To ni stara mašina 1.2, ampak 1.2 TSI ko ima 105KM in je turbinsi motor - čisto druga pesem!MajaI je napisal/-a:Približno 2.500€ je razlika. Poraba je cca. 6l pri obeh. Cena tistega z 81kW je cca. 20.000€. Upam, da dobim nasl.teden testnega.
Tale zdej je res švoh, sploh si ne predstavljam, kakšen mora biti šele 1.2. Kdo si je sploh spomnu dat 1.2 v karavana....
MajaI je napisal/-a:Približno 2.500€ je razlika. Poraba je cca. 6l pri obeh. Cena tistega z 81kW je cca. 20.000€. Upam, da dobim nasl.teden testnega.
Tale zdej je res švoh, sploh si ne predstavljam, kakšen mora biti šele 1.2. Kdo si je sploh spomnu dat 1.2 v karavana....
a4 je napisal/-a:kdo pa pravi da bo močnejša mašina dlje zdržala ???
ob isti kubikaži bo močnejši zdržal manj![]()
vedno
ALIEn3001 je napisal/-a:Vsekakor vzemi močnejšega, vsaj normalno pospešuje. Sem pa drugače sam bil zelo razočaran nad tem Yeti, pa sem peljal takega, ki je imel narejenih par 100Km. Pač nad kvaliteto, pelje se kar OK. Drugače pa za bolj mirno vožnjo se manj močni motor bolje pelje, ima manj močno turbino in prej prime.
peroRS je napisal/-a:Z 2.0TDI 103kW v Yetiju se da že kar konkretno hitro vozit, tako da je za normalno vsakodnevno vožnjo 81kW povsem dovolj.
Sploh če pri 110-konjskem upoštevaš:
-nižnjo nabavno ceno (akcija)
-nižje zavarovanje
-nižjo porabo goriva
-ob morebitni želji po večji moči se ga še vedno lahko naknadno da čipat
S CR TDI motorji pa zaenkrat ni popolnoma nobenih težav, tudi olja ne pijejo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov