Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
meganer je napisal/-a:Vedeti je treba da pri takih je avto kakor pri enih kruh, okna, vrata, opeka, ......
Pride not in gre ven ...... simpl ... pa "mal" ostane
Am ne razumem poplnoma na kaj ciljate?
@thunderbolt tole je moj 2 Audi s prvim A4 ni bilo težav tale pa je žal problematičen ampak še vedno sem mnenja, da je samo eden izmed slabših saj drugače po forumih ni nekih problemov. Zaradi enega problematika ne bom zasovražil cele znamke.
lp
Citroen C5 najbolj (h)udoben avto na celem svetu Citroen C5 2.0 BlueHDi 180 Exclusive Avt. 2016 (privat) Opel Insignia 2.0 CDTI edition start/stop 2014 (privat) Citroen C4 1.6 HDi 2011 (privat) Audi A6 Avant 3.0 TDI clean diesel quattro S tronic 2015 (služben)
Ne vem kaj bereš, vendar o TDI-ju je bilo kar dosti napisanega, seveda ne najboljše. Sam imam 2.0, ki je kao bolj zanesljiv, pa ti povem, da bi se ga sedaj izognil. Sam, bi na tvojem mestu izbral kaj drugega.
Ja, olje pije, ca. 1.5 l na 15t kilometrov (meni je to veliko). Zjutraj čudno ropota, kot je že navedlo nekaj uporabnikov tukaj (odgovor pooblaščenega serviserja, stanje tehnike). Pri 85 t kilometrov mi je šla vodna pumpa. Na vsake toliko časa mi težko vžge, spet stanje tehnike. Podvozje občasno čudno ropota (potrebno mazanje selenov, potem je bilo boljše).
Skratka, imel sem opla 1.7 cdti, pa sem bil razočaran, sam tole, pa še nisem vsega napisal, mi je preveč.
moj je enajst let 140000 t.m (tretji audi (prvi dizel)lastnik od začetka nobenih niti najmanjših problemov; prvi desni ležaj in menjava tesnila na zadnjih levih vratih.....olje sedaj menjam na 1 leto, ker ne delam več veliko km. ampak spije ga "deci,dva" na cca 10.000km......Kot zanimivost: velikega servisa ŠE nisem delal, razmišlja se o prodaji oz. razmišljalo se je....Pa čakam, da vodna pumpa spusti, potem se itak vse menja.....Je pa na uč in otip jermen v odličnem stanju in interval menjave je180.000km če odmislimo časovno....
bolj nerodno kot vodna je, če ti odpove oljna pumpa, kot se je zgodilo že več znancem. Nekje so morali menjati motor (kulanca), nekje je bilo škode za "samo" 1800€.