Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a abcabc Pe feb 12, 2010 9:29 pm

Jutri grem gledat enga TDI-ja pa me zanima, kako najbolje preverit, da je motor ok, kako je glede turbine, avto ma 200.000km +.
Pač vem, da motor "mora" bit suh, tekoče delovanje.

Bi pa vprašal, če se da preverit za ta motor tud tako kot pri golfu 2, da ga po ogretem pustiš ugasnjenega 15 minut potem pa vžgeš in, če prec kresne je OK, če ne nekaj ni vredu.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a WMB Pe feb 12, 2010 10:04 pm

Ves koncern VW, audi, škoda in podobno ima problem pri prižiganju v ogretem načinu delovanja. Pač feler, ki se za odpraviti pri vsakem avto "čiperju".

Ko greš probat avto, pritisni na polno in opazuj izpuh in barvo dima...ne sme biti pretirano črno, ne sme biti plavo ali še manj belo.

Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.

Preveri še če slučajno meša olje in vodo...

Pejt na probno...preveri če kaj cuka, če normalno pospešuje, če turbina ne zveni železno...lepo mora piskati...avto mora zvezno pospeševati od slabih 2000 obratov naprej.

Vprašaj prodajalca koliko olja mu spije na 10.000km....cca 1 liter je normalno, kar je več ni normalno...seveda če ti bo po pravici povedal.

n koncu vzameš še lak meter in pogledaš ali je avto nekaramboliran...oziroma če je štrihan ( ponavadi je) koliko je bilo poškodovano ( vidiš v nanosu debeline kita) in potem veš na čem si...več ko je kita, lažje bo počil in tam bo začelo cveteti....

Preveri tudi stanje kontrolih lučk v avtu-airbagi, olje, itd....
Preveri kako je z brisalci, ti radi odpovejo...redna okvara VW-Seat audi grupe.

Toliko na hitrco...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a adis Pe feb 12, 2010 10:15 pm

abcabc je napisal/-a:Jutri grem gledat enga TDI-ja pa me zanima, kako najbolje preverit, da je motor ok, kako je glede turbine, avto ma 200.000km +.
Pač vem, da motor "mora" bit suh, tekoče delovanje.

Bi pa vprašal, če se da preverit za ta motor tud tako kot pri golfu 2, da ga po ogretem pustiš ugasnjenega 15 minut potem pa vžgeš in, če prec kresne je OK, če ne nekaj ni vredu.


si mar pozabil, da si leta 2006 svetoval kako naj si nekdo ogleda turbodizla :?:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... bc24af8fc4
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Pe feb 12, 2010 10:20 pm

Še eno vprašanje se lahko na tdi-ju tud preveri tako, da stisneš odšnikov cev na vrhu pokrova ventilov in, če pri merici ven useka na hitro ni nekaj vredu.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: 1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a lisko Pe feb 12, 2010 11:24 pm

WMB je napisal/-a:.

Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.

Preveri še če slučajno meša olje in vodo...



Tole dvoje je tak tak....moj ni metal olja ne čez šibko ( niti ne more ker narjeno tako, da vodilo šibke ne pride do nivoja olja) , niti čez pokrovček za olje ( spet ima narjeno tako da ima "labirint" kanalov v tulcu za dolivanje olja...). Ni mešal vode in olja...Turbina je imela čist lep piskajoč zvok.....

V resnici pa....počena glava in na hitro "rešeno" verjetno s kakim tesnilcem.....Speskana turbina , ki je imela že konkretno zračnost.....kr konkretno zluftani obročki....

Bolj kot ne je kupovanje rabljenega avta igra na srečo....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a WMB Pe feb 12, 2010 11:29 pm

lisko je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:.

Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.

Preveri še če slučajno meša olje in vodo...



Tole dvoje je tak tak....moj ni metal olja ne čez šibko ( niti ne more ker narjeno tako, da vodilo šibke ne pride do nivoja olja) , niti čez pokrovček za olje ( spet ima narjeno tako da ima "labirint" kanalov v tulcu za dolivanje olja...). Ni mešal vode in olja...Turbina je imela čist lep piskajoč zvok.....

V resnici pa....počena glava in na hitro "rešeno" verjetno s kakim tesnilcem.....Speskana turbina , ki je imela že konkretno zračnost.....kr konkretno zluftani obročki....

Bolj kot ne je kupovanje rabljenega avta igra na srečo....



Definitivno....Kar si napisal je res...če bi res rad pregledal vse v nulo bi moral vse razdirati in čekirati...to pa ne gre, pa kateri lastnik ti bo dovoli jemati dol glavo motorja ali pokrov ventilov? ...

VW, seat, audi, ima cev šibke ravno in če je motor slab ponavadi meče ven olje - pardon šprica....
Definitivno pa drži da imajo nekateri modeli narejeno tako, da ne more metat niti na šibki niti na čepu olja, ker ima kanale speljante pač tako, da olje ne more ven...
Pač je treba dobro vedeti kaj greš kupovat in kako pogledat in pregledat vse skupaj.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: 1.9 TDI seat, letnik starejši od 2000

Napisal/-a abbe So feb 13, 2010 11:36 am

WMB je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:.

Vzemi ven šipko od olja in preveri če šprica olje ven kadar avto teče pod štand gasom. Ne sme...tudi čep od olja vzemi dol...ne sme metati ven.

Preveri še če slučajno meša olje in vodo...



Tole dvoje je tak tak....moj ni metal olja ne čez šibko ( niti ne more ker narjeno tako, da vodilo šibke ne pride do nivoja olja) , niti čez pokrovček za olje ( spet ima narjeno tako da ima "labirint" kanalov v tulcu za dolivanje olja...). Ni mešal vode in olja...Turbina je imela čist lep piskajoč zvok.....

V resnici pa....počena glava in na hitro "rešeno" verjetno s kakim tesnilcem.....Speskana turbina , ki je imela že konkretno zračnost.....kr konkretno zluftani obročki....

Bolj kot ne je kupovanje rabljenega avta igra na srečo....



Definitivno....Kar si napisal je res...če bi res rad pregledal vse v nulo bi moral vse razdirati in čekirati...to pa ne gre, pa kateri lastnik ti bo dovoli jemati dol glavo motorja ali pokrov ventilov? ...

VW, seat, audi, ima cev šibke ravno in če je motor slab ponavadi meče ven olje - pardon šprica....
Definitivno pa drži da imajo nekateri modeli narejeno tako, da ne more metat niti na šibki niti na čepu olja, ker ima kanale speljante pač tako, da olje ne more ven...
Pač je treba dobro vedeti kaj greš kupovat in kako pogledat in pregledat vse skupaj.

po cem pa sklepas da je recmo motor zanic ce sprica olje cez cep ko odpres?
men sprica po malem olje pa mislm da ni nc narobe z motorjem.
za palcko pa nevem ce sprica ker nism se nkol probal
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov