Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

AUDI A6

Napisal/-a Targa Če jul 15, 2010 6:42 pm

Torej, resno je napočil čas za zamenjavo rje. V vsej poplavi vozil mi je nekako v oko najbolj padel Audi A6 , po možnosti karavan in obvezno tiptronic. Do tukaj je vse lepo in prav, bi pa potreboval nasvete glede motorjev:

2.7 T 169 kW/230 KM
2.8 142 kW/194 KM
in zame najzanimivejši:
4.2 220 kW/300 KM
za kakšnega S6 pa je recesija

Potreboval bi predvsem info. o vzdržljivosti, cenah rednih servisov, pogostih hibah. Tudi kakšen podatek o porabi pride prav, ja vem da takšen avto ne pije 5,5 na 100km, ker sem imel MV6, ki je pila 17 :shock:
NI VEČ RJE!!!!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Če jul 15, 2010 8:35 pm

Ni A6 je pa soroden...poznam enega Škodo Superba (prejšnja generacija) z 2.8 V6 142kW mašino in je možakar naredil v zadnjih dveh letih 260.000km :lol:

Trenutno jih ima okoli 310.000 in vse dela brez problema (pač klasika motor) 8)

Sem tudi vozil omenjen avto, poraba znaša povprečno okoli 12 litrov normalne vožnje. Tiptronic verjetno pokuri kakšen liter več, pa v avtomatiku je treba menjat olje na ca. 60.000km. Material (jermen, napenjalci, vodna črpalka) za menjavo jermenov (za 2.5TDI V6) stane na pooblaščencu okroglih 2000€, pomoje zna biti za bencinska motorja podobna cena, za V8 je dražje.

Nevem kakšen avto točno potrebuješ (pa seveda je tud od financ odvisno), ampak jaz bi izmed omenjenih izbral A6 Allroada z 2.7T motorjem 8)
 
Uporabniški avatar
mire
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2110
Pridružen: Če jan 11, 2007 7:44 pm
Kraj: koper

Napisal/-a mire Če jul 15, 2010 9:31 pm

Najvecji problem je menjalnik,ce pride do okvare.
Drugac pa mislim,da je 4,2 pa 2,7t kr redka stvar za dobit kvalitetno.
Lp
rocna - bok - streha
Pravopis spreglej
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa Po jul 19, 2010 8:36 am

@peroRS hvala za izčrpen post. Kot si napisal finance S in Allroad so kar nekaj več od "navadnih" A6. Nekje do 7k € bi naj bila cena. Vem pa da je izredno težko dobit takšen avtomobil dober, zlasti karavana.

Kako so kaj 2,7 T, malo imam pomisleke zaradi turbina, avto pač ne kupujem nov. Menjalniki tiptronic pa nekateri jih grajajo, nekateri pa hvalijo.
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa Po okt 04, 2010 3:04 pm

Končno sem našel nekaj primernega za moj žep.
Motor je 4.2 220kW (300 KM), tiptronic, karavan, 2000 letnik...

Prosim za malo več podatkov o tem motorju, hibe, na kaj naj bom pozoren itd...

Nujno prosim, ker jutri ob 8 zjutraj more past odločitev.

Hvala!
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po okt 04, 2010 5:34 pm

Targa je napisal/-a:Končno sem našel nekaj primernega za moj žep.
Motor je 4.2 220kW (300 KM), tiptronic, karavan, 2000 letnik...

Prosim za malo več podatkov o tem motorju, hibe, na kaj naj bom pozoren itd...

Nujno prosim, ker jutri ob 8 zjutraj more past odločitev.

Hvala!


se ti ne zdi, da malo pretiravaš z odločitvijo o nakupu vsaj kar se dinamike ( beri: hitrost odločitve) nakupa tiče ?

lahko je kupiti 4.2 motor a vprašaj se kako hitro se ga boš lahko rešil, če pride do problemov...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po okt 04, 2010 5:48 pm

nekaj primernega za moj žep.


Upam, da je debel in poln.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5064
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po okt 04, 2010 7:26 pm

simply je napisal/-a:
nekaj primernega za moj žep.


Upam, da je debel in poln.

.........in sega vsaj do kolena.... :-P :lol:
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Po okt 04, 2010 8:09 pm

sašo5 je napisal/-a:
simply je napisal/-a:
nekaj primernega za moj žep.


Upam, da je debel in poln.

.........in sega vsaj do kolena.... :-P :lol:


bolše rečeno...upamo, da maš doma naftno vrtino :D tole dela vrtince v keslu 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Po okt 04, 2010 8:13 pm

4,2 V8 je menda bullet proof motor. Nekateri kombinirajo s plinom... in če menjalnik ne zruži to sploh ni drag avto glede na to kaj ti nudi za to ceno.

Če ti bo motor slučajno crknil pa imam jaz enega odveč.. 300 eur. Kot za 15 let starega puntota :D

lp

edit: 2,8 sem tudi imel in ga hudo pogrešam. Precej len motor ampak povsem neprobematičen kljub 300k km++ in menjavi olja in filtra na 60k km. Večni motorji na račun zaspanosti.
 
Uporabniški avatar
Targa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To jun 15, 2010 5:10 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Targa To okt 05, 2010 1:08 pm

Po dobrih dveh mesecih iskanja je odločitev padla. Jutri prevzamem A6 s 4.2 motorjem.

@tableten upam, da ne bom potreboval motorja. Imaš samo motor ali kakšne druge dele tudi. Avto pač ni nov....

Za vse, ki se obremenjujete s porabo vem da je 6l-na 30 km mislim

Vsak ima pač svoje mnenje, vendar jaz že od nekdaj vozim avte, z močnejšimi motorji, sedaj pa da vidimo kako se bo izkazal Audi.

Hvala tistim, ki ste dali konkretne odgovore
NI VEČ RJE!!!!
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To okt 05, 2010 1:43 pm

jaz imam 2.8 v6 quattro tiptronik

neunicliv, nobenih stroskov, vzdrzevanje ni drago. Moj bo obrnil vsak cas 260.000km
poraba od 9 litrov (relacia pa da se spara) pa vse do 15.
moja poprecna 12,5 do 13litrov

ampak za moje pojme bi moral imeti vec moci....

tko da kr 4.2 vzeme ki je ravno tako neunicliv motor pa se avto se bo premikal nekam... mislsm pa da ni neke velike razlike v ceni glede stroskov
Slika
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a ChuckNorris To okt 05, 2010 4:15 pm

ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To okt 05, 2010 5:17 pm

tadej92 je napisal/-a:ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.


opravilno...make it double, pa vzami raje osmaka!
Slika
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten To okt 05, 2010 6:57 pm

tadej92 je napisal/-a:ce je cist poceni vzdrzevanje, bom pa kar mojega cliota prodal pa enga takega šestaka nabavil.


Računaj da so deli za cliota 2 do 3x cenejši in 2 do 3x hitreje zružijo. Pa si na istem :)
Sem imel tudi cliota in megana zato vem kaj govorim.

Targa morda bi se našel še sprednji most in pa računalnik.. če niso cigani odpelal.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Napisal/-a hippo Sr okt 06, 2010 1:42 pm

Vzdrževanje Cliota ni nič cenješe kot vzdrževanje kakšenega A4 ali A6.
Največji problem pri VAG je avtomatski menjalnik, ker ni ravno sinonim za trpežnost.
Veliko jih menja ECU menjalnika. Pa OBVEZNA je menjava olja v menjalniku na 60km.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 06, 2010 3:44 pm

Ok fantje ne nakladat.

Če gledamo Clio 1.2 in neka 2.8 V6 limzuina ranga Audi A6.

Zakaj je limzuina dražja za vzdrževanje?

Nekaj litrov več olja, nekaj litrov več hladilne tekočine, dražji oljni, kabinski in zračni filter, 2x višja poraba, občutno dražje pnevmatike, višje zavarovanje in registracija, velik servis nekajkrat dražji.

Ko pa pridejo na vrsto kakšne druge stvari - recimo manj redne oz. redkejše menjave, recimo občutno dražji sestavni deli podovzja - torej roke, vzmeti, amortizerji, zavorne ploščice, zavorni diski. Potem je nekajkrat dražji tudi izpušni sistem, dražji so haldilniki, skratka dražji je popolnoma vsa nadomestni del.

Zdja pa dodajte še kakšne avtomatkse menjalnike in drugo.

Pa to kar pišem ne govorim na pamet.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Sr okt 06, 2010 4:05 pm

sej je razlika tudi v voznji. v cliotu se vozis kot v kociji proti temu.

da je drag.... velik servis z rokami 300€ (ne na pooblascenem).... ja res je drg avto.

tisti k gledajo na porabo jim je pa itak vse drago kar je nad 5 litrov na 100km

edit: sem pozabil da imam dost velike popuste na dele. No brez popustov je servis cca 400€
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr okt 06, 2010 4:15 pm

Ja ti imaš verjetno verigo, pri meni je velik servis krepko čez 1000€ na pooblaščencu, v LJ pa že slabih 2000€.

Recimo za Audijevega V6 dizla, ko je še bil gnan na jermen je 2000€.

Si pa zdaj to napisal, kot da je redni servis edino kar delaš na avtu.
 
Uporabniški avatar
S-line-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Ne mar 01, 2009 9:21 pm
Kraj: sl.konjice

Napisal/-a S-line- Sr okt 06, 2010 4:17 pm

sam sem si lastiu a6-ko 2 leti in morem rect da kar se tice motorja nobenega problema,
avto res udoben glede na to da sem zamenjau podvozje s sportnim,in nataknu 19col.

ampak avtomatski menjalnik je pa ena velika hiba(zelo draga hiba)
My Life Your Entertainment
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov