abcabc je napisal/-a:Jutri grem gledat enga TDI-ja pa me zanima, kako najbolje preverit, da je motor ok, kako je glede turbine, avto ma 200.000km +.
Pač vem, da motor "mora" bit suh, tekoče delovanje.
Bi pa vprašal, če se da preverit za ta motor tud tako kot pri golfu 2, da ga po ogretem pustiš ugasnjenega 15 minut potem pa vžgeš in, če prec kresne je OK, če ne nekaj ni vredu.
WMB je napisal/-a:.
Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.
Preveri še če slučajno meša olje in vodo...
lisko je napisal/-a:WMB je napisal/-a:.
Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.
Preveri še če slučajno meša olje in vodo...
Tole dvoje je tak tak....moj ni metal olja ne čez šibko ( niti ne more ker narjeno tako, da vodilo šibke ne pride do nivoja olja) , niti čez pokrovček za olje ( spet ima narjeno tako da ima "labirint" kanalov v tulcu za dolivanje olja...). Ni mešal vode in olja...Turbina je imela čist lep piskajoč zvok.....
V resnici pa....počena glava in na hitro "rešeno" verjetno s kakim tesnilcem.....Speskana turbina , ki je imela že konkretno zračnost.....kr konkretno zluftani obročki....
Bolj kot ne je kupovanje rabljenega avta igra na srečo....
WMB je napisal/-a:lisko je napisal/-a:WMB je napisal/-a:.
Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.
Preveri še če slučajno meša olje in vodo...
Tole dvoje je tak tak....moj ni metal olja ne čez šibko ( niti ne more ker narjeno tako, da vodilo šibke ne pride do nivoja olja) , niti čez pokrovček za olje ( spet ima narjeno tako da ima "labirint" kanalov v tulcu za dolivanje olja...). Ni mešal vode in olja...Turbina je imela čist lep piskajoč zvok.....
V resnici pa....počena glava in na hitro "rešeno" verjetno s kakim tesnilcem.....Speskana turbina , ki je imela že konkretno zračnost.....kr konkretno zluftani obročki....
Bolj kot ne je kupovanje rabljenega avta igra na srečo....
Definitivno....Kar si napisal je res...če bi res rad pregledal vse v nulo bi moral vse razdirati in čekirati...to pa ne gre, pa kateri lastnik ti bo dovoli jemati dol glavo motorja ali pokrov ventilov? ...
VW, seat, audi, ima cev šibke ravno in če je motor slab ponavadi meče ven olje - pardon šprica....
Definitivno pa drži da imajo nekateri modeli narejeno tako, da ne more metat niti na šibki niti na čepu olja, ker ima kanale speljante pač tako, da olje ne more ven...
Pač je treba dobro vedeti kaj greš kupovat in kako pogledat in pregledat vse skupaj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov