Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

VW Crafter : Fiat Ducato

Napisal/-a Uniqe Sr jan 20, 2010 6:13 pm

Pozdravljeni, kupujem torej kombi in se odločam med tema dvema, Crafter 5 valjni motor 2.5 in pa Ducato z motorjem 2.3 Multijet. Zanimajo med predvsem zanesljivost in pa vozne lastnosti. Vozil sem že Peugeota, Renaultovega Mastra, Fordovega Transita vendar te odpadejo zaradi problemov pri Peugeotu ki smo ga imeli, Ford zarad karakteristik ki nam ne ustrezajo in pa Master zaradi slabo oblikovanega tovornega prostora in stare oblike, ki je ista že veliko let. Imamo tudi ponudbo Citroena ki je najugodnejši vendar naj bi imel Fiat boljši motor. Naj povem da je razlika v ceni malo manj kot 3000 evrov, Crafter stane 24.000 z DDV, Ducato pa 21.000 z DDV. Oprema je skoraj ista, minus Ducata je le da nima tempomata, ki pa bo na relacijah ki jih bomo opravljali prišel zelo prav.

Zanima me če ima kdo kakšne teste oziroma predstavitve obeh vozil v video ali kakršnikoli obliki.

Hvala.

Aljaž
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr jan 20, 2010 6:25 pm

Kolikor jaz vem je fiat ducato pometel z vso konkurenco
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=902
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Sr jan 20, 2010 6:45 pm

V službi med drugimi vozim tudi Crafterja 2.5 tdi 136hp. Med tema bi se skoraj zagotovo odločil za Crafterja. Sicer najdem za to le dva razloga; udobnejši sedeži in pa nekoliko všečnejši design.
Drugače se mi pa na crafterju ne dopade zelo kratko prestavno razmerje. In pa vzel bi močnejšo različico tega motorja saj se mi zdi, da mu ob polni obremenitvi (malenkost) manjka moči.

P.S. Pozabil dodati, Crafterju sorodna zadeva je MB Sprinter.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

Napisal/-a Uniqe Sr jan 20, 2010 6:55 pm

Tudi meni je Crafter za pogledat lepši, sedi se res bolje, v Boxerju kjer je notranjost identična Ducatu, se mi sedeži res niso zdeli najbolj udobni. Glede moči pa je tako, da ga potrebujemo bolj za volumen kot za težo, zato se mi zdi da to ni glavnega pomena.

Hvala za link, bom preštudiral. Odločitev je težka saj je na Crafterju nekaj detajlov, ki jih Ducato nima vendar se mi to še ne zdi prava podlaga za odločitev. Razmišljam predvsem o tem kako bo z vozilom ko bo izven garancije. Pozabil pa sem omenit še da ima Ducato daljši servisni interval in sicer na 45tkm tako da glede tega je ugodnejši vendar to ni bistvenega pomena.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 20, 2010 7:40 pm

Za Crafterja ne vem,vam pa da zna bit Sprinter po enem letu že tu pa tam rjast,oba pa imata probleme z volansko letvijo ki kmalu po novi dobi luft.Če zadevo ugotoviš še v garancijskem roku ni problema...Če pa se odločiš za Ducata pa naredi sam sebi uslugo in mu olje menjaj vsaj na 25000 km,ker mene noben ne prepriča da olje pri tako malem motorju zdrži 45000 km.
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

Napisal/-a Uniqe Sr jan 20, 2010 7:44 pm

No to sem tudi rekel prodajalcu ampak zatrjujejo da ni treba. A je poleg volanske letve še kakšna taka tipična napaka?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 20, 2010 8:22 pm

Bojo drugi povedal,jaz vem sam kar se tiče podvozja,ker delam pač na optiki in jih je ene par prišlo z že zamenjano letvijo drugih par pa sem zavrnil ravno zaradi lufta v letvi.Bodi pa pozoren na obrabo sprednjih pnevmatik ki se znajo dokaj hitro zlizat po zunanjih robovih in če to porajtaš takoj na servis in naj delajo optiko.
 
Uporabniški avatar
mr.moto
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So maj 27, 2006 3:01 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a mr.moto Sr jan 20, 2010 8:32 pm

Osebno nisem nikoli razmišljal o taki primerjavi, ker sem bil prepričan da je Crafter bistveno dražji.

Pri Jumperju ti lahko povem, da je bilo kar nekaj napak. Okvara menjalnika pri 20.000 km in popokani zvari nosilne konstrukcije sta dve stvari, ki sta mi naredila zelo slab vtis o vozilu.

Prednost, ki bi jo pripisal Crafterju je zadnji pogon. Spet odvisno od dejavnosti, kateri bo vozilo služilo.
Slika
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Sr jan 20, 2010 8:36 pm

čare je napisal/-a:Za Crafterja ne vem,vam pa da zna bit Sprinter po enem letu že tu pa tam rjast,oba pa imata probleme z volansko letvijo ki kmalu po novi dobi luft.Če zadevo ugotoviš še v garancijskem roku ni problema...Če pa se odločiš za Ducata pa naredi sam sebi uslugo in mu olje menjaj vsaj na 25000 km,ker mene noben ne prepriča da olje pri tako malem motorju zdrži 45000 km.


A rjavenje na novem modelu? Ker pri starem modelu je bila res kriza, do leta 2005 tudi MB Vito ni bil pocinkan, kar je sramota za mercedes.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr jan 20, 2010 9:00 pm

Naj prvo povem, da crafterja nisem vozil sem se pa z fanti na terenu veliko pogovarjal o njih. Vsi so zelo zadovoljni z njimi in praktično ni nekih težav razen nekateri so se pač pitoževali nad zadnjim pogonom (posebaj zdaj v začetku tega leta), ko je na veliko padal sneg. Poraba pri crafterju ( največjem in najdaljšim) je po pričevanju drugih okoli 10. do 14. odviisno seveda od vožnje.Govorim pa za ta dotični motor. Seveda sem tudi jast pogledoval po njem ampak mi zadnji pogon in cena ne dišita preveč. To je moje mnenje.

Kar pa se tiče ducata 2.3 multijet pa lahko povem veliko slabih stvari saj sem si ga lastil do nedavnega dokler ga nisem zamenjal za citroena.
V enem letu lastništva sem z njim naredil 70.000km in naj začnem naštevati napake:
Zamenjali so mi volansko letev( napokana), zamenjali so mi sklopko pri 100.000 km -jev. Ravno tu tišči zajec. Zakaj: Po pričevanju mehanikov in drugih poznavalcev (ne me držati za besedo ali so njihove izjave verodostojne ali ne) naj bi ta motor imel sklopko enako kot jo ima stilo jtd. :shock: :shock: :shock: . Spet drugi trdijo, da naj bi bila sklopka od psa koncerna in so jo spojili z fiatovim motorjem 2.3 multijet. ( Spet ponavljam, kar sem slišal). Prosim, da me poznavalci ne držite za besedo, ker sam nisem mehanik ampak laik na tem področju. Sem pa na lastni koži občutil kako je ta zadeva potekala. Avto ko prestaviš v vzratno prestavo in spuščaš sklopko trese ko stara kanta. ( se opravičujem izrazu).
No da nadaljujem pri okvarah: Te motorji imajo nek boost ventil, ki ga fiat že v osnovi ni naredil dobrega in brezhibnega. ( So mi ga menjali trikrat a zlomka skoz v okvari, oz. ves čas brenči in ti skače po možganih). Na servisu so rekli, da pač tak je in da oni pri tem nič ne morejo.
Kot je že nekdo omenil nek " luft" sem ga tudi jast imel samo spet ne vem kje. Ko sem peljal vzratno in ustavil je vedno nekaj počilo spredaj pri kolesih.
Da nadaljujem pri kontrolnih lučkah, ki so se prižigale kot na novoletni jelki. Nimam besed. Potem je crknila klima, ker je bila neka cevka iz neznanih razlogov "pregrižena" in je spustil plin. Pri takorekoč novem kombiju.

Je pa res, da je ta motor za svoje tehnične podatke kar zmogljiv in predvsem ima veliko navora pri zelo nizkih obratih motorja. Poraba se je pri moji zelo lepi in umirjeni vožnji gibala med 9.4 in 9. 8. Izmerjeno po tankih in ne po računalniku.

Malo sem se razpisal ampak naj zaključim, stari dobri ducato to ni več in da me je novi razočaral na celi črti. Res škoda, da si tako blatijo svoje ime.
Pred božičem sem ga jast prodal in kupil citroena. Dobil največ za najmanj denarja.

Verjetno sklepaš, da bi osebno izmed teh dveh raje kupil vw-ja.

lep pozdrav in uspešen nakup ti želim.

P.s. če pa te še kaj zanima pa kar vprašaj.

king1
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 20, 2010 9:02 pm

09 letnik-nov model.Spodaj na spojih,kakšen vogal vrat itd.Nimaš kaj Made in Turkey.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Sr jan 20, 2010 9:03 pm

Jaz imam Boxerja star model, gledam pa tudi počasi za zamenjavo.

Nova vozila (trojčki) imajo vgrajene iste dele, ker se pri vseh treh pojavljajo iste napake. Razlika je samo v motorju, ker ima Fiat svojega (2.3 jtd), Peugeot in Citroen pa svoja (2.2 hdi). Slednji je tako zanič, da je avtohiša Rodex (prodajalci za Peugeot) mislila kombije ponujati kupcem le z najmočnejšimi motorji 3.0. Ta motor si delijo vsi trije proizvajalci, je pa ta motor še vedno bolj kvarljiv kot je bil njegov predhodnik 2.8 HDI.

Jaz sem imel 1 teden na preizkušnji MB Sprinter 315 CDI (150km) od avtocommerca. Kombi je bil bomba, sploh pospeševanje, ergonomija, preglednost in sam občutek za volanom. Ko sem pred časom primerjal karakteristike VW Crafterja (ki je identičen Sprinterju - razen motorja) in Fiatovega 2.3 motorja, sem opazil, da je poraba pri prvem krepko višja. Všeč pa mi je to, da ima VW motorje točno na okroglo: 80kw, 100kw in 120kw, ker je OK za registracijo.

Pri izbiri vozila ni odveč vprašanje, kaj voziš in kje voziš. Ko so Sprinterja ponujali enmu podjetniku, je ta reku, da bi se njegovi mladi šoferji pobil z zadnjim pogonom, sploh ker vozijo dostavo (lahko robo) po vrhovih gorenjske.

Jaz trenutno čakam na novega Masterja, nism pa še rekel zadnje.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Sr jan 20, 2010 9:06 pm

čare je napisal/-a:09 letnik-nov model.Spodaj na spojih,kakšen vogal vrat itd.Nimaš kaj Made in Turkey.


To bo pa napaka. Vito je izdelan v Španiji (ker vem da so doskrat ko je šel delavec na malico, pozabil vgradit zvočnik še za drugo stran), medtem ko sta Sprinter/Crafter iz tekočega traku v Düsseldorfu.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr jan 20, 2010 9:07 pm

King1 a da so novi tako zanič??Možno,samo vem da tastaremu si lahko delal ravno kar si hotel pa je še kar ropotal.Pa glede sklopke je tudi možno da je ista kot stilova ampak ponavadi če trese je zanič vztrajnik,ne vem zakaj ti tega niso menjali,sicer pa danes nič več ni kot je bilo včasih,vse crkuje po tekočem traku.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr jan 20, 2010 9:52 pm

čare je napisal/-a:King1 a da so novi tako zanič??Možno,samo vem da tastaremu si lahko delal ravno kar si hotel pa je še kar ropotal.Pa glede sklopke je tudi možno da je ista kot stilova ampak ponavadi če trese je zanič vztrajnik,ne vem zakaj ti tega niso menjali,sicer pa danes nič več ni kot je bilo včasih,vse crkuje po tekočem traku.


Čare ja tok so zanič.Vsaj moj je bil. Poznam primer ducata, ki ima 450.000km in še prva sklopka ( prejšni model). Avto laufa kot nov. ( skoraj). Glede vztrajnika je pa res, da je možno, da je bil on kriv ampak so mi ga zamenjali z novim, ko so menjali sklopko in stvar je bila ista kot prej.
Jest sem bil zelo razočaran nad njim.

lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jan 20, 2010 11:04 pm

rini je napisal/-a:To bo pa napaka. Vito je izdelan v Španiji ....


Vito= Vitoria = Portugalska...(Rini, maš prav... -espana-.....)

Naj kdo reče kaj hoče, ampak Mercedes je Mercedes (konkretno Sprinter 315 zakon, čeprav bi lahko imel mali boljši sedež: sedalni del mi je prekratek)....seveda vse odvisno, kdo, kako dela z avtom; kaka "študentarija" :roll: adijo....

čare je napisal/-a:
Če pa se odločiš za Ducata pa naredi sam sebi uslugo in mu olje menjaj vsaj na 25000 km,ker mene noben ne prepriča da olje pri tako malem motorju zdrži 45000 km.


ne samo pri Ducatu; na vsakem stroju je to nuja......tudi mene ne prepriča noben, da naj bi bilo olje 30.000 ali celo 45.000 v eksploataciji..........
Zadnjič spremenil sašo5, dne Če jan 21, 2010 10:04 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
rini
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: To jul 26, 2005 11:52 am

Napisal/-a rini Če jan 21, 2010 12:35 am

sašo5 je napisal/-a:
rini je napisal/-a:To bo pa napaka. Vito je izdelan v Španiji ....


Vito= Vitoria = Portugalska...


Setavlja ga pa delavec, ki mu je ime Vitoslav... haha

Vito se proizvaja v Vitoria-Gasteiz, ki pa je v Španiji in ne na Portugalskem.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Vito
 
Uniqe
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne apr 15, 2007 10:31 am

Napisal/-a Uniqe Če jan 21, 2010 10:51 am

Hvala za informacije, še posebej tebi King1 za izčrpno poročilo. Nekaj od teh napak sem že zasledil med uporabniki FIatiovih in Citroenovih kombijev vendar nisem vedel da so tako pogoste. Za Crafterja se mi zdi da jih je premalo na cesti, da bi lahko dobil natančne informacije.
Glede rjavenja pa verjamem saj nam je Ford Transit porjavel po enem letu in pol. Ima pa VW 12 letno garancijo na rjavenje tako da ni proble ma. Mogoče je tistih 3000 evrov pri Crafterju vrednih da si lahko v avto bolj siguren.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če jan 21, 2010 2:35 pm

Pri Crafterju se bojim ravno sorodstva s Sprinterjem. Stari modeli Sprinterjev(03/04) namreč rjavijo vsepovsod in to ne malo. Podvozje v teh, ki sem jih vozil je tako, da se po počasi prevoženi jami kombi še trikrat zagunca, avtomatiki crkujejo na polno in tudi samo podvozje hitro dobi luft. Potem so tu še problemi s štarterjem oz. krtačkami... Sama ergonomija niti ni tako zelo slaba v primerjavi s skopuško kvaliteto materialov. Tako, da so se za moje pojme morali zelo zelo potruditi in izboljšati nove, da bi bil vreden tega dodatnega denarja.

Za trojico Ducato/Jumper/Boxer se vedno sliši veliko o okvarah. Ne spomnim se na katerem od teh treh novih (gonjenih po LJ) so zamenjali že malo morje turbin, mislim da pri Citroenih ali Peugeotih. En od prevoznikov mi je pa omenjal menjavo na Fiata, ker naj bi zaradi poznejšega prihoda na trg imel manj napak od sorodne dvojice...

Sam bi iz izkušenj in slišanega še vedno najraje izbral Mastera, ni ravno odlična ergonomija, je pa solidna in tudi o okvarah se ne govori kaj dosti. Nekaj mesecev sem vozil poštarske v LJ in po vsem kar pretrpijo, se dobro obnesejo. Recimo ohranjeni primerki so tudi po 200k km (ne preveč normalne) mestne vožnje solidno ohranjeni. Raje si ne predstavljam kako bi po takšni vožnji izgledal (zdaj že stari) Sprinter, ki ima ob dosti bolj normalni vožnji s podobnimi kilometri cel kup problemov...
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1152
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Če jan 21, 2010 3:07 pm

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski ... 27913.aspx

test Masterja, ki dobi zelo dobro končno oceno.

lp
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov