Passata bos predvsem placal krepko krepko drazje kot karkoli drugega v tem rangu...sploh diesla. Sam imam Mondea Mk3, s taokroglimi meglenkami (2004 je dobil tiste stirioglate pa malenkost spremenjeno konzolo in masko). 115 KM 2.0 TDCi je dovolj za tak avto, ce ga imas za AC lezerno voznjo. Pospesuje precej dobro, prozen je dovolj ima pa za moje pojme predolgo tretjo prestavo saj moras drugo zvrtet precej visoko, ce zelis nadaljevat z lepim pospesevanjem naprej. Problem je ocitenejsi pri kaksnih klancih in sikanah - Mk3 karavan ima namrec tono in pol. Pri 130 km/h na AC v peti brzini ima 2600-2700 obratov, 6-brzinec v sesti (lasti si ga sodelavec) pa bojda samo 2000. Ti pa iskreno povem, da je tudi 5 stopenjski precej tih pri teh hitrostih. Pis vetra je tudi zanemarljiv. Porabo imam zdaj po 7 tankih povprecno 6,4, s tem da je to pretezno AC rezim med 130 in 140 km/h, ponavadi z najmanj tremi potniki (velikokrat pa je avto poln). 6-brzinec je verjetno kake "pol litra" manj zejen...
Zanesljivost je naceloma dobra, zavedat pa se je treba naslednjega:
- radi so sli vztrajniki (komplet z potisnim in lamelo ter delom je blizu 800-900 EUR)
- radi so rjaveli spodnji robovi vrat (preveri)
- nekaj ljudi je imelo tezave s šobami, ki so bojda obcutljive. Pogojeno torej s kvaliteto goriva.
- starterji so tudi crkovali pri dolocenih modelih
...tole je z glave. Jst sem ujagal slovenskega s prvim lastnikom z ze menjanim starterjem in komplet sklopko. Nisem razmisljal dlje in ga vzel. Zaenkrat (1 mesec) sem zelo zadovoljen.
Ce ze Mondeo torej - bi ciljal na 6-brzinca s 130 konji. Se pa ze 115 KM se pelje zelo lepo. Ce pa trofnes kaksnega lepega z Ghia ali celo Titanium opremo, po moznosti slovenskega, ne razmisljaj

Moral bi priti skozi z 6500, maximalno 7000 EUR.
Se ena stvar morda - Mondeo se pelje lepo, vendar ni blizu temu, kar ponuja C5 v smislu udobja. Je malce trse nastavljen tako, da je tudi dinamicnejsa voznja z njim lahko zabavna. Kufer pa enostavno navdusuje
