Matey_ je napisal/-a:No na kratko ...
To je pač športna izvedba Corse in se uvršča eno stopničko po OPC. Ima 1.6 turbo motor z okoli 150 KM. Osebno mi je zunanjost zelo všeč ... motranjost sicer malo manj ... merilniki mi nekako ne potegnejo. Kar se tiče motorja je baje zelo vzdržljiv ... v osnovi je enak kot v OPC. Porabo pričakuj nekje med 8-10 litrov ... seveda pa lahko tudi več. Glede vrzdževanja ... to je turbo motor in temu moreš tudi prilagodit način vožnje ... mrzel motor zelo šparat ... potem ko se segreje pa ni problem ... je pa problem vedet, kdaj se je motor segrel, kr ni merilnika temp. olja oz. je nekje v ''skritem'' meniju pot. rač.
Slišal sem nekaj pripomb glede volanskih letev baje, da so hitro odpovedale (ampak, pomojem je imel ta kupec samo nesrečo ob nakupu - tovarniška napaka).
Podvozje je kar trdo nastavljeno ... dodatno pa udobje ogrozijo še 17 coll platišča.
Osebno, bi pogledal še ta kako Fiesto ST (če se jo lahko še naroči), ker se baje veliko boljše pelje ... mogoče tudi novo Fiesto 1.6 sport (ki pa ima res ''samo'' 120 KM ampak za primerljiv denar več opreme) ... če pa si trdno odločen za ta avto, ti ga pa priporočam
Upam, da kaj pomaga
LP
Matej
Rey je napisal/-a:malo obrazloži prosim to, ker tudi mene zanima razlika med GSi in OPC? kje so razlike kar se tiče motorja?
LP
Matey_ je napisal/-a:Rey je napisal/-a:malo obrazloži prosim to, ker tudi mene zanima razlika med GSi in OPC? kje so razlike kar se tiče motorja?
LP
Pri Corsi GSi motor proizvede okoli 150 KM in 210 Nm navora, v izvedbi OPC pa 192 KM in 230 (+30) Nm. Če se ne motim ima verzija OPC večjo turbino, intercooler in prirejeno elektroniko, pa mislim, da ima tudi drugačne injektorje (ampak ne zet mojih besed za svete :P), večje so zavore in nižje podvozje. V bistvu GSi na steroidih
Serijsko ima OPC tudi drugačen paket zunanjih dodatkov, drugačno osvetlitev merilnikov, prirezan volan in Recaro sedeže, kot doplačilo pa so na voljo tudi 18 coll platišča z 225/35 pnevmatikami.
LP
Matej
IcEm4n je napisal/-a:kot zanimivost pa, da se oba čipa na isto konjenico.
Matey_ je napisal/-a:@Rey
Že res, da se lahko oba avta oz. motorja čipa na isto moč, vendar potem se pojavi problem pri vzdržljivosti ... motor od GSi je bolj obremenjen kot od OPC, ker enostavno ni narejen za tako moč
LP
Matej
genius100 je napisal/-a:Matey_ je napisal/-a:@Rey
Že res, da se lahko oba avta oz. motorja čipa na isto moč, vendar potem se pojavi problem pri vzdržljivosti ... motor od GSi je bolj obremenjen kot od OPC, ker enostavno ni narejen za tako moč
LP
Matej
cak malo a ni motor isti razn turbine,interkulerja in elektronike kot si prei rekel ?
samo uprasam ne pametnjarim hoces reci da ima druge odmicne in nevem kai se use?
Po forumu brska: errhec in 28 gostov