Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Novi Polo

Napisal/-a gusti85 Ne mar 07, 2010 4:53 pm

Lep pozdrav.

Tašča kupuje novega polota in me zanima kakšno opremo se najbolj splača vzeti zraven, da bo avto kolikor toliko funkcionalen.
Vozi se nekje 16.000km/leto oz. 75km na dan (v službo in nazaj). Dizla noče in tudi drugače ni posebej zahtevna voznica, zato sem ji predlagal 1.4, 85KM, comfortline + climatronic + paket udobje 1 + metalna barva. Ali ima kdo kakšen predlog, kaj je pametno dokupiti zraven, da se večkrat rabi in da ni predrago?

Kakšna pa je sploh razlika med comfortline in highline? Jaz nisem zaznal nič pametnega, edino neka dodatna oprema je ceneje potem zraven. Sicer pa se mi na splošno zdi vw malo smešen z opremljenjostjo in cenami dodatne opreme. Highline še avtomatske klime nima :bonk

Zanima me tudi, pri katerem vw trgovcu v slo se da največ popusta iztržit? V račun bi dala starega polota letnik 2000, 1.lastnik, 160.000km ... po mojem bi v avtohiši dobla ene 2 jurja za njega?
 
Uporabniški avatar
lexus02
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: So jun 20, 2009 3:15 pm

Napisal/-a lexus02 Ne mar 07, 2010 5:15 pm

zakaj nebi peljal avta na sejem? Bi sigurn vec dobil kokr 2000€ sm 100% preprican

al pa na avto.net dat oglas
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne mar 07, 2010 5:41 pm

Popolnoma je odvisno od tega, kaj od avta pričakuje. 1.4 motor bi bil primeren zanjo, glede na kilometrino, ki pri njej nanese (če upoštevamo, da ima mesec 25 delovnih dni) približno 25.000 kilometrov, vendar naj dobro premisli o dizelskem agregatu, če avto misli imeti 4 ali več let.
Preprosti izračun nam ob predpostavki, da bencinar 1.4 stane z Comfortline opremo 12.500, dizel 1.6 TDIpa 13.300, in da bencinar zaužije na 100 kilometrov 7 litrov bencina, dizel pa 5, pove, da se ji razlika začne obrestovati zelo hitro oziroma že po reci piši približno dveh do treh letih.

Kar se tiče opreme: za povprečnega voznika je najbolj smiselno vzeti Comfortline opremo in morda kak dodatek.

Torej, jaz kot povprečni voznik bi si recimo želel:

VW Polo 1.6 TDI 75KM z Comfortline opremo (13.300€) in nekaj dodatne: kovinska barva (325€), avtomatsko klimo (335€), sredinski naslon za roke spredaj (100€), tempomat (320€) in usnjen večfunkcijski volan (260€).

Tako opremljen polo stane 14.600€ po ceniku, po drugi strani pa se za ta denar dobi že:

VW Polo 1.6 TDI 75 KM z Highline opremo (14.150€) in nekaj dodatne: kovinska barva (325€). avtomatsko klimo, tempomat (320€).
Tako opremljen polo stane po ceniku cca 15.100€, vendar ima precej več opreme kot comfortline (16" platišča ipd.).

Po drugi strani pa ji verjetno vse naštete stvari ne potrebujejo, ampak bi se zadovoljila že samo z Comfortline in brez dodatnih opcij.

Če je nezahtevna voznica, naj si vzame Comfortline brez dodatkov in za 13.300 € po ceniku oz. z popusti dobrih 12.000€ bo imela lepo opremljen avto.

Če se odloči za dizla, recimo:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3300672&show=1 ;)
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Ne mar 07, 2010 6:24 pm

Kilometrov nebo 25.000 ker ima več kot mesec dni dopusta in včasih dela dvojni šiht in je potem 2 dni doma. V glavnem zej ima polota 10 let in je naredla gor 160.000km in tudi z novim avtom jih nebo več kot sedaj, torej 16.000 na leto. Z klimo je tak ... ona zej že misli da ne rabi avtomatske, ker do zdaj sploh klime ni mela v avtu. Ampak ko se je enkrat navadiš je super ... zato se po mojem splača če že daš enkrat 13 jurjov za avto da daš še tistih 300€. Tempomata ne rabi, ker na koroškem nimamo avtocest :twisted:
Dizla noče ker sem jaz imel že turbodizla in je vidla kako €€€ letijo na servisu ko začne kaj zajbavat. Sej ne rečem da na bencinarju nima kaj crknit, je pa teh zadev veliko manj noter in cenejše so.

Kje pa so objavljeni kaki popusti za polote, js tega na netu nč ne najdem sam redne cene. Al to pol tam pri trgovcu nažicaš?
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Ne mar 07, 2010 6:35 pm

Če ne potrebuje tempomata, je ta oprema, ki si jo navedel po moje več kot zadosti. Z razliko od drugih bi jaz svetoval, da pogledaš še za 1.2 TSI motorjem - porabil bo enako ali celo manj kot 1.4.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne mar 07, 2010 6:43 pm

Prav dosti popusta ne boš uspel izpogajat. Pač majhen avto pa še VW povrhu.
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Ne mar 07, 2010 6:56 pm

TSI odpade iz istega razloga kot TDI ... ima T (turbino) in vso navlako ki spada zraven, kar pa pomeni da bodo šli nepotrebni € skozi okno, če bo kaj crknalo. Stane pa enako kot TDI. Če bi se vozla po avtocesti ne rečem, pri nas na koroškem so sami ovinki in je 85KM polna štala konjenice :D Pri porabi pa nevem če se pozna ... mogoče kak deci.

Gledam malo vw cenik in se kr nemorm načudit določenim cvetkam:

Če kupiš Trendline in dokupiš zraven vso dodatno opremo kot jo ima comfortline, prideš 66€ ceneje skozi, kot če že v štartu vzameš comfortline :bonk
Trendline-u sem prištel barvni paket, paket elektrika in paket sedeži (sovoznikov sedež nastavljiv po višini in zadnja klop asimetrično deljiva in poklopna)
Ali sem se jaz kje uštel in ima comfortline še kaj več in sem pozabil?

Cvetka nr. 2:
Če vzameš Zimski paket dobiš za 229,56€:
- ogrevanje sprednjih sedežev
- ogrevanje pralnih šob spredaj
- indikator nivoja tekočine za pranje stekel
- naprava za pranje žarometov
Če želiš samo ogrevane spr. sedeže pa te pride 287,67€!!! Torej 58€ morš doplačat če nočeš imet zgoraj navedenih stvari :bonk :bonk :bonk

Ne moreš da verjameš :lol:
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne mar 07, 2010 7:05 pm

Pa mora biti nujno VW polo ali je lahko kaj drugega.Obstajajo še drugi avti v tem razredu,ki niti niso tako slabi in mogoče za enako ceno nudijo tudi kar veliko.Nebom izpostavljal nobene znamke a naj še pogleda malo drugam.
Vrjem pri drugih se da tudi lepe popuste zdilat.In ja ne rečem,da je novi Polo slab ravno nasprotno zunanjost je lepa (ima kolega belega) samo naj pogleda še malo k sosedom mogoče bo našla kaj kar ji bo všeč pa bo mogoče ceneje.....
Če se pa gre za taščo pa priporočam nakup kake japonske znamke..... :) majo ene japonske znamke sedaj v akciji avte za tašče :) se jim reče tašča edition :) maš pedal za plin,ki ne pojenja in maš zavore,ki ne delujejo tko,da.....
Ok ok mal heca,da nau kdo narobe razumel :)
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Ne mar 07, 2010 7:13 pm

Hehe ... ne sej je vredu tašča, tako da japonci odpadejo :lol:
Hja sej se strinjam z tem da konkurenca nudi veliko, meni je osebno všeč fiesta, best buy pa se mi zdi: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3478107&show=1
Pri oplu jo najbolj moti, da je servis pri nas na koroškem katastrofa, potem pa daleč okrog ni kakšnega pametnega. V tem se strinjam z njo ampak bi se dalo preživet.

Ima pa tipično slovensko oprane možgane glede tega in nebo mirno spala, če ne bo VW v garaži.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Ne mar 07, 2010 7:22 pm

Mogoče tukaj najdeš kaj ugodnega.
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp/nw ... ANKER%2317
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Ne mar 07, 2010 7:35 pm

 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne mar 07, 2010 7:45 pm

A ni servis za Opla pri AH Odar v SG.Drugače pa če lahko ti bom dal par predlogov.Aja sicer pa nevemo o kakšnem denarju govorimo tile malčki so lahko tudi presneto dragi.
Nevem zakaj mi je Fiesta zelene barve tko nazarensko všeč :)
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3465631&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2980070&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3275498&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3441545&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3441823&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3541840&show=1
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3563686&show=1

Drugače se najde še precej teh avtomobilov z tem,da je Polo od nekaterih večji oz. manjši.
Glede opranih možganov pa vrjem,da poznam zadevo sem moral sorodnika precej dolgo spreobračat,da je uvidel,da obstajajo še druge znamke ne samo VW golf :)
Drugače pa z nakupom Polota nebo tašča nič zgrešila.Zj koliko pa dobiš pri VW za vložen denar je pa druga zgodba.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1619
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po mar 08, 2010 1:18 pm

gusti85 je napisal/-a:TSI odpade iz istega razloga kot TDI ... ima T (turbino) in vso navlako ki spada zraven, kar pa pomeni da bodo šli nepotrebni € skozi okno, če bo kaj crknalo. Stane pa enako kot TDI. Če bi se vozla po avtocesti ne rečem, pri nas na koroškem so sami ovinki in je 85KM polna štala konjenice :D Pri porabi pa nevem če se pozna ... mogoče kak deci.

Gledam malo vw cenik in se kr nemorm načudit določenim cvetkam:

Če kupiš Trendline in dokupiš zraven vso dodatno opremo kot jo ima comfortline, prideš 66€ ceneje skozi, kot če že v štartu vzameš comfortline :bonk
Trendline-u sem prištel barvni paket, paket elektrika in paket sedeži (sovoznikov sedež nastavljiv po višini in zadnja klop asimetrično deljiva in poklopna)
Ali sem se jaz kje uštel in ima comfortline še kaj več in sem pozabil?

Cvetka nr. 2:
Če vzameš Zimski paket dobiš za 229,56€:
- ogrevanje sprednjih sedežev
- ogrevanje pralnih šob spredaj
- indikator nivoja tekočine za pranje stekel
- naprava za pranje žarometov
Če želiš samo ogrevane spr. sedeže pa te pride 287,67€!!! Torej 58€ morš doplačat če nočeš imet zgoraj navedenih stvari :bonk :bonk :bonk

Ne moreš da verjameš :lol:


1.4 motorizacija bo kar optimalna ter na dolgi rok neproblematična oziroma poceni za vzdrževanje.
Comfortline nudi napram osnovni opremski stopnji Trendline tudi boljše materiale v notranjosti, kar se občuti že ob prvem dotiku plastike, ki je bistveno mehkejša, sam občutek v notranjosti pa je za razred boljše. Comfortline ima tudi 15" platišča, Trendline 14" (razen Bluemotion).
Paketi opreme so seveda cenejši (npr. Zimski paket). Sam bi vzel 5 vratni model, dodatno kovinsko barvo, Paket Udobje (usnjen volan) ter ob predpostavki, da avto ni garažiran še Zimski paket (ogrevani sedeži). Ostalega najbrž ne potrebuje, klimatska naprava Climatic pa že v osnovi zadovoljuje (polavtomatska klima).

Ostala konkurenca je zanimiva v VW koncernu (Fabia, Ibiza), pri Škodi bi gledal opremska paketa Elegance ali Sport, ki ponujata ESP. Ibiza pa je s podobno opremo zanimivo podobno cenovno pozicionirana. Osebno mi deluje Polo med to trojico še najbolj "žlahten" ter prepričljiv.

Morda za razmislek, prihajajoča Venga z več prostora, odlično garancijo ter podobno opremljenjostjo. Cene se bodo menda začele pri 12.990 € za 1.4 90KM motor: http://www.kia.si/venga/
 
cardak
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Sr dec 03, 2008 12:47 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a cardak Po mar 08, 2010 4:25 pm

jaz tudi mislim da bi ji skoda fabia odgovarjala.masina je ista kot v polotu, opreme je vec za manj denarja...servisi so ceneji in prav tako rezervni deli...pa se popusti so vecji...
srečno voznjo!
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Po mar 08, 2010 5:39 pm

CHAN je napisal/-a:1.4 motorizacija bo kar optimalna ter na dolgi rok neproblematična oziroma poceni za vzdrževanje.
Comfortline nudi napram osnovni opremski stopnji Trendline tudi boljše materiale v notranjosti, kar se občuti že ob prvem dotiku plastike, ki je bistveno mehkejša, sam občutek v notranjosti pa je za razred boljše. Comfortline ima tudi 15" platišča, Trendline 14" (razen Bluemotion).
Paketi opreme so seveda cenejši (npr. Zimski paket). Sam bi vzel 5 vratni model, dodatno kovinsko barvo, Paket Udobje (usnjen volan) ter ob predpostavki, da avto ni garažiran še Zimski paket (ogrevani sedeži). Ostalega najbrž ne potrebuje, klimatska naprava Climatic pa že v osnovi zadovoljuje (polavtomatska klima).


No če so pri comfortline drugačni materiali v notranjosti potem je že druga pesem. Jaz sem mislil da je to vse eno in isto. Kar se platišč tiče mi ni jasno zakaj folk sili v vedno večji premer? Jaz osebno sem začel z 16", potem sem šel na 15" ... zdaj sem že na 14" in sem prav srečen da je tako. Stroški gum in platišč so pol manjši, peljem se pa isto kot prej. Drgač pa nevem če ma to climatic ... ma koj climatronic al pa obično klimo.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Po mar 08, 2010 6:05 pm

gusti85 je napisal/-a:No če so pri comfortline drugačni materiali v notranjosti potem je že druga pesem. Jaz sem mislil da je to vse eno in isto. Kar se platišč tiče mi ni jasno zakaj folk sili v vedno večji premer? Jaz osebno sem začel z 16", potem sem šel na 15" ... zdaj sem že na 14" in sem prav srečen da je tako. Stroški gum in platišč so pol manjši, peljem se pa isto kot prej. Drgač pa nevem če ma to climatic ... ma koj climatronic al pa obično klimo.

1.) Pri Comfortline imaš armaturno ploščo narejeno iz mehke (gumirane) plastike, medtem ko je pri Trendline armaturna plošča iz trde plastike (čeprav na pogled praktično identična tisti v Comfortline)! ;) Trendline se načeloma "izplača" vzeti samo, če ti zadostuje že serijska oprema...takoj, ko bi imel kaj iz seznama dodatne opreme, se izplača vzeti Comfortline, saj je doplačilo minimalno.

2.) Pri izbiri dodatne opreme se "izplača" vzeti pakete, saj dobiš bistveno več opreme po nižji ceni, kot pa če bi dodajal posamezne kose dodatne opreme.

3.) "Običajna" klima v Polotu je polavtomatska (Climatic), kjer nastaviš željeno temeraturo v stopinjah celzija, jakost in razvod zraka pa sam reguliraš preko vrtljivega stikala! ;) Osebno se mi Climatic zdi celo boljša izbira, kot pa avtomatska klima Climatronic, saj pri Climaticu lahko točno nastaviš kam in koliko ti piha, medtem ko ti avtomatska klima (običajno) piha povsod drugod, samo tam kjer bi želel ne...
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Po mar 08, 2010 6:28 pm

Tukaj imaš link na katerem je na 3. strani podrobno opisana oprema:

http://www.volkswagen.si/files/si/downl ... hnicni.pdf
 
velikaseronja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Če mar 11, 2010 9:00 pm

Napisal/-a velikaseronja Če mar 11, 2010 9:57 pm

ja glej stvar je taka, priporočam ji, 1.2 (70 konjičev) 5 stopenjski ročni menjalnik, Comfortline opremo z paketom udobja 1 in paket udobja 2. Več praktično ne potrebuješ, ker avto skoraj vse ima za človeka z povprečnimi željami in potrebami. Ta motor je res dober, sem ga vozil in sem bil prijetno presenečen, kako stegne. Ima verigo je tricelinder in manjšo porabo od 1.4 (85 konjev) pa še malenkost cenejši je. Dobi pa ga z popustom tam nekje od 11.400 pa dalje odvisno kok so dobre volje prodajalci in kok jih bo stislna. Pnevmatike ima 185/60 r 15 že serijsko pozimi pa da gor lahko tudi 175/70 r 14, kar je super in je vožnja bolj udobna in vsaj malo omiliš Wolfsburško trdoto.
Seat Ibiza tudi ni slaba in se jo splača pogledat in probat pa še primerjat glede na opremo in ceno, če že slučajno vstraja na 1.4 motorju.
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Pe mar 12, 2010 9:18 am

gusti85 je napisal/-a:Hehe ... ne sej je vredu tašča, tako da japonci odpadejo :lol:
Hja sej se strinjam z tem da konkurenca nudi veliko, meni je osebno všeč fiesta, best buy pa se mi zdi: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3478107&show=1
Pri oplu jo najbolj moti, da je servis pri nas na koroškem katastrofa, potem pa daleč okrog ni kakšnega pametnega. V tem se strinjam z njo ampak bi se dalo preživet.

Ima pa tipično slovensko oprane možgane glede tega in nebo mirno spala, če ne bo VW v garaži.


očitno je bila sedaj z polčijem zelo zadovoljna. In novi polo je par korakov pred konkurenco... udobje , izdelava...

O poputih pa :lol: 13300 na 12000 :lol: ...bi rad vidu nekoga ki bi spustil polota za 10%... govorim za novega.. ;) fabia ima dobre cene, vendar sedaj prihaja ven facelift.. ;) optimalna oprema pa je elegance plus paket sport...

lp
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3608
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe mar 12, 2010 9:53 am

Tattoo- je napisal/-a:3.) "Običajna" klima v Polotu je polavtomatska (Climatic), kjer nastaviš željeno temeraturo v stopinjah celzija, jakost in razvod zraka pa sam reguliraš preko vrtljivega stikala! ;) Osebno se mi Climatic zdi celo boljša izbira, kot pa avtomatska klima Climatronic, saj pri Climaticu lahko točno nastaviš kam in koliko ti piha, medtem ko ti avtomatska klima (običajno) piha povsod drugod, samo tam kjer bi želel ne...

Okol klime, tudi pri avtomatski (climatronic) se da nastavit da ti piha samo v željene smeri, pač izklopiš funkcijo auto. Prednost climatronica je še v tem, da ti sam uravnava stopnjo ventilacije glede na temperaturo v vozilu, pri climaticu pač moraš sam ročno nastavljat stopnje. Sem imel pa v prejšnem avtu climatic in sem bil čisto zadovoljen z delovanjem, glavno je to, da lahko nastaviš temperaturo v stopinjah. Je pa res da climatronic zgleda bolš ker je pač digitalno vse skupaj.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov