motor, kot menjalnik morala preživeti samo ob rednem servisiranju(kar pa je tudi najbolj pomembno). Glede na ceno ga verjetno še z malo dopolnjeno opremo dobiš še vedno za pod 20k kar pomeni na leto še vedno manj kot 2000€ za avto, kot ga nima nihče na cesti.
~toMmy~ je napisal/-a:Osebno bi za ta denar izbral veliko bolje motoriziranega in modernejšega predstavnika tega razreda, a bi pač bil eden izmed mnogih.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov