berlonso je napisal/-a:Hvala. Ma meni so od nekdaj lepe Alfe, tudi tu na forumu sem pred leti spraševal za 147, ampak nisem dobil primerne. Vozil sem jih do sedaj samo enih 10km, lastil pa nobene, pa da vidmo kaj bo. Vedno smo kupovali avte bolj racionalno glede vzdrževanja, bomo videli kako se bo Giuli izkazala.
Po pogovoru z znancem Alfa mehanikom, je za pričakovati da Multiair enota crkne sigurno enkrat do 150.000km cena cca 900€ z delom, diski in ploščice so dražji, ker ta ima tiste večjega premera, svečke menjat na 30.000km ampak dobro, to je vse upoštevano.
Je še zmeraj avto za romantike.
1.4MA? MA kot multiair?
PS:mogoče kdo ve kje bi se dobilo tisti sredinski predal na armaturki? Tukaj je najbrž počen, stoji postrani in ne stoji odprt - opazil da je to klasična napaka pri Giuliettah, ampak kje dobiti kos? Na spletu ne najdem.
berlonso je napisal/-a:Tega DNA sistema nisem testiral še. Vozil sem v N.
Sem pa vseeno pričakoval nekoliko večji sunek iz 170km... je pa res da sem šel le do 4000vrt/min, motor je bil hladen, nisem želel pretiravati dokler avto ni naš
Stvari ki so me zmotile:
- oblika volana, napihnjen srednji del mi ni najbolj všeč, se treba navadit in je sigurno ok
- voznikov sedež bi lahko šel nižje
- zvok iz auspuha bi lahko bil malo bolj jezen za te konje
To bo še cajt in veselje sprobavat, bolj me je skrbelo glede kake rje, puščanja in podobno, opazil nisem.
95% uporabe se bo avto vozil zelo mirno, ker bo vozila žena. Moči vrh glave za tako uporabo.
DX5050 je napisal/-a:A kdo ve, a ima giulietta zaporo diferenciala? Nekje sm bral da naj bi jo imela, nevem pa a je to kako pogojeno z motorjem/opremo.
Ima pa ta tvoja giulietta zelo vrjetno "čudovit" M32 menjalnik not (hvala opel ) A kj veš, a so bili ležaji notri že menjalni? Vsekakor pa vsi priporočajo menjavo olja v dotičnem menjalniku na cca 60kkm.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 94 gostov